Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2013 08:48 - Афганистански неволи
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1096 Коментари: 0 Гласове:
2



 

                              Из дневника на американския пехотинец 


Kолко хубаво ни беше скъпа, на океанското парти в предишния ден! Вървяхме двама бавно по крайбрежието лудо. Чувах гласа ти на живо. А ти не спря да ми говориш...., ако не се видим повече, как ще си кажем сбогом завинаги! Къде отиваш? За какво и за кого го правиш? Ще ти пиша, че ще те чакам тук в мислите си, как се спуква от тъга сърцето ми! Ще ти пиша, да тук на океана, чакаща теб!
  Използвахме оръжия и гранати през цялото време, да така беше до пследният ни дъх. Тествахме театъра на войната, мъжеството ни. Но, сега не можеш никога да бъдеш тука. Ох, няма да те видя скъпа, подлудяваше ме, а сега съм още по луд по тебе. Къде отидох? За какво и кого го направих? - Аз също ще ти пиша, че ще те чакам, дори и да загина! Обещевам ти, че ще ти пиша, докато сърцето ми тупти! По някога се чудя дали не е сървайвърски роман. Още се чудя дали да сменя сърцето си за войната, а на тебе да поднеса с почести знамето на героя?......
  ДА, няма да се видим бейби, но ще си остана луд по тебе! Къде отивам! За кого го правя? Дори и да загина в мислите ти ще продължа да ти пиша! На кого е нужно вече моето мъртво сърце? Ще ти пиша в мислите ти! Чакай ме в тях!                                             I will be rigt                                             here waiting                                             for you                                             Waiting for You!            aip55



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1486621
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930