Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2013 15:31 - На гости на Ватикана
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3530 Коментари: 8 Гласове:
5

Последна промяна: 11.06.2014 16:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

+                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   http://www.vatican.va/various/cappelle/sistina_vr/index.html

http://www.vatican.va/various/cappelle/sistina_vr/index.html
  http://www.vatican.va/various/basiliche/san_pietro/vr_tour/index-en.html
  http://www.vatican.va/various/basiliche/san_giovanni/vr_tour/Media/VR/Lateran_Nave1/index.html



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. etyna - Сикстинската капела.
11.02.2013 16:26
Микеланджело.Не можах да отлепя очите си от тавана. Чудесна възможност да увеличиш детайлите.
Благодаря за разходката!
цитирай
2. aip55 - Да
11.02.2013 16:41
Наистина невероятна разходка. Благодаря Ви.
цитирай
3. coacoa11 - Страхотно е!!!
11.02.2013 16:47
Отключваш едни приятни спомени от Милано, когато успях да видя на живо "Тайната вечеря":)
И аз благодаря, много е красиво!
цитирай
4. aip55 - Отключваш едни приятни спомени от ...
11.02.2013 23:01
coacoa11 написа:
Отключваш едни приятни спомени от Милано, когато успях да видя на живо "Тайната вечеря":)
И аз благодаря, много е красиво!

Тайната вечеря с мене ли?
цитирай
5. coacoa11 - Гледай сега как ме вкарваш в мисловна дейност, непосилна за жени :)
11.02.2013 23:28
Най-вероятно съм гледала "Тайната вечеря" с теб - умееш да влизаш в картини и да възкръсваш като Исус Христос :)
Да не би да си папа Бенедикт XVI и да си решил да абдикираш в името на здравословното хранене вечер? Предполагам в тази връзка е поста ти :))
цитирай
6. aip55 - Сигурно греша нещо. Дочух скоро, че ...
12.02.2013 00:54
aip55 написа:
Сигурно греша нещо. Дочух скоро, че папа Бенедикт щял да става атеист. Виж какви обрати стават, тези от картината седят на маса и сладичко си похапват, а аз още не съм минал на такова глезене, защото съм още на ясла и си ям по примитивен начин - с ръцете. И някои други работи правя с ръцете??????????. Ама и много ме унижи като ме сравни с Исуса. Такива лудориики, като разпъване на кръста за мене са като игра на котка и мишка с Бенедикта. А бе парадокса е много голям! Атеист да пусне такъв пост???????? Онези гаргамели на масата сигурно не им идва на акъла да си поговорят поне малко за женички. Сигурно са страхливи дребни душици. Божи кравички! Това е така, защото те са нямали понятие за какво ще става въпрос в 21 век. Опитвам се да си представя, ако бях на една маса с дванадесете и измъкна един вибратор, па да ги попитам - Какво е това.? Ти какво мислиш, че щяха да ми отговорят?
Ще се опитам с отговора да те изпреваря! Даааа, това е клечка от изяден сладолед. Пак се отплеснах! Подсещай ме по отрано де ако обичкаш.
До тук с ирониите, а сега по същество! Културата е невероятна! Не съм бил в Италия, но съм бил в Кьолн в катедралата. Величествено произведение на архикектура. Тя е най висока в Европа. 270 метра готици, орнаменти, рисунки, шарении. Чудеш се къде по напред да погледнеш. В Бон катедралата е също над двеста метра висока. Наистина красота и величие. Хубава вечер....

А, забравих да ти подплатя хубавата вечер с едно парче (Когато китарата ми плаче)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rj4J6i_vw0w#!
цитирай
7. coacoa11 - Благодаря за хубавата песен, слушам я със сутрешното кафе :)
12.02.2013 08:06
Някоя твоя крива круша явно се обажда, защото толкова много скрит подтекст и ирония не съм се опитвала да влагам в коментара си:)
Виж картината. Поразителна е. На живо още повече. Една от най-силните емоции, които съм имала някога, гледайки изкуство. Много по-силно от усещането в готическа катедрала.
Тогава няма да се чудиш, дали апостолите си говорят за жени по време на Тайната вечеря. Ще видиш, че един от тях е жена или поне Леонардо го е нарисувал като жена :)
:)Важното е да имаш вибратор, пък за какво ще го ползваш са си чисти подробности. Ако искаш, можеш да го ползваш като телефон и да се обадиш на папата, ако искаш кекс си направи за следобедна закуска:
http://www.youtube.com/watch?v=D8ukRghpJ2s
http://www.youtube.com/watch?v=EiQUlTbeBjQ
Хубав ден!
цитирай
8. aip55 - Добро утро!
12.02.2013 08:32
Всеки луд с номера си. Съжалявам, че не можах да измисля по правокиращ коментар, защото много ми се спеше, а релето ми залепваше на клавиатурата. Хубав да ти е деня и не се люти, знам, че разбираш от шега. Благодаря ти за отговора....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1487142
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930