Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2013 09:08 - Да си скрием ли полигамията - продължение
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2773 Коментари: 7 Гласове:
4

Последна промяна: 05.03.2014 22:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Хитрият мъж може да подлуди една жена само с начина, по който и говори......., а ти си в началото на влюбването. Господин чаровен може би е просто един сваляч, набиращ бройки, макар и да е професор, известен в науката, но опитай все пак - може и да проработи късметът ти. Искам да спестя неудобството, за грубо изречените думи ,, Мразя те, не искам повече да се виждам с теб"........в следствие на афекцията ти. И то за едни смешни два лева, с които трябваше да си платя паркинга, а ти не беше съгласна. Почувствах се предаден и ненужен човек за теб. Имаше право да се разсърдиш, но постави се на моето място. Аз съм мъж и като мъж исках да съм ти кавалер до края, да изпълня кавалерските си задължения до края. Да те закарам до автобусната спирка, а ти се ядоса, че не те послушах, което за мене това е неуважение към теб. Не знам отворената връзка дали ще проработи, дали една жена може да обича повече от един мъж, това времето ще покаже, но аз в никакъв случай поне за сега, няма да престана да си те обичкам, колкото и да съм наранен, ако ти естествено се съгласиш на това. От мене минава, защото аз ти мисля само доброто и не съм ти душманин. Отворено приятелство м/у трима, не е често срещано явление. От разговорът ни днес разбрах, че само един ухажор не е достатъчен за теб, за което останах изненадан. Вярно, че живеем в 21 век, но явно авантюрата в мисленето ти е винаги на една крачка пред мисълта ти. От този разгвор разбрах, че моногамията в твоите приятелства не е задължителна. Как да продължиме от тук нататък? Естествено трябва приятелството ни да бъде приоритет за нас. Аз го одобрявам, сега е ред и той да ме одобри. Хмммм опасна токсична връзка.......Какво ще кажеш, стига и тримата да знаем правилата и да ги спазваме, а? Трябва и тримата да сме съгласни и за всеки кошер да си има достатъчно медец , за наслада и горещи преживявания. Но, ако продължим нататък, контактът с другите пратньори/ки да бъде безопасен и явен за трима ни. Не трябва да имаме тайни за страничните ни афери с други пратньори/ки. И всяка странична връзка не трябва да застрашава приятелството ни и нашата полигамия......Ще бъдеш разкъсвана от двама мъже, ала когато чувствата са на лице, все някога ще трябва да направиш твоят избор. Повярвай ми, има и по лоши времена, тези в които си разкъсвана от двама или повече любовници и дилемата кои да бъде ще дойде време да те побърка и терзае. Животът ни не е перфектен и няма гаранция за нищо. Но когато трябва да избираме из между различните любовници, сами трябва да сме си мерило на съвестта!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------                                                            - Подължение -
Колелото се върти и все от точка А до точка Б повтаря своите движения. Сигурно сте чували, че всяко число си има своето значение. Някой казват, че имат щастливо число или са родени на щастлива ,,дата". Тройката е производителна сила в природата. Означава завършен процес. Но какво е значението на тройката в интимният ни живот? Похот, первезия или замъглена еуфория от богато сексуално преживяване. Ако уличните труженички питаме, няма и съмнение какво ще ни отговорят,, ха-ха евтините номера на борсата" и с право, защото това им е професията.
Но друг в въпросът, когато съвеста ти заговори, чувствата наделеят и въпреки, че си аморална, започва да те гризе/човърка нещо в съзнанието ти ,, Аз защо така постъпвам с верният ми приятел? Нищо лошо не съм преживяла с него. Та това ли е моята благодарност за уважението, което ми доставя. Не съм се замисляла за начина по който търпи моите первезни прищявки. Сигурно това е обида за него! А, как ли я преживява, сигурно го боли  за ситуацията в която го поставих? Остана верен на обичта си към мене, а моите первезни лудории направиха него също первезник. С какво право аз палавата манячка деградирам съзнанието на човека, който наистина показва обич към мене? Какво е това жанров ексреримент или чиста шизофриния?"
Да скъпа, аз не съм страничен наблюдател, а ти показа с разсъжденията ти, че любовта е като брашнян чувал. Колкото го тупаш все нещо излиза от него, а то е като чувствата, които са в него все по нещо остава. Майната му на формата на контакт, важното е, че осъзнаваш любовта, която търсиш, като намираш вътре мрачните кътчета на болното ти въображение, осмисляш ги и ако природата ти е дала поне малко сиво вещество в главата тръгваш по коловозите на морала и се опитваш да не се обръщаш назад от срам за предишните ни сцени......
Това и очаквах/дочаках, но нали знаете поговорката за счупената стомна, само жалко за опетнената любов.....

aip55







Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. coacoa11 - Няма полигамия, когато се появи ...
25.05.2013 21:46
Няма полигамия, когато се появи трети, това означава, че един от партньорите е загубил интерес. Рутина, ежедневие, липса на изненада - това прави живота сив. Естествена е илюзията в началото на всяка нова връзка, че новият партньор е идеален, за разлика от стария. Няма как тази илюзия да продължи дълго, така че заблуденият често се връща "у дома", оценил качествата и достойнствата на верния си партньор. Понякога това дори укрепва връзката, освен ако недоверието и непрощаването не я разрушат безвъзвратно :)
цитирай
2. aip55 - Няма полигамия, когато се появи ...
26.05.2013 00:38
coacoa11 написа:
Няма полигамия, когато се появи трети, това означава, че един от партньорите е загубил интерес. Рутина, ежедневие, липса на изненада - това прави живота сив. Естествена е илюзията в началото на всяка нова връзка, че новият партньор е идеален, за разлика от стария. Няма как тази илюзия да продължи дълго, така че заблуденият често се връща "у дома", оценил качествата и достойнствата на верния си партньор. Понякога това дори укрепва връзката, освен ако недоверието и непрощаването не я разрушат безвъзвратно :)

Не те разбирам? Как да няма полигамия, като в случая е факт. Може би ти, като жена виждаш ситуацията от друг ъгъл, за което не се сърдя и уважавам анализа, който си направила. В случая приказката за кучката и опашката не е за подценяване. Жалкото е дугаде, че жените станаха по агресивният фактор, а мъжете нежният, което е продиктувано от амбицията им за власт и пари. Колкото и да показваме мъжете мускули, жените го компенсират със сантименталност и често с празни словестни сражения, което пък води до обезмисляне на борбата им за власт на мъжете.
Хубава вечер приятелко! Приятно е с теб човек да разменя мисли, защото ценя логиката ти.
цитирай
3. melin - Много често нараняваме близките ...
26.05.2013 13:44
Много често нараняваме близките хора-хора, които обичаме, и на които държим. Но когато те ни наранят,омразата и жаждата за отмъщение , като чели са най- силни.Още по силно, ще е огорчението когато осъзнаем че нарняваики хората които обичаме , ние всъщност нараняваме себе си.
цитирай
4. aip55 - Много често нараняваме близките ...
26.05.2013 16:34
melin написа:
Много често нараняваме близките хора-хора, които обичаме, и на които държим. Но когато те ни наранят,омразата и жаждата за отмъщение , като чели са най- силни.Още по силно, ще е огорчението когато осъзнаем че нарняваики хората които обичаме , ние всъщност нараняваме себе си.

Но, понякога наистина грешим! Че нали за това сме близки приятели! Ако единият сгреши, другият дори и с търпение трябва да му покаже верният път. Много често гневът е нашата грешка. Тогава всичко рушим,но ако сме разумни ще тушираме неволята изпречила се на пътят ни. Това за отмъщението ми звучи, като циганско/турска функция в отношението м/у хората. Трябва вече да го преосмислим..... Благодаря Ви Мелин, че ме посетихте! Поздрав!
цитирай
5. aip55 - Много често нараняваме близките ...
26.05.2013 18:31
aip55 написа:
melin написа:
Много често нараняваме близките хора-хора, които обичаме, и на които държим. Но когато те ни наранят,омразата и жаждата за отмъщение , като чели са най- силни.Още по силно, ще е огорчението когато осъзнаем че нарняваики хората които обичаме , ние всъщност нараняваме себе си.

Но, понякога наистина грешим! Че нали за това сме близки приятели! Ако единият сгреши, другият дори и с търпение трябва да му покаже верният път. Много често гневът е нашата грешка. Тогава всичко рушим,но ако сме разумни ще тушираме неволята изпречила се на пътят ни. Това за отмъщението ми звучи, като циганско/турска функция в отношението м/у хората. Трябва вече да го преосмислим..... Благодаря Ви Мелин, че ме посетихте! Поздрав!

P.S. Знаеш ли, това всичкото по горе според мене е една любовна лъжа. Трябва ли мълчаливо да признаем, че всичко това е вярно? Или поради страх от такъв край, да се лъжете двойно, като и двамата знаете много добре истината. Стигне ли се веднъж до такива отношения, никога няма да се върнат и станат предишните. Напротив, колкото повече продължават такива отношения, колкото по настойчиво едната и другата страна се опитват чрез лъжа да имитират предишната си близост, толкова повече се усеща враждебност в отношенията им. При такива отношения е по добре единият да каже на другият истината такава, каквато е самата цяла истина, за да няма агонизиране в отношенията им. Когато един човек наскърбява друг, става или умишлено или неволно. Първият вид не е страшен, отговоря му се с ругатня, свада, удар, изстрел и колкото и да е грубо оскърблението, това винаги помага и умишлено нанесената ти обида се отмива по лесно, като мръсната вода в банята. Много пъти съм се питал и до сега не мога да намеря истинският отговор.....
цитирай
6. troia - Ако
27.05.2013 21:10
на мен един мъж ми заяви, че иска отворена връзка, ще си помисля, че се опитва културно да се раздели с мен. Щом не съм му достатъчна, значи чувствата му към мен не са истински и не съм жената за него.. Цялата работа това ми навява..
цитирай
7. aip55 - на мен един мъж ми заяви, че иска о...
28.05.2013 06:48
troia написа:
на мен един мъж ми заяви, че иска отворена връзка, ще си помисля, че се опитва културно да се раздели с мен. Щом не съм му достатъчна, значи чувствата му към мен не са истински и не съм жената за него.. Цялата работа това ми навява..

Troia, там е работата, че критерият/нивото на морал се измени качествено с настъпване на криво разбраната демокрация. Свободата се превърна в свободище. Алчност се прояви и в авантюрите. Още, още, още нямат вече мярка за нормалното отношение м/у двама. Същата заявка се отнася и за жената. Изглежда нормалните вече са малцинство.......Въпросът е: Как да се върнем към старите догми по този въпрос? Можем ли да върнем разбиранията/етиката на нормалното, което са ни възпитавали? Или да спрем да вярваме, че комунизма няма да се върне. Мнението ми е, че ще се върне, колкото и време да мине......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1486934
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930