Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2013 01:56 - Терзание
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2772 Коментари: 8 Гласове:
14

Последна промяна: 14.09.2013 06:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                     Терзание

Както винаги, ти

злоупотреби с мене и

винаги  играеш ролята
 
на хрисима жертва.

Не си достойна за любовтта ми!

Лицемерието ти няма край, а аз

живея животът си, като прокълнат

хищник жаден за любовтта ни.

Правиш се, че не виждаш

 колко болка има в очите ми!

Хищник във овча кожа, лъжемелачка,

мъжемелачка на страстта!

А, когато те срещна, ще те стъпча

без никакво разкаяние.......!

Ти, човек ли си ? Вярваща ли си?

Къде е сега твоят Господ

на който се молиш за прошка?

Грешиш, а пък  пак му се молиш!

Защо не те наказва за греха ти?

Че аз спрях да ти вярвам!

Не можеш да се спасиш

вълчице в овча кожа!

Трябва ти греховен линч и

си свободна за  твоят

танц с демоните ти.

Ти никога не видя,

колко болка има

в очите на децата ти

и в моите очи..........

aip55



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zabavnata - ДОбър ден!
31.08.2013 10:43
Стихотерапия. Не нападай и винаги ще излизаш победител от всяка ситуация.
Хубав ден!
цитирай
2. aip55 - Победител, но на каква цена?
31.08.2013 14:38
Личното ми мнение е, че когато човек е наивен, лесно може да повярва на хората - независимо дали в реалното или във вируталното пространство. Опитът ми показва, обаче - обратното - лично аз по-малко грешки за хора съм направил във виртуалното пространство - защото от разлика в реалното - винаги мога да се върна и да прочета думите им отново и да видя всички аспекти на казаното - нещо, което в реалността не може да се направи. Усмихвам се като виждам жертвите на един вечен парадокс на цялото съществуване да проповядват във форума истиността на заблудата в която са попаднали - а парадоксът е следния - да разсъждаваме логично на базата на стари емоционални фрустрации. Най-истинските хора в живота си съм срещнал в интернет - с някои от тях съм в приятелски отношения от години. Единствената ми свястна връзка досега беше с жена, с която се запознах в Интернет. Около мен - селяци, простаци и идиоти с лопата да ринеш - нещо не ми допада идеята да трябва да общувам по много с тях, предпочитам това, което Интернет предлага, защото в определени места в мрежата се появяват хора с определени интереси. В реала често се заблуждавам, заради моралното и добряшко мислене.
цитирай
3. milady - Доброто и Разума не бива да бъдат...
04.09.2013 18:39
Мързел или Егоизъм ,още по -малко...пък Розова Романтика.Не се отказвайте:))
цитирай
4. troia - Брей,
04.09.2013 20:03
много те е ядосала...Не искам избщо да съм на нейно място.
Приятна вечер и само приятни неща да ти се случват!
цитирай
5. aip55 - Мързел или Егоизъм, още по -малко. . ...
04.09.2013 20:08
milady написа:
Мързел или Егоизъм ,още по -малко...пък Розова Романтика.Не се отказвайте:))

Всеки занае себе си, а още повече, че не трябва да падаш на колене, когато не проявяват интерес от поправителен изпит! Благодаря Ви за вниманието!
цитирай
6. aip55 - много те е ядосала. . . Не искам избщо ...
04.09.2013 20:19
troia написа:
много те е ядосала...Не искам избщо да съм на нейно място.
Приятна вечер и само приятни неща да ти се случват!

Няма непростими грешки, но криво дърво можеш да изправиш, а крив човек е изключено да се поправи!Благодаря ти за пожеланията приятелко!
цитирай
7. sekirata - Не се хаби...
05.09.2013 01:07
явно има разминаване между тебе и нея ...мини на друг светофар тогава! :)
цитирай
8. aip55 - явно има разминаване между тебе и ...
05.09.2013 07:23
sekirata написа:
явно има разминаване между тебе и нея ...мини на друг светофар тогава! :)

Благодаря ти за съвета Секира!
Вкусът на живота постоянно се мени!
От случайното зрънце,
посято в тревата
израства узрелия плод......


http://www.youtube.com/watch?v=ZN5RDJFwI3I
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1486883
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930