Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2013 10:21 - Ako трябва сега да се влюбвам......
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5688 Коментари: 16 Гласове:
14

Последна промяна: 03.11.2013 13:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


Ако, трябва сега да се влюбвам.......
Вече чувствам, че не съм в състояние да владея/подчиня емоциите си, където витаят авантюристичните ми младежки мечти. Мисля си, за онова влюбване, което си падаш толкова много по някоя, че направо зачеркваш всичко, което те заобикаля и ставаш кон с капаци, изолираш се и се затваряш в илюзиите на мечтите си. Капсулираш се!  Всичко друго ти изглежда безинтересно, скучно и дори досадно в ежедневието ти. Животът ни поднася много интимни  изненади/дарове, а аз не им обръщам внимание, защото съм се вглъбил целият в моите въжделения, приемам ги, че не са толкова актуални за ежедневието ми, не им обръщам никакво внимание и ги подценявам, като ценност. Държа се високомерно, а по- някога и цинично към всяка друга, която прояви внимание и мило отношение към мене.
  Но, когато страстите поутихнат, започваш да забелязваш вече заобикалящият ти свят. Чак тогава започвам да се питам, къде изчезна илюзията за вярна и неопeтнена любов, забелязвам, че ми харесват и други хора, други ценности-явно вече не копнея така, както преди.
Разбирам, че трябва да се разделя с илюзиите, че ще                      очаквам разочароващата сърдита фраза( ти не ме обичаш вече). Биохимичният баланс в нас се разрушава, а той бе най-прекият път към леглото ни.  Не съжалявам за нито една щуротия, сътворена в това вдъхновено състояние да бъда отдаден на 100% на някоя друга.
В същност съм обслужвал собствената си илюзия за нея, а това означава, че съм го правил единствено само заради мене си. Урок на живота, но не се заканвам, че повече няма никога да правя така. Как да надживеем  следващите ни връзки, които ни въвличат във водовъртежите на заобикалящиат ни свят?
Влюбвал съм се много пъти, но не мога да кажа за нито една, че още си я обичам. Но, никога не съм оставал без приятелки, за които не мога да кажа, че не ги обичам с цялото си сърце и душа! Такъв съм си, винаги съм в състояние да направя каквото и да е за любимата ми. По тази причина все по често предпочитам да кажа на влюбването ми,,НЕ БЛАГОДАРЯ"- Ако трябва сега да се влюбвам!

А какво ще правя със секса ли?
Лошо момче съм и не се подчинявам на правила......

aip55







Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. melin - Мисля, че си взел правилно решение ...
03.11.2013 11:37
Мисля, че си взел правилно решение за себе си.Защото когато обичаш и бъдеш наранен болката от раздялата трудно минава.
цитирай
2. aip55 - АЗ винаги съм влюбена. ., АйПи:) ...
03.11.2013 12:47
milady написа:
АЗ винаги съм влюбена..,АйПи:)
Ооопаснооо еее....,
и ...каквоо от това...

Любовта е силен и заразен вирус и
в повечето случаи е трудно лечим!
Това е Идеал, Философия, Илюзия както искаш го наречи, но разбери че това е самата реалност,това е живият живот, който step by step движи развитието на човечеството напред до "Безкрайният възход на човешкия род".
цитирай
3. aip55 - Мисля, че си взел правилно решение ...
03.11.2013 12:53
melin написа:
Мисля, че си взел правилно решение за себе си.Защото когато обичаш и бъдеш наранен болката от раздялата трудно минава.

Да, в начина ми на мислене има определена доза егоизъм и решаването на проблемите по най-лесният и удобен начин, но не е и правилен и не се отнася за всички....
цитирай
4. aip55 - Разказче. Имало едно време едно ...
03.11.2013 19:22
tanyaivanova написа:
Разказче.

Имало едно време едно момиче. То се влюбило в един свой съученик. МОмчето също харесвало момичето, но останало с впечатлението , че тя е твърде интелигентна и следователно сериозна , за да прави секс със него. Затова след 5 годишно платонично приятелство, на абитюриентската и вечер той първо започнал да сваля една от нейните приятелки само с цел да преспи с нея, след като и другото момоче го разкарало, правил групов секс с т.нар. курва на класа. После демонстрирал пред влюбеното момиче това. Минало време момчето осъзнало, че направило грешка. Двамата се срещнали след точно 5 години в Германия. Момчето се опитвало да поправи грешката си, но момичето не преглътнало обидата, напротив решило , че ще демонстрира вниманието си към неговия приятел. И така момичето вече е омъжено, има щастливо семейство, но все още и липсва истинската, пламенна, всепоглъщаща любов. Впрочем тя не е безчувствена, дори може да се каже , че обича мъжа , който и дава сигурност, но все още копнее за момчето от детските си години. И така какво да избере: да гони вятъра , или да си седне на дупето?

Какво да се избере, ако е вятърничева да си гони вятъра, но ако не е запазила морала си, това е вече:Отричане на семейството, а то е начин за безперективност и липса на по нататъшна опора при всеки един от съпрузите . Да не говорим за пагубното въздействие върху децата.
цитирай
5. aip55 - Еми тогава няма какво да ревем за тая ...
03.11.2013 20:22
tanyaivanova написа:
Еми тогава няма какво да ревем за тая любоффф. Важно е семейството като строителна единица на обществото;). И изобщо любовта е хубаво нещо, когато не противоречи на морала.

Много си права! Присъединявам се към мислите ти!
цитирай
6. arrow11 - То, влюбването, да не е задължит...
03.11.2013 23:26
То, влюбването, да не е задължително, че казваш "ако трябва.."? Няма да те мисля, щом те пита, отговаряй му :)
Но определено няма нищо общо нито със семейството, нито с морала...:))
цитирай
7. travell - :) Хитрец си ти Андрешко!
03.11.2013 23:32
Оставил си открехната вратата...
цитирай
8. aip55 - То, влюбването, да не е задължит...
04.11.2013 01:03
arrow11 написа:
То, влюбването, да не е задължително, че казваш "ако трябва.."? Няма да те мисля, щом те пита, отговаряй му :)
Но определено няма нищо общо нито със семейството, нито с морала...:))

Ако трябва да се влюбя
мислиш ли, че ще те
попитам Стрелчо??????
И изобщо не съм съгласен,
за семейството и морала с теб!
Но това е дълга тема за спор.
И не случайно съм сложил думичката ,,АКО,"
ама не от онова ароматното, където на
някои им се струва, че има аромат
на розово масло........., а АКО
попадна в такава ситуация, ще съм
щастлив, АКО в този момент имам хрема.....
В предишното ми приятелство си помислиха, че са ми разбили сърцето, но и казах, че ходих на ЕКГ и сърцето ми изобщо не е разбито. Успех със следващия котееее....
Красивите думи са за хубавите неща, а най-красивите са за любовта. И още нещо, любовта е най-големият егоист, защото иска всичко за себе си и затова тя не е за егоисти.....
цитирай
9. aip55 - Оставил си открехната вратата. . . ...
04.11.2013 01:11
travell написа:
Оставил си открехната вратата...

Ако си бил в десантните части, сигурен съм,че винаги ще си слагаш ламаринка на задника, защото в живота има и неприятни изненади.....
Да пътниче, винаги си оставям резервен вариант! С такава интуиция общувам винаги, за да няма изненади, каквото и да се случи. Приеми го, като съвет от мене и знай, че никога няма да сгрешиш, ако го използваш.
И още един съвет, жената се купува, а любовта – Не.
Благодаря На 7 и 8, че ме посетихте в блоговата ми катакомба......
цитирай
10. milady - re aip55.:)
04.11.2013 13:36
мноогоо си играеш с Думите, и ..бъркаш..
ЖЕНАТА ..вървии заедноо с ЛЮБОВТА,или...
ПРИ ТЕБ ..ИМА ДРУГ ВАРИАНТ/РЕЗЕРВЕН/ ХХАХАХ...
цитирай
11. troia - Беше
04.11.2013 14:44
ми много интересно да прочета всичко написано тук. Не се срещат често такива откровенни размисли за любовта. Хареса ми, но написаното важи за несемейни хора. За семейни нещата са по-сложни.:))
цитирай
12. aip55 - мноогоо си играеш с Думите, и. . б...
04.11.2013 18:02
milady написа:
мноогоо си играеш с Думите, и ..бъркаш..
ЖЕНАТА ..вървии заедноо с ЛЮБОВТА,или...
ПРИ ТЕБ ..ИМА ДРУГ ВАРИАНТ/РЕЗЕРВЕН/ ХХАХАХ...

,,Отличничкаааа".......
цитирай
13. aip55 - ми много интересно да прочета вс...
04.11.2013 18:10
troia написа:
ми много интересно да прочета всичко написано тук. Не се срещат често такива откровенни размисли за любовта. Хареса ми, но написаното важи за несемейни хора. За семейни нещата са по-сложни.:))

И аз така си мисля, че при семейните се засягат и други интереси и нещата са далеч по сложни, дори и коварни, защото от това страдат най - невините и нежни душици-децата. И все пак зависи от какъв аспект ще погледнеш върху любовта....., което пък е непростимо опасно за всички! Хубава вечер Кате и позитивни мисли разбира се!
цитирай
14. zabavnata - Неконтролируемо е!
13.11.2013 10:36
Идва като цунами и те връхлита, без да си го търсил, без да си го очаквал дори. Толкова за влюбването. Можеш да го отричаш, зачеркваш, погребваш или затръшваш вратата под носа му, но когато е истинско ще възкръсва от пепелта за да се върне с много по-голяма сила.
Няма по-хубаво чувство на този свят от ЛЮБОВТА. Обичай себе си, близките си, света наоколо. Всичко градивно на този свят започва с нея.
Влюбен ден ти пожелавам! Дано никога не те напуска това чувство, че без него дори и да живеем сме като ходещи сенки, не хора.
цитирай
15. zabavnata - Добро утро, Кръстник!
14.11.2013 08:22
Хубав ден!
цитирай
16. jenyivanova - Добре казано! :) https://www. ...
28.11.2013 11:00
Добре казано! :)
https://www.youtube.com/watch?v=J6_JkZTWYSk
Поздрави! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1487404
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930