Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2013 09:06 - Оставам буден , само за да ви чуя/прочета ..........
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3288 Коментари: 9 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Побиват ме тръпки, като чета какво става в блога ни! Та това е нашият блог съблогъри! Това е нашият начин да извайваме/изложиме и поднесем мислите ни, нашата песен, за това за което сме тук, да я изпеем по най-красивият и неповторим начин към тези за които пишем и обичаме, за тези които ни четат.
Що за глупост е това, защото имало много неща случващи се в момента-хубави, лоши,глупави, умни, интригантски и т. н...! Та ние тука сме си приятели, независимо от това, дали харесваме това което пишем/те, макар и да знаем, че може и никога да не се видим, да се събереме заедно......, общуваме виртуално, слушаме/четеме песните, стиховете, прозата, вълнува ме се взаимно, макар и да прехвъчат искри помежду ни.
Ние ще продължаваме да се четем, да бъдем приятели, въпреки разногласията ни. Ще има и луди, подивели от лудост и гняв, ще има и усмихнати, добри. Аз ценя винаги усмивката, усмихвам се истински на добротата, а може би някой ден ще се заобичаме всички, колкото и различни да сме..... Но, не трябва да се обиждаме и накърняваме, защото чувствата ни на съблогъри са взаимни и все още истински, колкото и години да изминат те ще си останат такива. За много хора блога е нещо важно в животът им, чрез него дишат, чуват, пишат, съществуват в нашият живот.
Аз оставам буден, за вас, само и само да усетя поетичният ви пулс, музата ви от която се вдъхновявам и живея с мислите ви. Нека да бъдем добри и коректни в общуването ни!
 







Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Айп, все някога и това ще стане. Аз се ...
07.12.2013 11:23
Айп, все някога и това ще стане. Аз се надявам.
цитирай
2. freeoldmen - За мен откриването на хората от блога беше едно от хубавите неща в живота ми.
07.12.2013 12:27
Затова ме боли, когато виждам тенденции, които могат да ги обезличат.
Ето нещо добро, ботовете май днес ги няма....
Поздрави!
цитирай
3. didoignatov - Напълно съгласен, Ани!
07.12.2013 14:01
В мое лице имаш съмишленик.

Поздрави и хубав ден!
цитирай
4. troia - Като
07.12.2013 21:13
си помисля тези проблеми колко отдавна съществуват... Има хора, които по този начин си правят веселото. И аз не мога да ги разбера, но явно такъв им е характера.
Иначе постинга ти е много положителен, но едва ли ще бъде чут от когото трябва.
Важното е, че не всички сме такива.:))
Приятна вечер!
цитирай
5. tera - Какъвто е навън човек, такъв е и тук - ерго не може всички да са мили и добрички :)
08.12.2013 00:24
Дори забелязвам, че отрицателните качества като че ли се засилват, поради анонимността. Някои се държат грубо и обидно, защото няма къде другаде да си избият комплексите.
А иначе - завистта и злобата са си изконни български "качества", да не повтарям вица за българите и казана.
Пиши си, каквото ти е на душата, чети, каквото ти допада и толкова.
Ще ти дам линк, за да видиш, че и по-зле е било.
http://tera.blog.bg/drugi/2007/06/03/jitie-na-bloga.7667

Нищо ново под небето.
Не си ли забелязал, че и приказките бъкат от отрицателни персонажи, за да има борба на доброто със злото. Пък и поука да има, помежду другото.
Такава е играта в този живот. :)




цитирай
6. makont - За съжаление, но най-страшно е лицемерието,
10.12.2013 13:14
тези, които най-много пищят за разбирателство, всъщност са най-нетолерантни. Най-неприятно е, когато един мъж се няхвърли върху една жена с обидни думи, само защото не мисли като него. Това не е его, това са огромни комплекси. А колко малко ни е нужно, за да има разбирателство, толерантност, съпричастност, човещина. Поздрави!
цитирай
7. metlichina - да бъде...
14.12.2013 21:58
дай, Боже.... повече доброта и човечност
между хората... поздравления
за този постинг...
цитирай
8. joysii - Вижте, господине, струва ми се, че ...
15.12.2013 09:40
Вижте, господине, струва ми се, че грешите. Блог.бг не е ангелско сдружение, нито пансион за благородни девици/както обичам да казвам/.това е един сайт в безграничното пространство на интернет. Затова не може да бъде остров с подбрано население, което да живее доброволно тук, спазвайки някакви измислени от него правила, без да допуска различномислещи, различночувстващи нещата хора, и най-вече - без да допуска по-интелигентни и по-умни.
Когато се появих в блог.бг. първото, което ми направи ужасяващо впечатление, беше това че на воля се ширеше невежеството и посредствеността.Тук най-най- бяха някакви хора пишещи съвсем бездарна поезия,неразбираема проза,глупости някакви и- другата щуротия - невежи хорица се надуваха като пуяци и се правеха на учени.
Естествено не се въздържах и веднага си казах какво виждам и какво мисля по този въпрос.
Реакцията - бях обявена за най-незадоволената жена тук, злобарка,бях заплашвана с разобличаване и други приумици присъщи само на тъпаците.
Мисълта ми е, че блог.бг не е райско кътче, а едно наистина доста несериозно място, което може да се използва за забавление, или за обогатяване на социалния опит, за трениране на поведение в различна социална среда или ситуация.
Хайде поздрави! :):)
цитирай
9. aip55 - Вижте, господине, струва ми се, че ...
15.12.2013 12:22
joysii написа:
Вижте, господине, струва ми се, че грешите. Блог.бг не е ангелско сдружение, нито пансион за благородни девици/както обичам да казвам/.това е един сайт в безграничното пространство на интернет. Затова не може да бъде остров с подбрано население, което да живее доброволно тук, спазвайки някакви измислени от него правила, без да допуска различномислещи, различночувстващи нещата хора, и най-вече - без да допуска по-интелигентни и по-умни.
Когато се появих в блог.бг. първото, което ми направи ужасяващо впечатление, беше това че на воля се ширеше невежеството и посредствеността.Тук най-най- бяха някакви хора пишещи съвсем бездарна поезия,неразбираема проза,глупости някакви и- другата щуротия - невежи хорица се надуваха като пуяци и се правеха на учени.
Естествено не се въздържах и веднага си казах какво виждам и какво мисля по този въпрос.
Реакцията - бях обявена за най-незадоволената жена тук, злобарка,бях заплашвана с разобличаване и други приумици присъщи само на тъпаците.
Мисълта ми е, че блог.бг не е райско кътче, а едно наистина доста несериозно място, което може да се използва за забавление, или за обогатяване на социалния опит, за трениране на поведение в различна социална среда или ситуация.
Хайде поздрави! :):)

Аз съм на същото мнение, споменавал съм и в други мои постинги,но ме подразни друго, че разкодират Л.С. и ги правят достояние на всички. По този начин се обезмислят Л.С. и се засягат други хора, които нямат и хал-хабер от интригите в блога. Аз лично се дистанцирам от интригите, защото не са ми във възпитанието. И с вас имам единомислие по темата Спароток, но не съм се вживявал на интригантските функции в блога. Бъдете жива и здрава и хубава неделя от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1480953
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031