Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2014 09:55 - Опора!
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3224 Коментари: 8 Гласове:
13

Последна промяна: 11.02.2014 23:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


               За какво си ти до мен

           без да чувстваш моята опора?

Какво си ти без мен, когато

имаш скрити тайни от мене?

Вероятно си слаба, а искаш

да бъдеш силна, много силна,

но не играеш по правилата и

какво те кара да се чувстваш,

като лека и глупава жена......?

Кое е правилното, кое е грешното,

което те накара за да озапазиш

духът на нежното ни минало?

Мечтите на миналото ни

избледнели с поредният зимен сняг,

покварени с интригата на любовта!

               Знаеш ли на къде те

                 повежда самотата......?

    Че аз сега се моля, никога повече

да не те допусна в

тъмнината на самотата.

Мечтите ни избледнели от

миналите радостни дни,

с духа на страстното ни минало,

когато любовта ни

ни се струваше вечна.....

А, сега съвсем сама в тъмнината

ще се молиш от сърце,

никога отново, да не оставаш

в самотата на  мъгливата зимна нощ!

Никога пак сама............

за какво си ти до мен, за да

бъда твоята опора,

          опората на моята вярна жена........
             
                     image

aip55






Тагове:   надежда,   зима,   любов,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - сега ли го написа ..за 5 минуткии..
11.02.2014 10:50
имаш необуздан неизчерпаем Талант. ...
нещооо визуално ми напомня онези ТРИ Кончета!
Авторе ..моето преклонение!!
цитирай
2. aip55 - имаш необуздан неизчерпаем Тал...
11.02.2014 10:59
milady написа:
имаш необуздан неизчерпаем Талант. ...
нещооо визулано ми напомня онези ТРИ Кончета!
Авторе ..моето преклонение!!

Благодаря за коментара ти milady! Въпреки, че стиховете не са моята страст, но се опитвам да изкажа това, което чувствам. А, стихото не съм го писал за пет минути, даже го преработвах няколко пъти, защото не ме жегваше в душата ми! Поздрав!
цитирай
3. troia - Това
11.02.2014 21:20
е нещо ново, което звучи искрено и много мило. Твоята любима е поласкана..100% съм сигурна.:))
цитирай
4. aip55 - е нещо ново, което звучи искрено и ...
11.02.2014 22:31
troia написа:
е нещо ново, което звучи искрено и много мило. Твоята любима е поласкана..100% съм сигурна.:))

Да това е друго, което също дълго стоя в архива ми. Сигурен съм, че жената се нуждае от мъжката длан, длан, която да я подпира в живота и да осигури синхрон в съвместният живот! Приятно е като наминаваш.......при мене Кат.....
цитирай
5. coacoa11 - Опора, самота, любов - ключови д...
12.02.2014 21:10
Опора, самота, любов - ключови думички, които си съчетал в ... зимна интрига:)
цитирай
6. aip55 - Опора, самота, любов - ключови д...
12.02.2014 21:57
coacoa11 написа:
Опора, самота, любов - ключови думички, които си съчетал в ... зимна интрига:)

Студ, мраз, виелици и тишина! Щом няма любов, то няма и интрига, а скука и празнота, желание за нещо по добро! Надяваш се обикновено на пролетта.....
Но най важното е да не оставим да замръзне душата ни в студа на любовта в очакване на пролетта!
цитирай
7. makont - Май това е истинска любов,
13.02.2014 22:42
въпреки колебанията, да обичаш, да искаш да топлиш, а не да отнемаш от топлината, да не оставяш другият сам, защото неговото страдание не те радва, а те разкъсва. Знам, че има ОБИЧ и знам какво означава. Това е, да обичаш другия, повече дори и от самия себе си. Дано, който трябва те чуе. Усмивки и спокойна нощ.
цитирай
8. aip55 - въпреки колебанията, да обичаш, да ...
13.02.2014 23:22
makont написа:
въпреки колебанията, да обичаш, да искаш да топлиш, а не да отнемаш от топлината, да не оставяш другият сам, защото неговото страдание не те радва, а те разкъсва. Знам, че има ОБИЧ и знам какво означава. Това е, да обичаш другия, повече дори и от самия себе си. Дано, който трябва те чуе. Усмивки и спокойна нощ.


Правилно си ме разбрала Мак.... Благодаря ти за пожеланието! От толкова влюбвания и разлюбвания, душата ми стана на решето, от болките изпитани по тях. Сладка болка е, но все си мисля, че имаме още какво да преживеем......Усмивки и за теб Мак.......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481160
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031