Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2014 17:34 - Блогови мъки!
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5596 Коментари: 20 Гласове:
19

Последна промяна: 24.03.2014 12:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  image
Мислех да се занимавам с темата, когато се убедих, че някои блогъри играят в комбина с модераторите. Вече никой не може да ме разубеди. Достатъчно е, че постинги, съдържащи обиди, включително вулгарни, свободно се разхождат по първа страница, а други, за съвсем невинни критики, направо се трият - говоря за цели профили, а не само за отделна публикация.
Не съм сигурен дали това е официалната политика на админите в Блог. бг. В момента съм по-склонен да допусна, че са модераторски игри зад гърба на шефовете.

 Ние пишем, за чието съществуване никога няма да научите от официозната преса, а в нея, знаете, съществуват само имената на тези, които са предали душите си на поредното Зло, на поредните Господари.
Мяркат се някакви постинги 
напоследък, но или говорим за много калпави сапунки, или се продължава с някаква доктринерска екзистенциалност. Парите за живот в България не са чак толкова много и има конкуренция... Но това не е класическата здравословна блогова конкуренция, а вътрешни игрички, своеобразна културна корупция м/у блогъри. Трябва да си там, в гмежта, да плетеш интриги, да ползваш протекции и си създаваш връзки, включително на политически нива, а аз съм много далеч от тези неща – и географски, и психологически.
Не знам дали има цензура в блога, както някои твърдят, но може да се говори за много калпави сапунки или се продължава с някаква доктринерска интригантска маниакалност.  Днес литературният живот в блог.бг е под диктатурата на посредствеността.Тя сега се самоопределя като модерност, но си е пак посредственост. Само посредствеността може да се самоорганизира тъй перфектно. Е на лице са и някои подкрепяния/инжекции на може би блоговите ни господари. А може и да не сте съгласни с мислите ми. И занете ли, че не ме вълнуват,  блогови  издания, които се четат от няколкостотин души, а постинги, които се четат от качествени  читатели и въобще не ми пука дали ще го нарекат масова литература или нещо друго. Аз пиша в блога си, който е предназначен за да бъдат прочетени постингите ми от тези, които са в блога, дори и извън него.
Забелязвам също, че има блогъри, които се държат арогантно, а други пък са страхливи и никои не смее да да изрече истината, че ,,царят е гол".....По времето на соца, нямаше чак такъв страх от литературните началници, а днес никой не смее думица да изрече срещу палачите в блоговата литература, защото колкото и да не се интересувам от тези процеси в детайли, все пак мяркам тук-таме някакви информации... Какво да ви кажа, то се отнася въобще до цялата култура, на всички драскачи, на  интелектуално ниво. Но предполагам, че има всякакви хора, а аз никога не съм се дори замислял какво ще кажа – казвам това, което ми е на сърцето и в ума, но  вече не ми пука, че има интриги и улични обиди в Блог.бг. Предполагам, че доста хора от пишещите са обвързани по някакъв начин и просто се боят за хляба си/ първата си страница.
 Антон Дончев публикува едно време една книга, казваше се „Време разделно“. В същност цикълът се повтаря на ново времево равнище (предпочитам да мисля диалектично).
Но в същност, кои сме ние пишещите блогъри? Литературно сдружение или какво? А гражданската позиция на някои блогъри направо ме погнусява и то дълбоко. Но казва ли ти някой? Пък и да ти казва вярвате ли му? А смееш ли да попиташ.....Ако от някъде подучуете нещо-обадете ми се! Ще почерпя.......


aip55

П.п. Днес се събрахме малка групичка на Пловдивските блогъри. На събирането дойдоха само четирима човека.
За сведение на блогърите, взехме решение всяка втора неделя от месеца да се събираме на барчето (NO NAME) в дома на техниката на ул,,Гладстон от 13,00 часа, за да можем да общуваме и визуално по между ни и да имаме по тесен контакт между нас самите. Разбира се могат да участват и  блогъри от цяла България. Очакваме Ви блогъри/ки....Добре дошли на седянките ни!








Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valben - Привет, приятелю!
16.03.2014 18:14
Хубааво си го казал. Време е да се замислим, но дали нещо ще се промени? Едва ли...
цитирай
2. aip55 - Хубааво си го казал. Време е да се ...
16.03.2014 18:37
valben написа:
Хубаво си го казал. Време е да се замислим, но дали нещо ще се промени? Едва ли...

Всичко идва от културата и възпитанието на човека. Ако няма морални цености, и простака е непобедим. Лошото е там, че омразата в блога се разпостранява като шапа при овцете!
цитирай
3. kasnaprolet9999 - И аз вече се съмнявам, че има админи, ...
16.03.2014 19:29
И аз вече се съмнявам, че има админи, които да се грижат за блога и спазване на посочените от тях прва. Няколко пъти писах до тях тази година и полза никаква. Троловете си вилнеят на воля, втори компютър ми повредиха и вече загубих желание да пиша. На един известен блогър успяха да му влезнат в насройките на блога и да сменят паролата, така че да не може да пише. Наложи му се да си открие нов и да започне от начало. На блогърката с ник илиада изтриха куп постинги, на други направиха паралелни блогове с аватари, които незабележимо се различаваха и пишеха в тях идиотско постинги. Изобщо всеки си прави каквото му скимне и няма кой да го спре. За това хората продължават да напускат или драстично намаляват посещенията си изявите си. Виждам в статистиката си често посещения от блогъри, които с години не са писали. Понякога се връщат с надежда, че нещо се е променило, поглеждат и си казват, че е същата боза и изчезват пак за дълго. Много съм разочарована, това че съм напред в класациите не ме топли, не съм дошла заради тях, даже в началото не знаех, че има такива.
цитирай
4. aip55 - И аз вече се съмнявам, че има админи, ...
16.03.2014 20:09
kasnaprolet9999 написа:
И аз вече се съмнявам, че има админи, които да се грижат за блога и спазване на посочените от тях прва. Няколко пъти писах до тях тази година и полза никаква. Троловете си вилнеят на воля, втори компютър ми повредиха и вече загубих желание да пиша. На един известен блогър успяха да му влезнат в насройките на блога и да сменят паролата, така че да не може да пише. Наложи му се да си открие нов и да започне от начало. На блогърката с ник илиада изтриха куп постинги, на други направиха паралелни блогове с аватари, които незабележимо се различаваха и пишеха в тях идиотско постинги. Изобщо всеки си прави каквото му скимне и няма кой да го спре. За това хората продължават да напускат или драстично намаляват посещенията си изявите си. Виждам в статистиката си често посещения от блогъри, които с години не са писали. Понякога се връщат с надежда, че нещо се е променило, поглеждат и си казват, че е същата боза и изчезват пак за дълго. Много съм разочарована, това че съм напред в класациите не ме топли, не съм дошла заради тях, даже в началото не знаех, че има такива.


Тук бях свидетел и на триене на коментари, а може и хакерство да е? Може и някой да злобее просто...Има и IT специалисти, които настройват броячите да не работят както трябва нормално, разкодират пароли, четат лични съобщения, дори и ги предоставят на широката общност за могат да те злепоставят. За мене това са хора с нисък морал и интелигентност, защото за да се занимаваш с интриги нещо не е наред психиката ти, а и са намерили място , където могат да си играят игрите без да им се правят каквито и да е забележки. Благодаря за коментара и спорна седмица пролетке......
цитирай
5. aip55 - Какво дочуват Ушите ми. . . . обиден, ...
16.03.2014 20:23
milady написа:
Какво дочуват Ушите ми....
обиден , неразбран ,сам , и ..почти отчаян !!
За какъв Ред, Морал ,че и Контрол ..
пледираш ...Човеко !! БЪлгарите най обичат да
размиват и...разбъркват нещата ...
Прѝимер/ на работа са НЕкоректни
а искат Уважение в Дискотеката...
ако ме разбирааш ,правилноо ,друже ,
ТоВа е по идиотско и от
Синдрома на Балкански Сюррреализъм
/ както аз го наричам / професионално
настояваш, че си мъж м/у 43 и 50 г,опомни се !!
това е сайт за свободно /Аматьорско!!!
творчество /със елементи на водевил/ ,
Свободно споделяне и социални контакти ...
А не изграждане на Партийни и класови
фундаменти и Директиви !
.... иначе за музиката 6+ Наздраве !!


Скъпа Мил....! Ще ми е трудно да ти отговоря на канонадата ти от упреци по мой адрес. За това ще си премълча най-учтиво и скромно. М-да бе да, някои имат директиви, но нямат никакви переспективи....... Наздраве и от мене и най-вече късмет!
цитирай
6. coacoa11 - Браво на блогърите от Пловдив, к...
16.03.2014 22:51
Браво на блогърите от Пловдив, които освен виртуални са станали и реални приятели! Забавлявайте се по мъжки, че ако дойдат и жените, после ще трябва да търсим и кумове :)
Иначе блогът си е все същият, шарен и полузамрял - има за всекиго по нещо интересно, но докато го намериш ти се отщява да търсиш. Същото е и с писането - искаш да те проче твоята аудитория, а то какво - почти всички вече си тръгнали...
цитирай
7. aip55 - Браво на блогърите от Пловдив, к...
17.03.2014 00:13
coacoa11 написа:
Браво на блогърите от Пловдив, които освен виртуални са станали и реални приятели! Забавлявайте се по мъжки, че ако дойдат и жените, после ще трябва да търсим и кумове :)
Иначе блогът си е все същият, шарен и полузамрял - има за всекиго по нещо интересно, но докато го намериш ти се отщява да търсиш. Същото е и с писането - искаш да те проче твоята аудитория, а то какво - почти всички вече си тръгнали...


Много хора пророкуват, че блогът замира, но не е вярно това. И преди е имало (до колкото имам информация), че всичко е на приливи и отливи. И преди в по стари постинги съм чел за същите проблеми, които са сега на дневен ред. Тези които обикновено го напускат или са изразходени от идеите си или не могат да издържат психически на злобните нападки, които някои блогъри умишлено създават с цел да задоволят егото си и да се насладят на злобният им начин на общуване с другите им конкуренти. Реално Блог.бг е винаги във война и творческа единтичност.
Благодаря ти за поздравленията, а да те светна, че не бяхме само мъже, а бяхме на събирането с интересни личности, които са демонстрирали писателското си перо в блога, а именно: injir, valben , Здравко и моя светлост(неосветена) aip55.
Хубава седмица и много положителни емоции приятелко!
цитирай
8. zlatkostanoev - aip55
17.03.2014 14:42
Нали и пребъдването на блога си е един вид гадаене на сляпо. Относно сбирките на регионален принцип – няма нищо лошо, напротив! Но, не сте били уважени от най–видния блогър от Пловдив (rozzata) :)))
Както и да е, а видя ли леля Ю. как ти приложи номера на китайката, т.е. на германката? Това е коронния й номер, добре, че си я цитирал, иначе щеше да излезе, че си правиш монолози. Където има нещо смислено, тя е там, насира като мухите наплювки и дезертира.
Какво да ти пожелая, бъди жив и здрав и (както казваш ти) остани такъв, какъвто си!
цитирай
9. aip55 - Нали и пребъдването на блога си е ...
17.03.2014 16:14
zlatkostanoev написа:
Нали и пребъдването на блога си е един вид гадаене на сляпо. Относно сбирките на регионален принцип – няма нищо лошо, напротив! Но, не сте били уважени от най–видния блогър от Пловдив (rozzata) :)))
Както и да е, а видя ли леля Ю. как ти приложи номера на китайката, т.е. на германката? Това е коронния й номер, добре, че си я цитирал, иначе щеше да излезе, че си правиш монолози. Където има нещо смислено, тя е там, насира като мухите наплювки и дезертира.
Какво да ти пожелая, бъди жив и здрав и (както казваш ти) остани такъв, какъвто си!


Здрасти Златко..., по горе съм описал това, което мисля , но не се отчайвам за Блог.бг.
Не знаех, че Розко е пловдивчанин, с което ме изненада. Ако знаех лично щях да го поканя. Има и постинги, въпреки фантазията му, които са и добри и не са за подценяване. Но не само Розата пише подобни постинги и не е честно да се бъзикате само с него, като и още една дузина блогъри пействат постингите си. Това, че се вързва, като го бъзикате не е много приятно. Но и неговите отговори в стил улица, са също грях срещу тези, които се шегуват с него. Предлагам да се извините взаимно! А аз не искам да взимам страната на никой. А що се отнася до Мил....., тя е винаги по върха на блоговият скеч. Не ме изненадва въобще и до някъде съм и благодарен, че внася настроение в коментарите, също и онзи чичка Апостолов. Да си призная кефят ме с бисерите си. Така де, трябва да има всичко в блога и да си признаем, че колкото по пъстроцветен е блога от страна на интелигентността толкова повече емоционално става в блога. А....бе словестна война, словестни престрелки, дими вече от блогърско прясно месо в блогът ни. И тук е мястото да кажа на всички, които прибързват да вземат решение да напускат блога, КАМЪКЪТ СИ ТЕЖИ НА МЕСТОТО СИ скъпи колеги блогъри/ки. Не се заблуждавайте, че в други блогове е по различно. Същите интриги са и там, та ще стане от цвят на цвят, та няма кой да ни види. Благодаря ти Златко, че ме посети. Хубав ден много късмет и здраве!
цитирай
10. milady - авторе , и ти ТЪрпиш това !!?? СРещу една Жена !!!
18.03.2014 17:03
zlatkostanoev - aip55
17.03 14:42
Нали и пребъдването на блога си е един вид гадаене на сляпо. Относно сбирките на регионален принцип – няма нищо лошо, напротив! Но, не сте били уважени от най–видния блогър от Пловдив (rozzata) :)))
Както и да е, а видя ли леля Ю. как ти приложи номера на китайката, т.е. на германката? Това е коронния й номер, добре, че си я цитирал, иначе щеше да излезе, че си правиш монолози. Където има нещо смислено, тя е там, насира като мухите наплювки и дезертира.
Какво да ти пожелая, бъди жив и здрав и (както казваш ти) остани такъв, какъвто си! „
пс..Не заслужаваш, дори и да ти Пиша ...
цитирай
11. aip55 - zlatkostanoev - aip55 17. 03 1...
18.03.2014 21:34
milady написа:
zlatkostanoev - aip55
17.03 14:42
Нали и пребъдването на блога си е един вид гадаене на сляпо. Относно сбирките на регионален принцип – няма нищо лошо, напротив! Но, не сте били уважени от най–видния блогър от Пловдив (rozzata) :)))
Както и да е, а видя ли леля Ю. как ти приложи номера на китайката, т.е. на германката? Това е коронния й номер, добре, че си я цитирал, иначе щеше да излезе, че си правиш монолози. Където има нещо смислено, тя е там, насира като мухите наплювки и дезертира.
Какво да ти пожелая, бъди жив и здрав и (както казваш ти) остани такъв, какъвто си! „
пс..Не заслужаваш, дори и да ти Пиша ...

Не ме намесвай Мил....., аз не мога да кажа на никой какво да си мисли! По важното, е че аз нямам такива задкулисни мисли, за тебе!
цитирай
12. rumyn - като по прочетох някои книжки...
19.03.2014 11:27
като по прочетох някои книжки отново , стигнах до извода :
за мен е без значение дали някой ще ме прочете и колко ще са тези които ще ме прочетат. а и въобще няма значение , че някой се изкъртва да ме плюе. най вече за последните индивиди хич не ме и еня какво си мислят и колко време отелят да се нервят от мен. моя живот продължава, въпреки тяхната злост.
цитирай
13. aip55 - като по прочетох някои книжки от...
19.03.2014 11:51
rumyn написа:
като по прочетох някои книжки отново , стигнах до извода :
за мен е без значение дали някой ще ме прочете и колко ще са тези които ще ме прочетат. а и въобще няма значение , че някой се изкъртва да ме плюе. най вече за последните индивиди хич не ме и еня какво си мислят и колко време отелят да се нервят от мен. моя живот продължава, въпреки тяхната злост.


Мисля, че добрият и коректен тон м/у блогърите е по позитивната страна на отношенията им.
Нека егото и завистта да не царуват между нас. Спокойният тон внася хармония помежду ни.
Тогава отношенията ни ще се успокоят и ще има мир между нас, а и блогът няма да е вечно във война.....
цитирай
14. milady - който копира клеветтата ....е....
19.03.2014 20:54
КЛеВЕтник ,айпмайсторе !!
ТЕжко му....и горкоо...
цитирай
15. aip55 - КЛеВЕтник, айпмайсторе !! ТЕжко ...
19.03.2014 21:35
milady написа:
КЛеВЕтник ,айпмайсторе !!
ТЕжко му....и горкоо...

Нека сме добри Мил....., рано или късно ще се осъзнаят такива, които обичат да клеветят. Грешките са за нас хората, но важното е да не ги повтаряме. Благодаря ти, че намина и (вундашойне абенд фом миъ)..........
цитирай
16. rumyn - през достатъчно дългия си и бурен ...
20.03.2014 06:55
през достатъчно дългия си и бурен живот стигнах (по трудния начин) до извода , че не бих могла да променя света. ако искам да живея във мир със себе си се налага да приема света какъвто е. не! не казвам , че ще стана като многото, не казвам че ще спра да съм различна, да съм аз. казвам , че ако нещо не харесвам ще намеря сили у себе си да го игнорирам. е, ако ми пречи да конкретно на мен...
там нещата загрубяват :)
цитирай
17. troia - Честита пролет!
20.03.2014 20:55
Много радост, щастие, любов и по-малко блогови мъки!:)))
цитирай
18. aip55 - Много радост, щастие, любов и по...
20.03.2014 23:04
troia написа:
Много радост, щастие, любов и по-малко блогови мъки!:)))


Благодаря подобно, дано види бял свят пожеланието ти Кате! Хубава вечер!
цитирай
19. calli - Хе хе.
24.03.2014 09:55
Нищо ново под слънцето. Не че съм отдавна тук, но се нагледах и напатих. Така че не ме питай, Ачо, защо не стоя в този блог. Явно знаеш сам отговора. Не се и съмнявам въобще. Тази трибуна отдавна е изгубена за хората, които не желаят да се намесват в интриги. Жалко само, че нямам време да търся и да чета качествените неща тук. Защото наистина ги има... ама как ми кажи аджеба да ровя с часове докато намеря нещо стойностно и да не ми пропищят ушите и заболят очите от глупотевици.
Все пак нека имаме надежда, че групичката хора, които наистина се забавляват тук и намират приятели няма да се изгуби в мръсотията.
"Кой си ти всъщност?" - знаеш зададох този въпрос при мен вчера. Да се надявам, че повече хора ще изгледат клипчето в постинга ми.
Поздрави и не се коси. И браво за срещата. :) Продължавайте все така.
цитирай
20. aip55 - Нищо ново под слънцето. Не че съм ...
24.03.2014 12:30
calli написа:
Нищо ново под слънцето. Не че съм отдавна тук, но се нагледах и напатих. Така че не ме питай, Ачо, защо не стоя в този блог. Явно знаеш сам отговора. Не се и съмнявам въобще. Тази трибуна отдавна е изгубена за хората, които не желаят да се намесват в интриги. Жалко само, че нямам време да търся и да чета качествените неща тук. Защото наистина ги има... ама как ми кажи аджеба да ровя с часове докато намеря нещо стойностно и да не ми пропищят ушите и заболят очите от глупотевици.
Все пак нека имаме надежда, че групичката хора, които наистина се забавляват тук и намират приятели няма да се изгуби в мръсотията.
"Кой си ти всъщност?" - знаеш зададох този въпрос при мен вчера. Да се надявам, че повече хора ще изгледат клипчето в постинга ми.
Поздрави и не се коси. И браво за срещата. :) Продължавайте все така.


За писаното по-горе си предчувствах, че няма да има кой знае какъв ефект, но въпреки това си направих труда да го публикувам. Дано да съм допринесъл поне частица за положителното развитие на блога ни.
По приятно ми е да коментирам новата ти творба ,, Кой си ти". Не знаех, че имаш такива дълбоки философски разсъждения. А клипа ти е един много добър философско-образователен материал. Би било хубаво, ако повече хора да го прочетат и да се замислят за действителността си на този свят. Не се и съмнявам, че ще имаш положителен ефект с тези ти разсъждения. Прочетете го хора, защото рядко се срещат такива разсъждения в постингите ни. Хубава и щастлива да е пролетта ти Кали! Поздрав....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481373
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031