Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2014 21:25 - Проблясъци!
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3106 Коментари: 10 Гласове:
10

Последна промяна: 12.08.2014 21:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


            image

Мисля си често, че от време на време мога да виждам себе си с нови очи и нови роли. Да се срещам със себе си като за първи път. Да забравям кой си мисля, че съм. Да чета животът ми на прима виста. Да откривам следващите си бели косми сякаш винаги са били там. Да се събуждам и да започвам първата си мисъл за деня, не като продължение на много минали мисли, а като за пръви път.
Иска ми се да изненадвам себе си без да се разочаровам. Да преливам отвъд представите си за възможностите ми, да се вмествам от образ в образ. Да се смевам с тях и да не могат другите да ме познаят. Да проучвам потенциала на всеки миг, спрямо смелостта на въборажението ми. Да се осмелявам да се виждам във въображението ми всичко, което може да бъде, а не на фона на всичко, което е било в миналото ми.
Искам да съм верен на живота си, а не на представата си за него! И верен на себе си, а не на очакванията, които сам съм създал......
 

aip55









Тагове:   илюзии,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valben - Поздравявам те!
23.07.2014 21:31
Кратко казано, но пълно със съдържание... Точно както го харесвам!
Вал те поздравява!
цитирай
2. aip55 - Кратко казано, но пълно със съдъ...
23.07.2014 21:36
valben написа:
Кратко казано, но пълно със съдържание... Точно както го харесвам!
Вал те поздравява!

Благодаря ти Вал.... за хубавите думи. Радвам се, че те е жегнал постинга ми! Поздрав и хубава вечер......
цитирай
3. stela50 - Поздрави, aip55 !
23.07.2014 22:27
Харесват ми размислите ти... и Блус за двама.
Хубава вечер !
цитирай
4. aip55 - Харесват ми размислите ти. . . и Блус ...
23.07.2014 23:27
stela50 написа:
Харесват ми размислите ти... и Блус за двама.
Хубава вечер !

Приятно съм изненадан, че ме посетихте Стела..., та дори и коментирахте мислите ми.
Моля да бъда извинен, че аз никога не съм коментирал при вас, но съм бил винаги положително респектиран от поезията Ви. Може би това е причината да не коментирам при Вас.
А, за блуса ли? Това е тръпката на животът ми, която ще остане завинаги в представите ми за музика.
цитирай
5. tota - Де да имаха всички проблясъци?
24.07.2014 01:31
Всичко щеше да е по друг начин. Защото това е равносметка и ново начало, нов поглед за себе си. Само пренебрегналите егото, суетата и илюзиите могат да го направят и да кажат: " Искам да съм верен на живота си, а не на представата си за него! И верен на себе си, а не на очакванията, които сам съм създал..."
Харесах и клипа!
Поздрави!
цитирай
6. aip55 - Всичко щеше да е по друг начин. За...
24.07.2014 07:18
[quote=tota]Всичко щеше да е по друг начин. Защото това е равносметка и ново начало, нов поглед за себе си. Само пренебрегналите егото, суетата и илюзиите могат да го направят и да кажат: " Искам да съм верен на живота си, а не на представата си за него! И верен на себе си, а не на очакванията, които сам съм създал..."

Хм....! Колко приятно, е когато те посетят пловдивските блогови славейчета на поезията и културата в блоговата ми катакомба.
Не може всички да имаме проблясъци, хубаво би било, но природата не позволява такова своеволие Тоте. Благодаря за коментара, както винаги логичен и точен! Поздрав!

цитирай
7. troia - Дааа,
24.07.2014 15:21
това което си написал е много хубаво, но и много трудно. Най-скучното е да се познаваш прекалено добре, толкова добре, че да знаеш какво би си помислил и как би постъпил при всяка ситуация, всеки момент, а да не говорим, че знаеш и как ще протече живота ти, какво те очаква... Голяма досада е! Обичам новите роли, но те са толкова мимолетни и нетрайни също като живота.
Приятен ден, айп!
цитирай
8. freeoldmen - На мен пък ми хареса и снимката!:-)
24.07.2014 15:26
Къде е това?
цитирай
9. aip55 - това което си написал е много хуб...
24.07.2014 16:28
troia написа:
това което си написал е много хубаво, но и много трудно. Най-скучното е да се познаваш прекалено добре, толкова добре, че да знаеш какво би си помислил и как би постъпил при всяка ситуация, всеки момент, а да не говорим, че знаеш и как ще протече живота ти, какво те очаква... Голяма досада е! Обичам новите роли, но те са толкова мимолетни и нетрайни също като живота.
Приятен ден, айп!


Уауууу, че правилни мисли Кат....! Когато авантюрата е в кръвта ти, новото в живота ти постоянно те съпътства. Често ме съпътства с безрасъдство и рисково начинание, но пък тръпката е със сладък привкус.
Поздрав за коментара ти!
цитирай
10. aip55 - Къде е това?Тази снимка е от ...
24.07.2014 16:31
freeoldmen написа:
Къде е това?


Тази снимка е от една екскурзия в Хърватия, един от красивите заливи! Хубав ден Фрии!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1487758
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7322
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930