Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2014 20:25 - Слепецът
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4181 Коментари: 14 Гласове:
18

Последна промяна: 13.02.2016 10:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

СЛЕПЕЦЪТ

Сигурно не съм изразявал обичта си,
толкова силно, както би трябвало,
или може би не те прегръщах,
така често, колкото искаше ти.....
Наивен ли съм бил, че да
изрека или направя тези
простички неща, които
е трябвало да направя,
но не съм намерил сили за тях?
Винаги си в мислите ми
от тогава до сега!
Може да не съм те прегръщал,
така нежно през онези,
толкова самотни хладни нощи.
Все си мисля,....така и не ти казах,
колко бях щастлив, че си моя...
Бил съм слепец на любовта ни...,
и ако съм те накарал
да се почувстваш пренебрегната,
моля те прости ми слепотата!
Присъстваш в мислите ми
винаги дори и сега.....
Не може да ми казваш, че
тази твоя любов е угаснала!
Любовта ни зове и иска
да ни даде още един шанс
на слепотата ми, да прогледна и
да те направя щастлива...
А, aко все пак решиш си тръгнеш,
когато, те обичам толкова,
няма да ни остане нищо познато,
в този тъй мрачен свят, само
изпълнена със самотата празна стая,
като празният ми поглед на слепец,
който никога не забеляза лицето ти,
как тъжно и скрито от мене плаче ...

aip55


 



Тагове:   обич,   размисъл,   слепец,   зов,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. freeoldmen - Ех, не сме ли всички слепци в мрака...
25.07.2014 20:43
Но Deep Purple ни подава ръка,
ти подаваш своята на избраницата си,
и така вървим напред хората...:-)
цитирай
2. aip55 - Но Deep Purple ни подава ръка, ти ...
25.07.2014 21:08
freeoldmen написа:
Но Deep Purple ни подава ръка,
ти подаваш своята на избраницата си,
и така вървим напред хората...:-)


Да Free....., колкото и лошо да звучи така е! Макар и да си прогледнал, все някога ставаш слепец по принуда.
А за ръката, не всички разбират, какво означава протегнатата ръка. Благодаря, че ме навести ......И хубава вечер!
цитирай
3. aip55 - а аз. . . . . . . прости ми. . . . . . . . К...
25.07.2014 21:12
unarosa написа:
а аз .......прости ми ........


Каква тактичност Ю.....! Една роза ! Как да и простя, като е толкова ухаеща и хубава....., макар, че хубавата роза е ароматна за всички??????????
Няма прошка, хубавото не се подминава! Хубава вечер и на теб Una rossa.....
цитирай
4. valben - Добро утро, приятелю!
26.07.2014 10:36
Аз вече имах възможност да изкажа моето мнение за твоето стихче. Сега го повтарям. Страхотно се е получило, да знаеш! Но то винаги така се получава, когато правиш нещо със сърцето си. Приеми моите поздрави!
цитирай
5. aip55 - Аз вече имах възможност да изкажа ...
26.07.2014 12:47
valben написа:
Аз вече имах възможност да изкажа моето мнение за твоето стихче. Сега го повтарям. Страхотно се е получило, да знаеш! Но то винаги така се получава, когато правиш нещо със сърцето си. Приеми моите поздрави!

Привет Вал......! Не ме ласкай, че ще ме орчасаш. Благодаря ти за подкрепата. Твоето мнение е ценно за мене.Радвам се, че капацитет, като теб ме посети и окуражава.
Хубава събота и неделя!
цитирай
6. aip55 - „ Времето, което си изгубил за тв...
26.07.2014 12:53
unarosa написа:
„ Времето, което си изгубил за твоята роза, я прави толкова важна....
— Иди да видиш отново розите. Ти ще разбереш, че твоята е единствена в света. Сетне ще се върнеш да си вземеш сбогом и аз ще ти подаря една тайна.
Малкият принц отиде да види пак розите.
— Вие никак не приличате на моята роза, вие не сте още нищо — каза им той. — Никой не ви е опитомил и вие не сте опитомили никого. Вие сте сега такива, каквато бе моята лисица. Тя беше лисица, подобна на сто хиляди други лисици. Но аз я направих мой приятел и сега тя е единствена в света.
И розите се почувствуваха много смутени.
— Вие сте хубави, но празни — каза им малкият принц. — За вас не може да се умре. Разбира се, някой обикновен минувач ще помисли, че моята роза прилича на вас. Но тя сама има много по-голямо значение, отколкото вие всички, защото тъкмо нея съм поливал аз. Защото тъкмо нея съм поставял под стъклен похлупак. Защото тъкмо нея съм пазил с параван. Защото тъкмо върху нея убих гъсениците (освен две-три, за да излязат пеперуди). Защото тъкмо нея слушах да се оплаква, да се хвали или дори понякога да мълчи. Защото тя е моята роза.“


По добре да си играем на недомлъвки, отколкото да дъвчим стари тлъсти мръвки!
А, за принца ли? Хе-хе, та това са вече отживелици. На мода е вече друго....кочмена на квартала........ Поздрав!
цитирай
7. makont - Когато обичаш, не може да си със затворени очи.
27.07.2014 20:12
Гледането навътре в себе си отблъсква другия. Любовта е взаимност. Наистина лирическият герой трябва да протегне ръка, да покаже, че е сгрешил по някакъв начин, на стихче е прекрасно и лесно, но в действителност.... Усмивки, че започнах да давам акъл, а в чувствата е необходимо предимно интуиция и обич.
цитирай
8. aip55 - Гледането навътре в себе си отбл...
27.07.2014 21:36
makont написа:
Гледането навътре в себе си отблъсква другия. Любовта е взаимност. Наистина лирическият герой трябва да протегне ръка, да покаже, че е сгрешил по някакъв начин, на стихче е прекрасно и лесно, но в действителност.... Усмивки, че започнах да давам акъл, а в чувствата е необходимо предимно интуиция и обич.


Всички пишем около действителността, илюзии, реалност, съвпадения, фантазия, но в действителност всичко е муза и въображение. Усмивки и за теб Мак....
цитирай
9. troia - Хубаво ти
29.07.2014 22:14
се е получило. Написано е от мъжка гледна точка. Аз имам нещо такова, но от женска гледна точка т.е от другата страна на медала с послание "забрави ме, защото ме прие за даденост".
Хареса ми, а дали е по действителен случай...ти си знаеш.:)
цитирай
10. aip55 - се е получило. Написано е от мъжка ...
30.07.2014 08:10
troia написа:
се е получило. Написано е от мъжка гледна точка. Аз имам нещо такова, но от женска гледна точка т.е от другата страна на медала с послание "забрави ме, защото ме прие за даденост".
Хареса ми, а дали е по действителен случай...ти си знаеш.:)


Здравей Троя! Благодаря за мнението ти!
Е, да всеки си има ъгъл на разбиране за света. Не се учудвай, че ти си погледнала/почувствала написаното от женско чувство. Това означава, че и двамата сме нормални индивиди!
Сега ще погледна и твоето послание за дадеността! Поздрав и хубав ден!
цитирай
11. skotadix - Изповед...
02.08.2014 09:38
Пряма и красива изповед...
цитирай
12. aip55 - Пряма и красива изповед. . . Наис...
02.08.2014 15:10
skotadix написа:
Пряма и красива изповед...


Наистина, това е тъжната приказка на слепотата в любовта. Господи, та слепецът плаче от душа с кървави от мъка сълзи......
цитирай
13. coacoa11 - Ех, Айп, как така винаги сме слепи за ...
21.08.2014 21:54
Ех, Айп, как така винаги сме слепи за нещата, които имаме и ги оценяваме едва като ги загубим... Няма дадености, за всичко човек трябва да се бори, всеки миг трябва да се бори. Обърне ли се веднъж каруцата, връщане назад трудно ще се намери. Човек трябва да си вземе урок и да продължи напред, като се опита да е по-добър следващия път.
цитирай
14. aip55 - Ех, Айп, как така винаги сме слепи за ...
22.08.2014 07:08
coacoa11 написа:
Ех, Айп, как така винаги сме слепи за нещата, които имаме и ги оценяваме едва като ги загубим... Няма дадености, за всичко човек трябва да се бори, всеки миг трябва да се бори. Обърне ли се веднъж каруцата, връщане назад трудно ще се намери. Човек трябва да си вземе урок и да продължи напред, като се опита да е по-добър следващия път.


Добър въпрос Соа.....! Благодаря, че не си ме подминала. Да ние виждаме, но не всеки път виждаме и оценяваме реалността. В ритъма на борбата с живота, често се разсейваме и пропускаме малките, но значими за нас неща, за които в последствие съжаляваме и упрекваме. А бе... колкото и да си умен, когато не ти дойде навреме акъла да си го използваш, както трябва (според ситуацията), пътищата са много след това.... Хубав ден и да се усмихваш по често днес. Висока оценка от мене за качествените ти коментари!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1487310
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930