Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2014 19:51 - Монолог на несретника
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5884 Коментари: 17 Гласове:
20

Последна промяна: 12.08.2014 21:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

  МОНОЛОГ НА ЕДИН НЕСРЕТНИК

Обкръжен съм с дрога,
алкохол и несретници.
Един ненормалник,
пеещ за Бийтълс в нощта.
Сигурно съм този, който
е просто невъзможен
и се карам с мнимата полиция в мрака.
Всъщност аз за тях съм Юда
на любовната улична импресия!
Откачалката с прашната цигулка
взета от някой прашен таван.
Да се разтвори най-накрая
краят ми на небесната ни шир.
И все пак да си кажа честно хора
не зная кой съм и не знам
защо не зная и защо съм между вас.....

https://www.youtube.com/watch?v=cqL6OQ9zQv8

aip55




Тагове:   мрак,   монолог,   несретник,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Не мога
12.08.2014 20:05
да си обясня, защо не мога да кача клип? Ако някой знае нещо по въпроса, моля ви да ме светнете!
цитирай
2. анонимен - !!!!!
12.08.2014 20:15
а бе майсторе, кви са тези “Сатанински Строфи“!!!!!
тук НЯМА ни ЕДИН нормален.....
ко ..праЙа тук , и аз се чудя...........
цитирай
3. paciencia - Поздрави!
12.08.2014 20:20
Много тъжно ми стана за Робин Уйлямс.
Що се отнася до клипа, линкът на клипа ти е този:
https://www.youtube.com/watch?v=cqL6OQ9zQv8
Изтрий буквата s от https. Получава се:
http://www.youtube.com/watch?v=cqL6OQ9zQv8
Предполагам, че ще се получи вграждането.
цитирай
4. aip55 - а бе майсторе, кви са тези “Сатан...
12.08.2014 20:24
maleidi46 написа:
а бе майсторе, кви са тези “Сатанински Строфи“!!!!!
тук НЯМА ни ЕДИН нормален.....
ко ..праЙа тук , и аз се чудя...........


Е, аз ли трябва да ти кажа (Ко) праЙш тука, щом ти не знаеш? И все пак ти благодаря за титлата, с която ме назова............Хубава вечер Мил.....46!
цитирай
5. aip55 - Много тъжно ми стана за Робин Уйл...
12.08.2014 20:47
paciencia написа:
Много тъжно ми стана за Робин Уйлямс.
Що се отнася до клипа, линкът на клипа ти е този:
https://www.youtube.com/watch?v=cqL6OQ9zQv8
Изтрий буквата s от https. Получава се:
http://www.youtube.com/watch?v=cqL6OQ9zQv8
Предполагам, че ще се получи вграждането.


Благодаря ти Рaciencia за съвета . Стана успешно. Много се зарадвах, защото вече цял месец не мога да кача клип. Нарочно избрах клип с Роби Уилямс по-случай на неговата смърт! Хубава вечер и успешен блогов живот!
цитирай
6. coacoa11 - Комедията обикновено е дяволски ...
15.08.2014 13:52
Комедията обикновено е дяволски трудна за играене...
цитирай
7. aip55 - Комедията обикновено е дяволски ...
15.08.2014 17:48
coacoa11 написа:
Комедията обикновено е дяволски трудна за играене...


И в двата полюса е еднакво значимо по трудност слънчево Жабче! Трудно е да се промъкнеш между капките.
Радвам се, че намина! Надявам се ваканцията да ти се е отразила позитивно с готовност за нови блогови подвизи. Поздрав от града на тепетата.....
цитирай
8. troia - И сега
17.08.2014 21:11
това написаното твое ли е? Ако е твое е много, много добро. Даже ми звучи като текст за песен.
Поздрави и приятна вечер!
цитирай
9. aip55 - това написаното твое ли е? Ако е твое ...
17.08.2014 21:44
troia написа:
това написаното твое ли е? Ако е твое е много, много добро. Даже ми звучи като текст за песен.
Поздрави и приятна вечер!


Нямам претенции да съм интелигентен, но за добър логически завършек може би.....
Нито пък, че съм добър драскач.......Пиша си това, което мисля, което ме заобикаля и наблюдавам в действителността. А щом съм си поставил ника aip55, означава , че аз съм го творил!
Признавам, че нестандартното ми мислене, не се харесва на някои хора, а може би и на повечето.
Но съм изпълнен с радост, като коментират приятелите ми, без значение, дали е позитивно или не. Не се сърдя на никой, дори и за минусите Кате.
А това, че ти харесало и звучи, като песен, ме окуражава да се пробвам и в солфежа.....
Е...., пак се отнесох! Хубава вечер и на теб с още по добра седмица!



цитирай
10. valben - Привет, приятелю!
17.08.2014 22:44
Нарочно не коментирах досега. Исках да измине достатъчно време, за да може написаното от теб малко да улегне в моето съзнание. През това време прочетох стихчето няколко пъти. Прочетох го много внимателно. И сега мога да ти го кажа. Ами хареса ми! Трудно се пише стих в подобна форма, да знаеш, но ти си успял. В един твой коментар ти си казал как си го направил. Ти простичко си казваш: Пиша си това, което мисля. Ами ето така става! Поздравявам те. Едно нещо страшно много ми хареса - прашната цигулка и прашния таван. Някой може и да те упрекне за повторението, но точно това повторение внушава нещо, което подсъзнателно (или напълно съзнателно) си уловил. Е, има и някои мънички нещица, които не ми допадат, ала тях ще ги оставя за някой друг коментар.
Оше един път - поздравявам те! И продължанвай, ти можеш!
цитирай
11. aip55 - Нарочно не коментирах досега. И...
18.08.2014 07:07
valben написа:
Нарочно не коментирах досега. Исках да измине достатъчно време, за да може написаното от теб малко да улегне в моето съзнание. През това време прочетох стихчето няколко пъти. Прочетох го много внимателно. И сега мога да ти го кажа. Ами хареса ми! Трудно се пише стих в подобна форма, да знаеш, но ти си успял. В един твой коментар ти си казал как си го направил. Ти простичко си казваш: Пиша си това, което мисля. Ами ето така става! Поздравявам те. Едно нещо страшно много ми хареса - прашната цигулка и прашния таван. Някой може и да те упрекне за повторението, но точно това повторение внушава нещо, което подсъзнателно (или напълно съзнателно) си уловил. Е, има и някои мънички нещица, които не ми допадат, ала тях ще ги оставя за някой друг коментар.
Оше един път - поздравявам те! И продължавай, ти можеш!


Музата за да го напиша е мой приятел, който вече не е между живите. Почина от свръх доза, а беше толкова талантлив цигулар и верен другар. Лошото е в случая, е че често грешките ни се наказват със смърт.
Благодаря ти сърдечно за помощта и вниманието, което ме обграждаш! Нуждаех се от това и съм щастлив, че имам такъв приятел, като тебе! Жив и здрав бъди.....
цитирай
12. melin - Несретниците са пълни нещастници. ...
28.08.2014 20:19
Несретниците са пълни нещастници. .... намери ядро, което да мисли за нацията, а не за личните си „накърнени“ чувства .
цитирай
13. aip55 - Несретниците са пълни нещастници. ...
28.08.2014 21:07
melin написа:
Несретниците са пълни нещастници. .... намери ядро, което да мисли за нацията, а не за личните си „накърнени“ чувства .


Не виждам причина да търся ядро,което да мисли за нацията ни, защото такова няма в БГ. Целият народ е нещастен, само политиците в БГ не асимилират това.А може би умишлено не искат да го разберат.....
цитирай
14. melin - Съжалявам, но грешно сте ме разб...
30.08.2014 13:19
Съжалявам, но грешно сте ме разбрали; Засегнатите по този начин хора дали изобщо искат да им се помогне, дали изобщо имат желание да прочетат нещо?
Приятни, почивни дни,
цитирай
15. aip55 - Съжалявам, но грешно сте ме разб...
30.08.2014 20:33
melin написа:
Съжалявам, но грешно сте ме разбрали; Засегнатите по този начин хора дали изобщо искат да им се помогне, дали изобщо имат желание да прочетат нещо?
Приятни, почивни дни,

Благодаря подобно.......
цитирай
16. mileidi46 - !! :)))
04.09.2014 16:05
aip55 написа:
maleidi46 написа:
а бе майсторе, кви са тези “Сатанински Строфи“!!!!!
тук НЯМА ни ЕДИН нормален.....
ко ..праЙа тук , и аз се чудя...........


Е, аз ли трябва да ти кажа (Ко) праЙш тука, щом ти не знаеш? И все пак ти благодаря за титлата, с която ме назова............Хубава вечер Мил.....46!


Тази шизофреничка не е милейди46, а мАлеиди46 :)))
Опитва се да ме имитира и злепостява с просташките си коментари,да обърква съблогерите...
Впрочем освенвъв Вас и в мен вижда изриталият я от живота си ГОГО....
Безнадежден случай....имаше такава песен...:)))
цитирай
17. aip55 - а бе майсторе, кви са тези “Сатан...
04.09.2014 16:31
mileidi46 написа:
aip55 написа:
maleidi46 написа:
а бе майсторе, кви са тези “Сатанински Строфи“!!!!!
тук НЯМА ни ЕДИН нормален.....
ко ..праЙа тук , и аз се чудя...........


Е, аз ли трябва да ти кажа (Ко) праЙш тука, щом ти не знаеш? И все пак ти благодаря за титлата, с която ме назова............Хубава вечер Мил.....46!


Тази шизофреничка не е милейди46, а мАлеиди46 :)))
Опитва се да ме имитира и злепостява с просташките си коментари,да обърква съблогерите...
Впрочем освенвъв Вас и в мен вижда изриталият я от живота си ГОГО....
Безнадежден случай....имаше такава песен...:)))


Честно да си кажа, че не бях забелязал този момент и много се учудих на коментара Ви.
А сега се извинявам, за заблудата ми, за което съжалявам искрено!
Благодаря Ви, че ме ориентирахте. Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1488455
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7324
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930