Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2014 15:52 - Среднощна (тишина)...
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3532 Коментари: 4 Гласове:
13

Последна промяна: 31.10.2014 07:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Когато пребивавах в Германия, бях си наел квартира в една келтска, старовремска  къща, в която живееше хазайката ми Зиги, една полякиня в стаята под мене и една възрастна жена (майката на хазяйката) Мария Елзе. Полякинята – двадесет и една годишната Ева беше супер сексапил, добре сложена брюнетка, със сини очи, стегнат ханш и всичко друго, което може да се пожелае...Но за моя беда всяка вечер ме тормозеше с нейните истерични интимни забавления. Хубавата роза за всеки е красива и ароматна.

Полунощ е..!

            Лежа си в леглото, заслушан как Ева отново прави секс. Звукът е нещо като „дан-дан, дан-дан, лака-шляка, дан-дан, шляка-шляка“, което наподобява ямбичен пентаметър, но все пак си е необичайно, между нас казано де... Чувам само нейният глас - сама със себе си ли прави секс, питам се, понеже е твърде приказлива за солово изпълнение.  Какви ли ги приказва? „ Много си готин, Екаад, копеле. Леле, как ме възбуждашшш...! Хубаво ли ти е така, Екаад, момчето ми?“ ...
Господи, каква гадост! Чак тръпки ме побиват! Колко и каква ли страст е това?

 

                                image

 

 Не заслужавам такъв живот, честна дума! Никога не съм наранявал някоя дама нарочно, редовно си плащам данъците, обичам животеца, гледам да ми е готино и какво получавам в замяна? Перверзена сквернословелна съквартирантка - момиче, която си лежи и сама си приказва мръсотийки. Аууу, повдига ми се! Уффф, ще повърна. Я да взема да включа лампата и да направя няколко тегела из стаята.

Е, все пак соловото изпълнение внася известно разнообразие. Обикновено слушам дует. Но май се изказах неподготвен, понеже ето го и тазвечерният хубостник, който досега мълча като пукал: „Иии“, изцепва се тя - звучи, като Дийй. Много високи тонове взима, не може да й се отрече. „Иии.“ А и ясното-( „Фаек-иии“!)

Е, така сигурно е малко по-добре. Но все пак… наистина много, ама много се радвам за Ева, че прави редовно толкова много секс - все някой в тая къща трябва да намазва и със сигурност това не съм аз. Но бих предпочел да не ги слушам. Не че го правя - да ги слушам. Просто най-случайно дочувам. То просто не може да е по друг начин. Ох, ще ми се да бях без уши и да имах купища елегантни възглавници и тюрбани, като прабаба ми, която естествено си имаше уши, сигурно вие схванахте идеята ми де...!  

А историята продължава неумолимо: „Дан-дан, дан-дан…“. (Сексуалната техника на Ева е много внушителна )- дотук са минимум двайсет и пет минути. С жена ми приключвахме за половината на това време, плюс предварителната игра. Само че тя беше католичка, така че какво може да се очаква? Извадих късмет, че се отървах с непокътнат предник.  

                       image  

 

 Знам какво си мислите, че ми е много лесно да си седя или по-скоро да си лежа тук и да се оплаквам, а пък ако не ми харесва, тогава да престана да подслушвам като някакъв воайор или по-скоро чикиджия и да си пусна музика или да взема един душ, или просто да отида някъде. Но аз не мога. Два часа през нощта е, а скърцането на паркета, да не споменаваме внезапното пускане на вода или Пърпъл ще покажат съвсем недвусмислено на Ромео и Жулиета там долу, че чувам всичко. Освен това съм уютно сгушен в леглото и никъде не ми се ходи. Пък и вали. Тук вечно вали. Толкова е дъждовна тази Германия...

А бе , що не вземат да побързат? И защо са толкова тънки тези стени, а пода е каратаван? Дели ни цял етаж -  на практика би трябвало да не чувам нищо. Това е голяма, тлъста четвъртита стара немска къща. Човек би помислил, че стените са дебели като талпи. Сигурно нарочно са ги направили тънки, та покварените келти да чуват как се чукат прислужниците. Гнусни, перверзни, смахнати немци (трябва да престана да приказвам така, даже и да мисля така, защото много си обичам немците, особено парите им...!

- Ооох, боже - неочаквано се провиква Ева, като че ли агонизира. — Ооох, боже.

- Иии - обажда се той. -Аааа. Аааа.- След което, някак странно примитивно: „Уа Уа Уа Уа“. - Точно така... четири пъти. Явно си падат и двамата по-простичките гласни...!

След което тя изгрухтя, като притисната свиня в ъгъла на кочината от кулминацията в секса... Ясно и отчетливо Ева изпищява:

- Уаууу - Върху лицето ми. Ъх. Ъх. Ооооооооо, да. Оооооооо, да. Пфуууу, грухххх!

                            image

И тогава, най-накрая, настъпи тишината..

 

Следва:

 aip55

 








Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - :)
30.10.2014 19:11
Правете любов, а не война.
Интересно какво е продължението на тишината. Обикновено след такава "тишина" идва бебешки плач.:)) Тогава наистина става много тихо.:))
цитирай
2. aip55 - Правете любов, а не война. Интер...
30.10.2014 19:25
troia написа:
Правете любов, а не война.
Интересно какво е продължението на тишината. Обикновено след такава "тишина" идва бебешки плач.:)) Тогава наистина става много тихо.:))


Мисля, че втората част ще ти хареса повече, защото има директни словестни дилеми и контакти...
Интересно! Никой не ме е чел а имам три плюса? Нещо броячите пак се развалиха в действията им...
цитирай
3. troia - Имам
30.10.2014 20:00
чувството, че мадамата накрая ще предпочете теб, но да не взема да позная и да разваля загадката.:)
Между другото Роксет са чудесен избор. Любими са ми.
Тук в блога всичко е възможно. Снощи ми се бяха изтрили всички публикации на приятелите ми. Днес се появиха от нищото.
цитирай
4. aip55 - чувството, че мадамата накрая ще ...
30.10.2014 20:26
troia написа:
чувството, че мадамата накрая ще предпочете теб, но да не взема да позная и да разваля загадката.:)
Между другото Роксет са чудесен избор. Любими са ми.
Тук в блога всичко е възможно. Снощи ми се бяха изтрили всички публикации на приятелите ми. Днес се появиха от нищото.


Нещо наистина става и сайта има проблем, който не е приятен, но и е досаден този проблем. броячите за статистика напълно зациклиха-спряха!
За втората част ще ти дам жокер на лични!
цитирай
5. calli - :) :)
24.11.2014 14:17
Посмях се с теб, Ачо. То май ситуацията на лирическия ти не е за смях, ама така свежо и с ирония си я описал, че неминуемо усмихва. Чакай да видя нататък тишината...
цитирай
6. aip55 - Посмях се с теб, Ачо. То май ситуа...
27.11.2014 08:06
calli написа:
Посмях се с теб, Ачо. То май ситуацията на лирическия ти не е за смях, ама така свежо и с ирония си я описал, че неминуемо усмихва. Чакай да видя нататък тишината...

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Тишината в кавички, а емоциите на педала на газта. Приятно четене....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481394
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031