Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2014 18:42 - Приятелството, което наранява!
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4942 Коментари: 15 Гласове:
21

Последна промяна: 16.12.2014 08:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


                   Разказ за приятелството, което наранява!

 

В предишните ми постинги съм писал много за приятелствата, които нараняват. Сега ще Ви разкажа за една история,  в която мой приятел беше хлътнал по една жена, ама доста хлътнал...
Никога няма да забравя намръшеното му лице, когато се срещнахме.

 

Иван и Елена бяха прекарали много време заедно.  Имаха и две горещи нощи и това беше всичко, защото тя поиска да бъдат само приятели. Наистина, това не може да бъде пречка, че могат да бъдат добри приятели, макар и да не го кефеше това... Доста често Елена  му бе намеквала, че не се кефи на приятеля си и предната седмица му казала, че ще къса с него, макар и да му го е казвала с огромна тъга. Знаел, е че ще го направи, но не се е надявал на нищо, вече каквото е посято е посято, друго няма как да изникне!

 

- За това аз пък мисля и реших, че трябва да се отърсиш от нея и да тръгнеш по път, по който доста от вас вървят или се опитват да вървят. Това е моето разбиране! В общи линии... ситуацията ти е кофти и ти трябва да си решиш искаш ли да сте приятели в бъдеще(това е най-добре ако нямаш чувства към нея ), или в твоя случай я дискънектваш категорично от раз, за да не се измъчваш и да страдаш, че не можеш да я имаш... никакви срещи и контакти повече..., триеш я от скайпове, фейсбуци, телефони..., колкото по-малко спомени ти напомнят за нея, толкова по-бързо ще я забравиш и по-малко ще страдаш - го посъветвах аз. - Ако настоява за обяснение и го казваш директно в очите ...,няма смисъл да шикалкавиш, а и да казваш нещо от типа: Ти не си ми безразлична, искам да сме заедно, но не искам да сме просто приятели, ще започна нов живот... няма да ме търсиш, като се видим не искам да ме поздравяваш, все едно не се познаваме. Трудно е, но това е начинът. След като сте спали, и сте имали интимни отношения, и тя не те иска и няма привличане към теб и господ не може да ти помогне и обратно, ако една жена има  желание към теб, никакви съзнателни убеждения на роднини, близки и приятели не могат да променят желанието и да е с теб. Повече не се измъчвай...! Режи и започвай наново, не се затваряй да се изолираш и да се депресираш... Излизай и се разсейвай, задявай и други момичета, флиртувай, има толкова много свободни тинеджърки за разходка, и да фокусираш вниманието си в правилна посока. А, можеш и да останеш в това висящо състояние, да не си и емоционалния тампон, ако си късметлия да ти пуска от време на време..., но дали това положение те устройва. Мммм, не мисля. Късмет... и ме дръж в течение.

 

Това искаше и той. Проблемът е, че не може просто така да  изхвърли чувствата си Иван.
   Да знам, че трябва да ги контролира и не трябва да се подава, както го пише в дебелите книги,  но все пак не беше толкова добър по дяволите. Все още се двоумеше дали трябва сляпо да следва специално това, на което се надяваше, че ще го изглади след време, но тук и сега решението на колебанието му не вършеше работа, защото чувствата им вече съществуваха. Не искам да ме разбирате погрешно. Не се беше влюбил, като идиот до полуда крещящ, че не може да живее без това момиче. Напротив можеше, но беше решил да се откъсне от нея, беше тръгнал да го прави. Престана да я търси, да й обръща внимание, да й звъни, по скайп и пише само, когато го потърси, колкото да отбие номера ( не че преди е бил някоя лепка, но когато го потърсеше винаги и е обръщал внимание, тя сама му го е казвала, а може би и това е една от грешките му). Да вметна само, тя знаеше, че отношението му към нея не е само приятелско..., а това е другата грешка, която правеше, не и се обясняваше, когато са били заедно. Елена започнала да му говори за приятеля си, после за него, че и е бил близък само, че бил 10 пъти по-добър от него и т.н...

 

Бил е сринат от приказките и. Не е можел да се контролира, стоял, като шокиран и това си му личало...- станал, казал чао и си тръгнал. Същата вечер тя му звъннала, настоявала за обяснение, защо така се държи с нея и защо си тръгнал (между другото имала е намерение да се качат в тях накрая на вечерта, но пак изтърва килипира... ). Беше се посъвзел вече, но не знаеше, какво друго да й каже освен истината. Грешка или не вече е факт. На следващия ден й казал, че се е държал идиотски, и че трябва да го забравят и да бъдат само приятели.

 

Това се е случило преди около има, няма 10 дена.

 

Мислил, мислил и решил постепенно да спре контактите си с нея, защото бил сигурен, че няма да може да преодолее отношението си към нея. Било немислимо да й бъде само приятел. И ето я днес, пише му, обажда му се, пита го защо се е държал така с нея, защо се е откъснал от нея, защо е толкова хладен и гаден с нея, (което не е чак толкова вярно)?

 

Тук ще вкарам една от чат-репликите им по скайп,  която Иван ми разказа:

 

Ето какво Елена му е писала:

 

Тя: Ти защо напоследък се заяждаш с мен? Нещо те дразня усещам?

 

Той: К"во искаш от мене пак, бе жена, ако искаш да ме измъчваш,  да ти връча камшика директно, дори можеш и да ме оковеш, щом това, ще ти достави удоволствие.

 

Тя: (rofl)

 

Тя:  А бе хей, не мога ли да си говоря с теб? Забранено ли ми е?

 

Тя:  Кажи ми, да знам поне?

 

Той: Хммм, мисля, че ти изтече визата при мене.

 

Тя:  Даммм, разбирам, че не ти се отвори парашута с мене и сега дай да си търсим друга, а това, че сме приятели не е важно нали?

 

Тя:  Не го очаквах точно от теб...

 

Той: Не си ме разбрала!

 

Той: Както искаш, изкарвай ме виновен и това е. Все ми е тая!

 

Веднага след това му е  звъннала. Разговора им се насочил  към бъзик, и че си е въобразила. Добре се получило, но едва ли му е повярвала.

 

- Честно да си кажа - разказа ми Иван - нямам жени много добри приятелки, никога не съм се стремял и да имам. Но, явно съм мега добър в тази функция. Тя ме има точно за такъв. Нямам проблем, не ми пречи да имам жени приятелки, дори ми помага, но пък и тя си е стойностна, като човек. Но както вече разбра, нещата не са толкова прости.

 

Гледам я, как си пуска стихчета за приятелството във ФБ, написала си е разни неща като "Не винаги можем да усетим момента, когато любовта се заражда,  но винаги усещаме момента, когато тя умира." - (това сигурно не се отнася за мен, а за приятеля й).

 

И днес Иван не знае как да постъпи...

 

Уж не е от хленчещите мъже, но продължава да се колебае и тъжен, все нещо мечтае...
 

 

Да Ви светна! Историята след три месеца завършва с heppy end! Когато ги срещнах Иван и Елена ми се усмихнаха дружелюбно, а аз  им казах:
      - Иване, обичам да си споделяш с мен на темата любов. Това е нещо ново, което виждам,- като с очи  забелязах подутият корем на Елена, а тя забеляза ококореният ми поглед и  се усмихна срамежливо:

 

- Здравей сладурче! Имам предвид херпеса ти деее .... Бъдете щастливи и чаровни, както винаги сте били! - казах на Елена, за да замажа някак си неудобството от ококореният ми втренчен в коремната и област поглед.
Иван извади едно тефтерче и написа в него нещо, след, което ме прегърна и ми подаде листчето.
          Какво пишеше ли?
                    Сертификат за приятелство с нас
      Благодаря ти за рабирането и протегнатите ръце, а също така и за светлината, която ми показа в мрака.Това се казва ПРИЯТЕЛ...

   Явно отдръпването на Иван се е оказал ключът за успех в една връзка. Срещнах ги хванати ръка за ръка с цъфтящата усмивка на любовта....
           Може би несъзнателно ги нараних и двамата, бях длъжен да се извиня, но някак си се разминах, а се оказа, че е било за добро... Щастлив съм, че с мислите ми съм възкръснал любовта им!

aip55







Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bliz - Хубаво е...
09.12.2014 19:12
Хубаво е, когато съвета ти се оказва точен и ефектен и е причина за хепи енд.

Вярвам, ти също си бил щастлив, че си се оказал прав и това е стопливо сърцето ти. Запомнил си и казказваш толкова детайлно всичко.

Житейски личен опит или интуиция, но е било използвано за една добра цел.

Извода , който си правя от разказаното е - ако искаш някой - дърпай му се?

Поздрави!

Потребителското ми име е bliz, а не blizbliz.
цитирай
2. aip55 - Хубаво е, когато съвета ти се оказва ...
09.12.2014 19:28
bliz написа:
Хубаво е, когато съвета ти се оказва точен и ефектен и е причина за хепи енд.

Вярвам, ти също си бил щастлив, че си се оказал прав и това е стоплило сърцето ти. Запомнил си и казваш толкова детайлно всичко.

Житейски личен опит или интуиция, но е било използвано за една добра цел.

Извода , който си правя от разказаното е - ако искаш някой - дърпай му се?

Поздрави!

Потребителското ми име е bliz, а не blizbliz.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Здрасти bliz!
Ще започна по обратният ред. Ами това показва ника ти, но щом казваш ще го имам в предвид.
Всеки хепиенд се възприема положително, някак си се чувства символично побеждаващо настроението за героите. Историята не е в далечното ми време, а е преди една година с един мой колега. Младо момче е . Сега е само на 25 години. И скоро дори ще ходя на сватба....Младостта и сраста не признават празноти, със слепотата си постигат това, което им трябва.
А извода...е стар донжоански познайник в следствие на рутината в нашият живот!
Благодаря ти за коментара и хубава вечер....
цитирай
3. troia - Много
09.12.2014 19:44
интересна история. Често приятелството прераства в нещо повече, но не винаги.:) Същото важи и за отдръпването според мен. Ако отсрещната страна няма чувства и да се отдръпнеш какво от това? Може дори да не забележи.
В случая съветът ти е бил мъдър. Оттегля се, а дали има тя чувства времето ще го покаже. Хареса ми, че краят е хубав. Една щастлива житейска приказка.
Поздрави!
цитирай
4. valben - Браво, приятелю!
09.12.2014 19:50
Ставаш все по-добър! Ти знаеш защо.
Браво!
цитирай
5. aip55 - интересна история. Често прият...
09.12.2014 20:02
troia написа:
интересна история. Често приятелството прераства в нещо повече, но не винаги.:) Същото важи и за отдръпването според мен. Ако отсрещната страна няма чувства и да се отдръпнеш какво от това? Може дори да не забележи.
В случая съветът ти е бил мъдър. Оттегля се, а дали има тя чувства времето ще го покаже. Хареса ми, че краят е хубав. Една щастлива житейска приказка.
Поздрави!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Здрасти Кат...!
Хубаво, е когато има някой с който да споделиш неволите си и той да ти даде съвет според мъдростта му. Можеше да има и отрицателен ефект съвета ми, но късмета е бил на тяхна страна. Да това е едно от редките неща, които пиша с hepy end! Какво ли не става по- света. Ситуации дал Господ....
цитирай
6. aip55 - Ставаш все по-добър! Ти знаеш защо. ...
09.12.2014 20:12
valben написа:
Ставаш все по-добър! Ти знаеш защо.
Браво!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря ти Валбен за хубавите думи. Да, знам защо и се надявам да не прекъсна никога това защо!
Хубава вечер Вал....
цитирай
7. donchevav - Интересна история. Детайлно ра...
10.12.2014 07:22
Интересна история. Детайлно разказана - читателят може да си представи всичко - и да съпреживява. Поздрави!
цитирай
8. aip55 - Интересна история. Детайлно ра...
10.12.2014 16:57
donchevav написа:
Интересна история. Детайлно разказана - читателят може да си представи всичко - и да съпреживява. Поздрави!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря Ви!
цитирай
9. makont - Ах какви сте хитреци,
10.12.2014 23:24
поставили сте момичето в положението на онази кокошка дето си казвала: "Дали не бягам много бързо? Ако бягам бързо няма да ме стигне, ако бягам бавно ще ме вземе за лека. Дали да не се спъна???". Всъщност за любовта правила и съвети няма, тя или се случва, или не. Тук просто моментът на узрявне е бил по-дълъг. Все пак, обичам историите с хепиенд. Усмивки и спокойна вечер!
цитирай
10. aip55 - Хммм...,
11.12.2014 03:08
а от нейна страна не е ли същият трик, даже и по-лошо, защото му признава, че си има друг приятел и по този начин го отчайва за връзката им? Накърнява го до кризисна ситуация във връзката им.
Вярно е, че няма правила, а узрелият плод в една връзка е най-сладък/вкусен...и съблазнителен!
И 13-тата усмивка е лично за теб...
цитирай
11. rumyn - моето мнение е - тая е малко леко п...
11.12.2014 15:50
моето мнение е - тая е малко леко пачавричка:(
иска да седи на няколко столчета едновременно :(
моя съвет е - бягай момче , бягай бързо и далеко, че изгоря жив с тая.
това момче да се вземе в ръце и твърдо и каже - не! няма да се получи! от приятелството може да се роди любов , но след любовта остава в най добрия случай - безразличие! във всяко приятелство има любов! и ако е приятелство между мъж и жена , нормално е да пререстне в сексуални отношения които ногат да доведът до една красива любов.
само че тая патка има още много мъже да изчука преди да го осъзнае!
цитирай
12. aip55 - моето мнение е - тая е малко леко п...
11.12.2014 17:32
rumyn написа:
моето мнение е - тая е малко леко пачавричка:(
иска да седи на няколко столчета едновременно :(
моя съвет е - бягай момче , бягай бързо и далеко, че изгоря жив с тая.
това момче да се вземе в ръце и твърдо и каже - не! няма да се получи! от приятелството може да се роди любов , но след любовта остава в най добрия случай - безразличие! във всяко приятелство има любов! и ако е приятелство между мъж и жена , нормално е да пререстне в сексуални отношения които ногат да доведът до една красива любов.
само че тая патка има още много мъже да изчука преди да го осъзнае!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Е..., това се казва мъжко мнение, макар, че жена го казва. Разбира се, че е нормално да се доведе до такава ситуация след време, но ние разсъждаваме от страната на улегнали вече хора. Със сигурност няма да направим подобна постъпка. Но, при младите често се получава така, че момчетата са дисквалифицирани от момичетата, като потенциални слагачи и натегачи.
В стремежа си да се докажат, като свалячи, момчетата/мъжете вдигат ранга и със смелост умеят да оценяват красивите жени и то не само с комплимент. Обидата (когато е казана по информативен начин, а не в стил “гроздето е кисело”) е възможно най-тежкият и глупав експеримент на жените/момичетата там да ескалират съблазънта, но в повечето случаи младите се възгордяват и си мислят веднага за следващата порция екстрем.
А, бе майстори свалячи много, но и майсторките кучки бол.....
Благодаря ти за мнението Ру.....
цитирай
13. rumyn - ех. . . . аз като бъдеща свекърва :...
12.12.2014 12:02
ех....
аз като бъдеща свекърва :(
момичетата нещо са пропуснали да научат урока по романтика. сребролюбието им ги заслепява и не умеят да видят този който би ги понесъл на ръце през нещото наречено - живот. и днешните девойки измерват чувствата си към един мъж с материалните придобивки които получават от него. и никога не се замислят че някой ден ще се появи друга по - от тях и те ще са прочетения вестник. доста мъже трябва да минат през леглото на една такава за да осъзнае че не материалното е важно в човешките отношения.
цитирай
14. aip55 - ех. . . . аз като бъдеща свекърва :...
12.12.2014 17:43
rumyn написа:
ех....
аз като бъдеща свекърва :(
момичетата нещо са пропуснали да научат урока по романтика. сребролюбието им ги заслепява и не умеят да видят този който би ги понесъл на ръце през нещото наречено - живот. и днешните девойки измерват чувствата си към един мъж с материалните придобивки които получават от него. и никога не се замислят че някой ден ще се появи друга по - от тях и те ще са прочетения вестник. доста мъже трябва да минат през леглото на една такава за да осъзнае че не материалното е важно в човешките отношения.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Уауууу! Ама, че си люта. Но в същност си много права! Когато ти се струва, че всичко около теб се обърква, това значи, че жена търси място да влезне в животът ти!
Благодаря ти за коментарите!
цитирай
15. mt46 - Поздрав!...
12.12.2014 23:58
Интересна история и хубава песен...
цитирай
16. aip55 - Интересна история и хубава песен. . ...
17.12.2014 01:14
mt46 написа:
Интересна история и хубава песен...

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря ти МТ46 за коментара! Радвам се, че намина!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1480886
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7311
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031