Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2014 12:02 - Чат по- скайп...
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6129 Коментари: 12 Гласове:
5

Последна промяна: 26.12.2014 04:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Той:  Guten morgen меine herr Angel !
       ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ !


Аз:    Пак ли възкресе бе? Този пък не се насити да се възкресява! Брейййй да му се не види, то таквоз чудо пък не е било, уаууу малилеее, всяка година да възкръсва. Е, добре де ВО ИСТИ НА ВОЗКРЕСЕ! Сигурно вече е изтрещял от възкръсване.
     Ама май грешиш нещо бе пич! До колкото ми се простират знанията, той днеска се е родил...? Пък знам ли...? Всяка година се ражда и то все по това време! Не му ли омръзна да се ражда, та чак и да се преражда. 
Спирам се за миг и се замислям(Какво е това животът? Каква е неговата същност)? Сигурно не му се остарява! Ние само един път сме се родили, а пък той си гледа сеира с нас клетниците, как се мъчим през живота си. Сигурно ни се подсмива блажено под сурдинка.... Та нали е Господ всемогъщи?
    - Какво си мислите бе еййй, изтрещяли атеисти,- Чувам от нейде- Не ме познавате още а..., но аз ще ви накарам да се замислите и да ми се молите до малоумност на колене под вмирисаното ми расо!               
      А беее..., оставям го да се мъчи още дълги години да се ражда и преражда, не съм му душманин. Нали за това е учил, цяла Библия е създал, остана за всички ни невидим и на всичкото отгоре верните му служители ( папите, поповете де), дето започнаха да предават уроци по-еротика, като се събират и играят ГОЛО ХОРО с чужди невясти, че даже и с политици, магистрати/лки. А някои пък и обърнаха даже и резбите, защото не си харесват дупетата, които ти си им дал Господееее... До какъв срам те докараха тези мизерници! И на това ще му викаме верните ти божи служители?  Хммм, по-скоро бих ги нарекъл божи предатели! Господе прибири си духовните слепци, неверници!
     Негодници, до къде им стигна опростачването, да си ближат насраните дупета и след, това апетитно да си облизват устните вмирисани! А може и да им се случи така, че да изкарат някой зелев лист от сърмичките, които са яли за Бъдни вечер (нали се сбъдват де), да го увият старателно около езика им и да го развяват, като българският трибагреник, над чешката тоалетна чиния, която ни изтипоса един от културните им чешки самозванци-дейци. Големи езици имат поповете ти еййй, та чак и хората заблуждават, че постели с растения, които виреят на кокал, а виното го пиели вместо минерална вода... Словоблудни синове си имаш Господе! На теория, ще ми скрият шапката от знания, а от зад забиват ножове на всички ни, даже и на тебе самият.
Оххх Господе, стига съм те просвещавал! Та нали ти си компетентен по всичко? Сега и от компютри взе да разбирашшшш, само внимавай да не се регистрираш в някои сайтове за запознаства, че там Марийките са много и не се церемонят много много! Ще ти стапят на врато, та цел живот не мож да си изправиш главъта.
         Извинявам се на всички вярващи, ако съм ги накърнил или обидил. За мен всички сте еднакви, а именно хора, на които въздухът за дишане е разпределен по-равно за всички ни.
         Весели новогодишни празници!

aip55






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Мани ги, бе. Накива лиги текат из ...
25.12.2014 12:27
Мани ги, бе. Накива лиги текат из нета, че могат да те удавят. Ще кажеш, че не сме ХХl век ами ранното средновековие. И 99% хабер си нямат от къде произлиза тая коледа, хале па за дядо им коледа да не говорим. Гледам сега му курдисали и Снежанка. Чисто нахално плагиатство.
цитирай
2. zaw12929 - Този свят ден не задлужава иакава ...
25.12.2014 15:43
Този свят ден не задлужава иакава аругантност....Жалко!!
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Аз не приравнявам бога с делата на ...
25.12.2014 19:06
Аз не приравнявам бога с делата на неговите служители. Те не са ми нужни, за да вярвам в бог, повечето от тях даже ми пречат. Не изхвърляй бебето, заедно с мръсните пелени. Иначе постингът ти е оригинален и ако някой от тях го прочете току виж си поръси главата с пепел:)))

цитирай
4. aip55 - Този свят ден не задлужава иакава ...
25.12.2014 19:58
zaw12929 написа:
Този свят ден не задлужава иакава аругантност....Жалко!!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Привет zaw12929!
Приемам мнението ти без да влизам в полемика по въпроса. Жив и здрав бъди!
цитирай
5. aip55 - Аз не приравнявам бога с делата на ...
25.12.2014 20:23
kasnaprolet9999 написа:
Аз не приравнявам бога с делата на неговите служители. Те не са ми нужни, за да вярвам в бог, повечето от тях даже ми пречат. Не изхвърляй бебето, заедно с мръсните пелени. Иначе постингът ти е оригинален и ако някой от тях го прочете току виж си поръси главата с пепел:)))


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Темата е нон-сенс Пролетке!
Всеки си носи глава на раменете и може да прецени от неговият си ъгъл на мислене постинга ми.
Не съм си изкарал пиперливият ми език, както аз си знам, за да разлая блоговите кучета, а написах в хумористичен вид неща, които са действителни, дори в повечето изречения, съм се приближил положително към Бог, от колкото да го хуля.
На страхливите от Бога хора, мога да кажа само едно!
Защо се страхувате от Бог и постоянно му се молите бе хора?
Мислите ли, че на Бог му е приятно вие да грешите и след това да му се молите?
Аз не се страхувам от наказанието на Бога, но и не се моля за щяло и нещяло за просперитет и късмет на живота ми. Бог не е съдист за да наказва и защо трябва да спазвам смирено неговите указания? Защо ми е такъв Бог, които ще ми диша постоянно във врата и ще ме е страх от наказание?
Това е стрес и преследване на психичното и нереалното, защото митологията ни го е представила така. И защо трябва да вярвам на митологията, съответно библията. Историята и логиката ни е показала достатъчно красноречиви факти, че няма такъв феномен Бог и ние не сме длъжни да отъждествяваме нашите мисли с неговите!
Весели празници Пролетке!
цитирай
6. aip55 - Мани ги, бе. Накива лиги текат из ...
25.12.2014 21:16
kushel написа:
Мани ги, бе. Накива лиги текат из нета, че могат да те удавят. Ще кажеш, че не сме ХХl век ами ранното средновековие. И 99% хабер си нямат от къде произлиза тая коледа, хале па за дядо им коледа да не говорим. Гледам сега му курдисали и Снежанка. Чисто нахално плагиатство.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Измислена фантазия Куш!
цитирай
7. bliz - Да пощадим Коледата!
26.12.2014 11:41
Колко са поводите когато си пожелаваме хубави неща един на друг - два са: на рожденните си дни и на Коледа.
За съвременния човек Коледата е преди всичко повод да бъдем добри , а това е толкова ценно в днешно време.
Коледата принадлежи на децата, от която те правят една приказка, а ние възрастните великодушно участваме .

Да пощадим Коледата!
цитирай
8. aip55 - Колко са поводите когато си поже...
26.12.2014 13:16
bliz написа:
Колко са поводите когато си пожелаваме хубави неща един на друг - два са: на рожденните си дни и на Коледа.
За съвременния човек Коледата е преди всичко повод да бъдем добри , а това е толкова ценно в днешно време.
Коледата принадлежи на децата, от която те правят една приказка, а ние възрастните великодушно участваме .

Да пощадим Коледата!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря ти за мнението bliz!
Напълно съм съгласен с теб!
Весели празници!
цитирай
9. troia - Честита Коледа!
26.12.2014 21:33
И нека да не мислим за хората или служителите, които са далеч от този празник с мислите и делата си. Такива винаги е имало и ще ги има.
Бъди здрав, щастлив и повече усмивки, приятелю!
цитирай
10. aip55 - И нека да не мислим за хората или с...
27.12.2014 08:24
troia написа:
И нека да не мислим за хората или служителите, които са далеч от този празник с мислите и делата си. Такива винаги е имало и ще ги има.
Бъди здрав, щастлив и повече усмивки, приятелю!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря, да е честита и за теб!
Няма начин да не мислим и одумваме за тези, които ни лъжат и заблуждават. Нали трябва да им противодействаме. Ако ги оставим на мира, ще ни се качат на главите ми.
И ти бъди жива и здрава Кат....Коледно гуш от мен!
цитирай
11. paciencia - Честита Нова година!
02.01.2015 11:04
Успешна да е и щастлива! И още много разкази да сътвориш! Здраве, късмет, любов, от всичко да има:)
Любима музика! Поздрави и усмивки:)
цитирай
12. aip55 - Успешна да е и щастлива! И още много ...
02.01.2015 16:05
paciencia написа:
Успешна да е и щастлива! И още много разкази да сътвориш! Здраве, късмет, любов, от всичко да има:)
Любима музика! Поздрави и усмивки:)

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря ти paciencia за сърдечните поздрави. Не съм забравил, че ми помогна за качването на клипове. Желая ти успешна блогова година! Весела и щастлива бъди!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1487949
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7323
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930