Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2015 17:23 - Призрака на любовта
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5530 Коментари: 17 Гласове:
16

Последна промяна: 01.11.2015 18:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                      image

   - Сега е моментът да ти кажа нещо, колкото и късно да е това! Искаш да излезем тази вечер. Не се чуди как да се облечеш! Как да си срешеш дългата и хубава коса. Как да се гримираш и каква рокля да облечеш, за да скриеш от любопитните мъжки погледи красивото си тяло. Не ме питай ,,Как изглеждам"? Защото си най-красивата фея на света. Обичам те и нищо друго няма значение... Ще ти говоря само за любов и щастие, защото ще сме на една лодка в морето на нашата любов. Само двамата в нашият свят. Това е раят ни от сбъднати мечти, в който се намираме. Моля те,  говори ми тихо, нежно и възбуждащо, както често ми разказваш нежни истории, за начина по-който се вживяваме в любовната ни песен! Скитници на любовта, чакайки деня, да изпеем на прима виста аранжимента на любовта ни. Тогава може би ще кажеш ,, Ела легни с мен, обичай ме както си знаеш"  А песента, която ще изпеем ще ехти завинаги във времето и далечината, както водовъртежът завлича удавника под водата. Ще знаеш името ми, защото ще те заведа в рая на нашата любов. Бъди сигурна, че ще остана завинаги с теб в живота си, колкото и да чувствам, че остарявам. Това са човешки чувства за тези моменти между нас. Както вече виждаш, аз мисля за теб!
  - Това са само човешки мисли и противоречия. Чувстваш се щастлив и беден в любовта. Скрий емоционалните ти мисли и промени всичко, което сме имали между нас. Да, това е истината. Аз просто не мога да спра да мисля за теб. Искам винаги да чувствам любовта ни, така както винаги сме я чувствали.  Да стопим преградата на самотните си сърца, скрита зад собсвената ни гордост.... Аз също често си мисля за теб.
   - Да, такива са нещата в живота!
   - За едни добри, за други лоши. Чудо е, че стигнахме дотук.
   - Изправям се защото...човешки са всичките ми мечти. Няма никога да забравя тази вечер и лицето ти при срещата ни, но предполагам, че това всъщност е начинът, по който ще продължи нашата приказка за историята на любовта ни. Ти винаги се усмихваш, но в очите ти личи жажда за .... Да личи си! Знам, че няма да ме оставиш да си отида, колкото и несправедливо да звучи, трябва да знаеш, че не мога да живея на този свят, ако не живея без теб.
   - Не мога да забравя тази емоционална вечер, докосната от твоите пръсти по тялото си. Искаше ми се да те докосна, защото и докосванията, доколкото ги имаше, ти знаеше, че бяха мимолетни. Непрекъснато си мисля за теб. Предполагам, че това е просто начинът по който ще продължи нашата история....
   И малко смях:
                   image
aip55






Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saanki - офффф ,боже и твойта не е лесна...
03.10.2015 17:45
дано та намери някоя самотна буля ,ама тук, надали..
успеххх айпито...
цитирай
2. aip55 - дано та намери някоя самотна буля, ...
03.10.2015 19:24
saanki написа:
дано та намери някоя самотна буля ,ама тук, надали..
успеххх айпито...

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Сърдечно благодаря за пожеланието ти Ю.....
Хубава вечер!
цитирай
3. born - Изненадахте ме с песента. Не знаех, ...
03.10.2015 19:58
Изненадахте ме с песента. Не знаех, че има и чалгаджии с добри и приятни песни. Иначе текстът Ви е прекрасен. Приятна вечер.
цитирай
4. aip55 - Изненадахте ме с песента. Не знаех, ...
03.10.2015 20:19
born написа:
Изненадахте ме с песента. Не знаех, че има и чалгаджии с добри и приятни песни. Иначе текстът Ви е прекрасен. Приятна вечер.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Привет Борн...По принцип не слушам чалга, но прегледах няколко клипа и колкото и да не искам да рекламирам чалгата, реших, че тази песен е най-подходяща за публикацията ми. А, Райна е една красива и желана жена и артист от всяка една точка. Благодаря ти за посещението!
цитирай
5. troia - Здравей, приятелю!
03.10.2015 20:56
Голям си романтик! Навлязъл си наистина в моята "територия". Започнал си писането на красива житейска приказка, която надявам се да завърши щастливо.
Ще го прочета още един път. Особено началото е много приятно и въздействащо.
Хубава вечер!
цитирай
6. aip55 - Голям си романтик! Навлязъл си н...
03.10.2015 21:49
troia написа:
Голям си романтик! Навлязъл си наистина в моята "територия". Започнал си писането на красива житейска приказка, която надявам се да завърши щастливо.
Ще го прочета още един път. Особено началото е много приятно и въздействащо.
Хубава вечер!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Колкото до голям ще ми е трудно да се съглася с теб Кате. Скромнича де... Истории, историйки, завъртулчици и не знам какви още чудесии се въртят в главите на влюбените. Егоизма и лицемерието в една връзка са дявола на изчадието. Любовта я има още преди да е започнала...
цитирай
7. bliz - Това си ти ....
03.10.2015 22:55
Може и да греша, но на мен ми се струва, че става въпрос за едно начало, силно емоционално заредено и има много проекции на твоите желания за тази любов в бъдещето. Щастлив, развълнуван, без забележки, ти просто боготвориш тази жена и я искаш за винаги.

Много енергия, много плам, много страст - ще устои ли на времето, просто ти имаш всичко - тук и сега.

А защо е призрака на любовта ? Има нещо тук - реалност и желание, в какво съотношение са ?

Ето това изречение не мога да го разбера - има отрицание на отрицанието и извода е двусмислен :

"...трябва да знаеш, че не мога да живея на този свят, ако не живея без теб."

Написаното като се прочете просто загрява - звучи искренно, дълбоко, емоционално и с твоето дар-слово правиш разказаното приказка !

Поздравления!
цитирай
8. lidislidis - Mного позитивно и красиво е написано!
03.10.2015 23:07
Дано стане! Поздрави!
цитирай
9. travell - :)
03.10.2015 23:38
Много тривиално Аип, или на мен поне така ми се струва! На женската аудитория и харесва, но на мен ми липсва "suspense"
Като гледам вашата вълна с троя, ще взема и аз да пусна утре един мой разказ (написан преди време), за да не изоставам от основната група.
Поздрави!
цитирай
10. f873 - Чета и се сещам за една софииска ц...
04.10.2015 01:05
Чета и се сещам за една софииска цИганка с гореща кръв как описваше идилиите си, суинг и тем подобни.

По Коледа ще се сетиш с усмивка за това.
:)
цитирай
11. aip55 - Може и да греша, но на мен ми се стр...
04.10.2015 07:52
bliz написа:
Може и да греша, но на мен ми се струва, че става въпрос за едно начало, силно емоционално заредено и има много проекции на твоите желания за тази любов в бъдещето. Щастлив, развълнуван, без забележки, ти просто боготвориш тази жена и я искаш за винаги.

Много енергия, много плам, много страст - ще устои ли на времето, просто ти имаш всичко - тук и сега.

А защо е призрака на любовта ? Има нещо тук - реалност и желание, в какво съотношение са ?

Ето това изречение не мога да го разбера - има отрицание на отрицанието и извода е двусмислен :

"...трябва да знаеш, че не мога да живея на този свят, ако не живея без теб."

Написаното като се прочете просто загрява - звучи искренно, дълбоко, емоционално и с твоето дар-слово правиш разказаното приказка !

Поздравления!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Няма нищо вечно, а всяко начало си има своето предимство. Винаги е така първоначално зарядът е силен. Поне така е в реала. Всеки си има свой свят и мечти и надежди. Не съм по-дългите коментари, защото ще излезе цял постинг. Ти си достатъчно умна за да разбереш за какво става въпрос. Благодаря ти, че намина и хубава неделя Аден...
цитирай
12. aip55 - Дано стане! Поздрави! ''''''...
04.10.2015 07:55
lidislidis написа:
Дано стане! Поздрави!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Поздравявам те с решението ти. Остана между нас и това е радостно.
По горе писаното: Любовта е театър в който има начало и край. Благодаря за мнението ти.
цитирай
13. aip55 - Много тривиално Аип, или на мен поне ...
04.10.2015 08:03
travell написа:
Много тривиално Аип, или на мен поне така ми се струва! На женската аудитория и харесва, но на мен ми липсва "suspense"
Като гледам вашата вълна с троя, ще взема и аз да пусна утре един мой разказ (написан преди време), за да не изоставам от основната група.
Поздрави!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Привет Пътнико!
Ние с Троя не сме никога напускали блоговата ни локвичка.
Разбира се никога не можеш да си абсолютно сигурен в живота, ако това искаш да кажеш с твоето суспенсе. Ражда ме се и чакаме цял живот да дойде краят ни.
Е ми хайде давай разказа ти и размъти малко блоговото ни езерце .....
цитирай
14. aip55 - Чета и се сещам за една софииска ц...
04.10.2015 08:10
f873 написа:
Чета и се сещам за една софииска цИганка с гореща кръв как описваше идилиите си, суинг и тем подобни.

По Коледа ще се сетиш с усмивка за това.
:)

Полигамността при циганите е нещо нормално Ф...! Не че и аз не я одобрявам де. Дори ти го казвам на ушенце,, фен съм и". Не напразно лепнах това фото отдолу на постинга ми.
Не мога да се сетя, но ми напомни, когато дойде времето за това. Склери съм вече...
Хубава неделя приятел!
цитирай
15. anin - Привет!
04.10.2015 18:05
Вие с Катето troia сериозно сте я зачекнали тая тема за любовта,
ще ми е интересно да кажеш мнение по нейния постинг за мъжете ;)
цитирай
16. aip55 - Вие с Катето troia сериозно сте я ...
04.10.2015 23:10
anin написа:
Вие с Катето troia сериозно сте я зачекнали тая тема за любовта,
ще ми е интересно да кажеш мнение по нейния постинг за мъжете ;)

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Темата е нон-сенс! Каквото и да кажеш винаги има два изхода от ситуацията! Не ми отговори на поканата ми за събирането на пловдивските блогъри?
цитирай
17. zaw12929 - ИЗНЕНАДАХ СЕ ОТ lidislidis ЗА МЕН, ЗА ВАС И ОСТАНАЛИТЕ
05.10.2015 11:49
Повода : Постинг: До zaw12929 и аip 55 " С бесна скорост по никое време"
Автор на постинга: lidislidis НЕПРЕДИЗВИКАНА АГРЕСИЯ ОТ НЕТОЧНА ИНФОРМАЦИЯ:

Нито ми е известно, нито имам "добавени" прочити , вашият постинг с какво граничи вие преценете. Многи пъти слагах линк да насоча читателите към ваши постинги. нещо сте се объркали от типа "я не сакам да съм добре, а вуте да е зле!" Всеки ден влизам в блоговете, за да прочета материали, за новости, каквито винаги има, а професията ми е инженер патентен експерт, който има участие в книгите на мермерски с опит от гледане на тежко болни. има болни мозъци от тумори, от инсулт- те се лекуват. Болните мозъци от омраза, надменност, злоба и претенции не са лечими даже с обич, защото пръскат омраза.

В МОИТЕ 4166 ПОСТИНГИ ВСЕКИ ДЕН ИМА ПРОЧИТИ, защото са по теми интересуващи хората и виждам от статистиката, как те всеки ден нарастват цифрите на посетители
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481427
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031