Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2016 09:45 - Из спомените на нимфоманката + 18
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7060 Коментари: 10 Гласове:
18

Последна промяна: 03.05.2016 13:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                  image

   Като дете прекарвах с часове на тази люлка, а седейки на нея си  осмислях през призмата на моите мисли собствения си живот.
 - Хей, каква е тази замислена физиономия?  - попита ме баба, която се бе запътила към мене през двора.
- Ами мисля си. А мога ли да те попитам нещо?
  - Разбира се! Питай ме! -отговори баба.
- Ти, като се любеше едно време с дядо ми обичаше ли го? - попита Жана.
   Бях малка, но често ми ставаше някак си особено приятно, когато дядо ме държеше в скута му и си ме  дундуркаше нежно между слабините си.
   Баба наведе глава и заби поглед в земята. Замисли се, въздъхна и се загледа в една точка. Може би и беше трудно да ми отговори на този въпрос.
 - Дядо ти бе единственият мъж в живота ми - отговори баба.- Наложи се да се оженя за него, защото нямах друг избор, а след това се научих как да го обичам. Едно време казваха, че жената без професия има два варианта: Брак или проституция...
 - Ако можеше да започнеш отначало, щеше ли да продължиш с него живота си?
 - О, не. Щях да се чукам до полуда с мъжете. Колкото си мога повече.
 - Мммм, би трябвало всички да мислят, като тебе. - Усмихнато каза Жана. - Мъж, който чука всичко наред си е супер мъжкар. Трудно е за обяснение. Виж, но ако става дума за жена, тя е по природа курва. Ако хората правеха повече любов и по-малко говореха всичко щеше да е супер добре. Започнах и да си водя записки, за да мога да осмислям интимно, това което правя от страни на нещата и да ги разбера и проумея,  какво става около мене...
- А когато правеше любов с дядо ми, как беше? - полюбопитствах аз.
 - Много си любопитна. - Троснато отговори баба ми.
* * *
     Загубих детствеността си на тринадесет годишна възраст на 24-ти август в 2.45 през ноща. Беше по време на една от ваканциите. Момент, като този не може така лесно да се забрави.
   Бях избягала през ноща през прозореца, за да се срещна с Коко, с който вече две години се задявахме, но не бяхме стигали до нещо повече от прегръдки и целувки. Никога няма да забравя тази вечер. Още всичко минава, като на филм през мислите ми.
   Сграбчихме се веднага, щом се видяхме. Разсъблекохме се бързо и пикирахме устремено в леглото. Беше ми много хубаво с него. Той бе вече зрял мъж на 24 години. Привличаха ме миризмата на мъжките му хормони и пот. Натискахме се и галехме до полуда.
 - Добре ли ти е? - попитаме той, като забеляза моите симптоми на страст, трептене и вълнение.
 - Да.- Тихо прошепнах аз, като обхождах с ръка косматите му гърди и нежно масажирах зърната му.
  Усетих, как голямата му длан с финес се плъзна по стомаха ми, след което премина бързо голият ми потен вече корем и нежно потъна дълбоко чак в гъделичника на бекините ми. Ускореното дишане от допира на дланта му в дълбочината, се усетиха тръпки по тялото ми. Целунах ме се, след, което той бавно се превъртя върху мене и така започнахме да се любим, след което и аз се превъртях върху него. Не помня колко време продължи блаженството ни, но помня, че не почувствах нищо, само огромен срам от това, че не прокървих и едновременно странното чувство, че съм се напишкала в леглото. Устните ми бяха пресъхнали. Бях го излъгала, че не съм детствена, защото той ми бе казал, че не иска да прави секс с девственица. А аз го желаех това с цялата си моминска фантазия. Като свършихме, ме беше срам и влезнах веднага в тоалетната, като скришом излезнах да си тръгна от тоалетната, под прикритието на шума от водата на тоалетното казанче. Усещах, че преживяването, което изпитах с Коко не може да бъде само това и такова. Спрях и се замислих, което ме накара да се върна отново при него в леглото му. Нещо не ми достигаше...
  Прекрачих го и отново и отново и още веднъж.... Така се наслаждавах на първият ми акт на платоническа интимност в моят живот.
 - Още веднъж?
 - Не, не прекаляваме ли? - прошепна той.
 - Искам още стотици пъти, Коко! - изсъска страстно в ухото му Жана.
   Така продължихме до сутринта. След този момент, на това странно освобождаване на енергията ми, в мене се събуди желанието да се свързвам с другите мъже посредством тялото си. Едно естествено любопитство, да опитвам усещанията си чрез мъжете, само с едно докосване на плътта им, чрез съприкосновение то с кожата ми. През цялата ми ваканция правихме всичко възможно первезно, за да задоволя страстта си, като го правихме на най-различни места, като много често Коко ме нараняваше на най-различни места от тялото ми естествено и орално, като винаги стигах до няколко оргазма на акт. На масата, на печката, в колата му, прави, клекнали, полуклекнали всеки ден по няколко пъти на ден. Въпреки това сексуално изобилие често сама си маструбирах в леглото си, когато се сетя за интимните ми преживявания с Коко. Сексът си иска своето време и белият чаршаф, които са празник на изкушението за двама.
   Един от съседите ни, ни бе забелязал и започна скришом да ни наблюдава зад прозореца, когато се любихме. Аз го бях усетила, но го оставях да ни гледа тайно, като му се усмихвах зад гърба на Коко. Правеше ми удоволствие, че споделям акта си с такъв любопитен бройкач потайно.
   Удоволствието от секса ме доведе до вманиачаване. Дори изглеждах в не толкова добро настроение. Не знаете какво означава нимфомания. Е, проблемът си е мой и не мога вече да се контролирам. Имам постоянна нужда от секс. Виждам мъж и веднага се проявява желание да го имам. Трудно е за обяснение, защото никой няма да ме разбере, за какво става въпрос. Много хора започнаха да гледат на мене с лошо око. Започнах да го правя дори и с непознати, които дори и не ме привличат...
  
   следва

aip55



Тагове:   мечти,   терзания,   фантазии,


Гласувай:
19



1. travell - :0
03.01.2016 10:59
13 години не е ли прекалено рано?
Като се замисля това прави 6-ти клас в училище. Не знам сега на какво положение са тези днешните девойки, но ми се струва, че трябва да споменеш някъде в продължението и за родителите. Обикновенно аномалиите в толкова ранна възраст са вследствие на недостатъчна любов и загриженост от тяхна страна. ;)
цитирай
2. milady - за много години, ачо ,май Френд!
03.01.2016 11:04
харесвам твоята проза ,такава е гореща ,нежна ,истинска....
като самия живот...
няма друг мъж в блога ,да пише така....
Здраве, щастие и...многоо любов ти пожелавам..
цитирай
3. aip55 - 13 години не е ли прекалено рано?...
03.01.2016 12:35
travell написа:
13 години не е ли прекалено рано?
Като се замисля това прави 6-ти клас в училище. Не знам сега на какво положение са тези днешните девойки, но ми се струва, че трябва да споменеш някъде в продължението и за родителите. Обикновенно аномалиите в толкова ранна възраст са вследствие на недостатъчна любов и загриженост от тяхна страна. ;)

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Имаш право, нормално е мисленето ти. Но, ако имаш заложено генетично такава диагноза, не трябва да се учудваш. Та циганките раждат на 12 години, а има и още по фрапиращи случаи. В продълженията ще разбереш същността на депресията нимфомания.
цитирай
4. aip55 - харесвам твоята проза, такава е ...
03.01.2016 12:40
milady написа:
харесвам твоята проза ,такава е гореща ,нежна ,истинска....
като самия живот...
няма друг мъж в блога ,да пише така....
Здраве, щастие и...многоо любов ти пожелавам..

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Привет Джул...
Благодаря ти за разбирането. Ех, че страхотна оценка си ми направила. Поласкан съм!
Благодаря ти също и за пожеланията, които ми поднесе.
Всички се нуждаем от любов.
Истинската любов е изключително рядко срещано съчетание на секс, обич и близка ценностна система, много рядък, природен дар, който много хора нямат за цял живот! Топъл и усмихнат ден!
Поздрав!
цитирай
5. kush11 - Много си добър в прозата. Няма две ...
03.01.2016 17:43
Много си добър в прозата. Няма две мнения. Мисли за книга.
цитирай
6. aip55 - Много си добър в прозата. Няма две ...
03.01.2016 19:00
kush11 написа:
Много си добър в прозата. Няма две мнения. Мисли за книга.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря за мнението ти Куш11! Честно да си кажа, че нямам никаква амбиция за да напиша книга.
Не мисля, че съм дорасъл до такъв момент на изява.
Добра и спорна блогова година приятелю!
цитирай
7. troia - :)))
03.01.2016 19:44
Виждам, че пак се връщаш към "старата" еротика, която не ти е чужда.
Много ми се иска да те попитам сега това фантазия ли е, споделено или лични наблюдения? Може и да не ми отговаряш.:) Начина на мислене ме заинтригува. Интересно е да си мъж, а да пишеш от женска гледна точка.
Хубава вечер!
цитирай
8. lidislidis - Интересно си го написал
03.01.2016 21:05
Също смятам, че умееш да пишеш не само стихове, но и проза. Чакам с интерес да прочета още написана от теб проза. Не забравяй и стиховете, обаче! :)) Приятна вечер ти желая!
цитирай
9. aip55 - Виждам, че пак се връщаш към &quo...
03.01.2016 21:47
troia написа:
Виждам, че пак се връщаш към "старата" еротика, която не ти е чужда.
Много ми се иска да те попитам сега това фантазия ли е, споделено или лични наблюдения? Може и да не ми отговаряш.:) Начина на мислене ме заинтригува. Интересно е да си мъж, а да пишеш от женска гледна точка.
Хубава вечер!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Добре, че виждаш. Отлично знаеш, че тези теми не са ми табу. Е, не скривам, че си има и малко фантазия.
цитирай
10. aip55 - Също смятам, че умееш да пишеш не ...
03.01.2016 21:53
lidislidis написа:
Също смятам, че умееш да пишеш не само стихове, но и проза. Чакам с интерес да прочета още написана от теб проза. Не забравяй и стиховете, обаче! :)) Приятна вечер ти желая!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря за оценката ти Лидис. И твоите публикации за мене са много впечатляващи. Информацията, която ни даваш за Финландия ние няма от къде да ги получим. Благодаря ти още веднъж!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1487201
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930