Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2016 22:53 - Миг като този
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3579 Коментари: 10 Гласове:
15

Последна промяна: 22.05.2016 07:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Целуни ме!
Не мога да повярвам,
че се случва точно с мен...
Как да обясня нещо толкова чувствено...?
Скъпа, можеш да свалиш бонето си.
  Палави мисли щъкат в мен.
Любопитни да знаят, какво е любов!
Аз знам, какво е любов...
Прокарай пръсти през косата ми....
Докосни ме...бавно... нежно...,
много бавно... Почакай...!
Нека започнем отначало...Целувката?
Да отначало, но много бавно...!
Съсредоточи се...пръсти...събличай  ме...!
Играй...докосвай ме бавно, нежно,,,!
О не...! Да го повторим отначало...!
Целуни ме...люби ме...
Прокарай пръсти
...а сега по тялото ми!
Докосни ме...
по надолу...
Нека да преминем направо...
Секс..., играй! Целуни ме...!
Ноща не е достатъчна... Изкушение...
Сега вече ми напомни за
нещо много красиво...чувствено.
Бе невероятно изживяване
за мене ..., без ангажимент...
Било е предопределено да се случи!
Имам чувството, че сме се срещали и друг път...
Кажи ми полудявам ли, когато ти казвам,
че любовта е тук и сега!!!
Миг, като този...някои хора
чакат и търсят цял един живот...
Цяла вечност. А аз ще съхраня
цялата тази любов, която си споделихме...
Миг като този...
Даваш ми причина да живея.
Няма друг начин...
Аз зная, какво е любов...

aip55






Гласувай:
15



1. milady - след този миг..ще има и..многоо други...
30.04.2016 08:18
разбиваш ме, ачо!!
Любовта никога не умира...
цитирай
2. aip55 - разбиваш ме, ачо!! Любовта ни...
30.04.2016 09:40
milady написа:
разбиваш ме, ачо!!
Любовта никога не умира...

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Любовта никога не умира...!
Разбира се Ю... Тя е тръпката на живота, движение,
което угасва заедно с затварянето на очите ни.
Докато сме живи сцената е наша...
Благодаря, че намина. Хубави празници Джули...
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
01.05.2016 18:35
Перфектен монолог!
Понякога въздействието е така силно и по телефона...
П и е р
цитирай
4. aip55 - Перфектен монолог!Понякога ...
01.05.2016 19:08
pvdaskalov написа:
Перфектен монолог!
Понякога въздействието е така силно и по телефона...
П и е р

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Химията се провира и по виртуала, колкото и да не ни се ще да си го признаем...
Усеща се, без мирис, но е убийствено чувствителна!
https://www.youtube/watch?v=wlDmslyGmGI&list=RDpOCvGZH4rNo&index=8
цитирай
5. milady - даам.. виртуала е сакрален акт...
02.05.2016 17:18
Духовно общение..
където прескачаме от измерение
в измерение, и люботворение,
а, един от най нежните поети си ти ,суфи!
най невъобразимата мУза ти желая...
цитирай
6. aip55 - Духовно общение. . където преск...
02.05.2016 17:41
milady написа:
Духовно общение..
където прескачаме от измерение
в измерение, и люботворение,
а, един от най нежните поети си ти ,суфи!
най невъобразимата мУза ти желая...

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Нестандартното винаги е пикантно за фантазията ни!
Благодаря за пожеланията и мнението ти Ю....
https://www.youtube/watch?v=Qc4ikHImojs
цитирай
7. koce64 - На пук на всичко
03.05.2016 22:49
Все пак истинските неща остават. Всичко е любов за истинските хора ! Само така продължавай !
цитирай
8. aip55 - Все пак истинските неща остават. ...
04.05.2016 08:41
koce64 написа:
Все пак истинските неща остават. Всичко е любов за истинските хора ! Само така продължавай !

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря за коментара! Истинските неща остават, но и болката с тях....
цитирай
9. saankii - радвай се на Любовта, и не изпускай мига...
04.05.2016 13:18
Carpe diem ,carpe noctem ..
;)
цитирай
10. aip55 - Carpe diem, carpe noctem. . ;) ...
04.05.2016 21:09
saankii написа:
Carpe diem ,carpe noctem ..
;)

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
https://www.youtube/watch?v=D99LZg18OWg
Хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1486921
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930