Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2016 22:56 - Миналото...
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2759 Коментари: 7 Гласове:
14

Последна промяна: 03.07.2016 09:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



   Желанието ти, което ми отнема дъха. Още си го спомням и се усмихвам на спомена ми. Сякаш светкавица ме сряза. Прилив на топлина. Душата ми трепва, а духът ми спря за момент... Целувката! Колко е хубаво да живееш с миналото. Супер е... Кръвта препуска по вените ми. Приижда и те блъска в стената, като побесняла морска вълна. Между земята и небето се чуват шептящи гласове, изгарящи спокойствието ми. Любовта е магия. Люлее те сякаш иска да те събори.
   Знам, че не съм измамен. Все още обичам. Това ме радва и протичат сълзите ми. Желая още от този живот. Причернява ми, а искам още много да изживея. Препускат се снежинките, като паяжини в очите ми. Вятърът отново разпали жарта на спомена от целувката ни. Какво ти даде любовтта, която отне дъха на двама ни?
   Пак се започна с лошото време. Не забравяй, да подадеш ръка на миналото, за да го опазиш и пламнеш отново.
   Жовотът продължава  в миналото ни..., чудо е! Струва си да живееш с него!
   aip55


                        image






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - ангеле....
02.07.2016 23:00
тоз пубертет нашия....няма край...
айде , да танцувааме,френд ....
цитирай
2. aip55 - тоз пубертет нашия. . . . няма край. . ...
02.07.2016 23:09
katara написа:
тоз пубертет нашия....няма край...
айде , да танцувааме,френд ....

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Оууу, опасно е бе Ю!
Дансинга и любовта са неприятно хлъзгави терени.
Тежка бариера е пубера в мен...
Тя ме държи на крака. Е щом имаш желание:
https://www.youtube/watch?v=TEUu4UiBEpw
цитирай
3. valben - Приятелю,
03.07.2016 09:45
ето това ми хареса - " Не забравяй, да подадеш ръка на миналото, за да го опазиш и пламнеш отново." Колко е важно да подадеш ръка в миналото и да не се обръщаш с гняв назад, а с обич!
Получаваш поздрави от Вал!
цитирай
4. aip55 - ето това ми хареса - " Не заб...
03.07.2016 10:23
valben написа:
ето това ми хареса - " Не забравяй, да подадеш ръка на миналото, за да го опазиш и пламнеш отново." Колко е важно да подадеш ръка в миналото и да не се обръщаш с гняв назад, а с обич!
Получаваш поздрави от Вал!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря за коментара Вал...
Миналото е винаги важно за настоящето.
Само дебелооките и ограничените хора
могат с лесна ръка да махнат и забравят поуките от него
и да го забравят. Мотото ми е: Нека да бъдем винаги добри"
Хубав слънчев ден!
цитирай
5. aip55 - Понякога ни овладява копнежът по ...
03.07.2016 14:50
eliona написа:
Понякога ни овладява копнежът по чувствата, които някога сме изпитвали.
Дори и копнеж по отминали скърби.
Хенрих Хайне

................................................................
Осъзнатата необходимост да сложиш края – временно или завинаги – не зная. Но е дошло времето за промяна. Късането с миналото е особен урок, защото няма късане. Миналото е част от теб точно толкова, колкото и ръцете ти. Те са си там и мият същото това лице, което не е ново, а просто история на историята ни, която гледа в бъдещето.
Късането е илюзия. Никой с никого не може да скъса, защото, ако си обичал истински, не можеш да намразиш истински. Дори и старото си аз.
Благодаря ти за коментара Ел....
цитирай
6. eliona - Мдааа. . . Не стреляй по миналото с ...
03.07.2016 16:50
Мдааа...
Не стреляй по миналото с пистолет, защото бъдещето ще стреля по теб с оръдие!
цитирай
7. aip55 - Мдааа. . . Не стреляй по миналото с ...
03.07.2016 21:32
eliona написа:
Мдааа...
Не стреляй по миналото с пистолет, защото бъдещето ще стреля по теб с оръдие!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Да, който зло прави зло сам си намира...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481450
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031