Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2017 20:11 - Ледени миражи!
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2272 Коментари: 6 Гласове:
13

Последна промяна: 18.01.2017 08:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


      Зима е! Където и да отида тази нощ, сякаш съм в зимен рай. Скрит в мислите ти! Навсякъде светкавици, че понякога и по два пъти от миналото ни...Толкова съм щастлив, че оцеляхме... Всички малки неща, които ни свързваха заедно, сега ни разделят! Всички малки тайни, остават завинаги в сърцата ни.
     Аз няма да ти отнема тази сладка болка! Освен ако ти не искаш сама това. Отдели малко време за мене тази нощ. Можем да се върнем назад, да опитаме да започнем отначало. Оптимист съм!
     Всичко, което ти трябва да направиш, е да загърбиш миналото! Да забравиш за притесненията си, за да бъдеш щастлива и доволна сега. Нека всичко остане в сърцата ни!
   Чувствам как очите ти ме наблюдават! Не се притеснявам! Нека настроението ни озари тази нощ! Поеми контрол над себе си! Толкова си секси, че направо ме изкушаваш. Не можеш да си представиш, какво изпитвам, когато ме докосваш первезно и галиш моето тяло. Как ми действа това. Движенията ти са с форми на богиня, продължавай! Не спирай да се движиш! В главата ми се въртят приятни мисли. Харесва ми това, което правим...Хипнотизираш ме! Признателен съм, за това...

    Не се шегувай скъпи! Ние никога няма да си омръзнем. Хипнотизиран си! Искаш да го направим още веднъж? Всичко е наред, знам какво желаеш...Ние винаги така го правим! Тази нощ ще бъдем озарени! Не се шегувам знай! Ще го направя по свой начин! Обещавам ти да даря любовта, за коята си мечтаеш. Не се страхувай, заслужаваш го! Няма да те излъжа или да си играя с теб. Искам те и знам как да го направя! Телепортирай ме в обятията си! Когато се любим е толкова хипнотизиращо и сладко...Да го направим още веднъж, момченце на сто процента...Добре, отново да опитаме.  Но разбрах и друго, че има и други хора, които искрено обичат, но просто не знаят, как да го покажат. Парите ти не са най идеалният начин за да си покажеш успеха пред мене. А когато сме ядосани, имаме право да се ядосваме, но това не ни дава право да сме жестоки един към друг. Ти ме отритна, и аз паднах, но докато съм на земята, други ми помогнаха да стана и да се изправя отново. Живота ми се промени за часове от хора, които дори и не познавах. Мислиш ли, че ще намериш сили за  любовта ни да помогнеш отново да се изправи? За да продължиме, трябва много силно да ме обичаш, иначе всичко се обезмисля. А сбъдването на тази мечта, може да ни направи повече нещастни, отколкото щастливи.
   Надявам се, писането ми да облекчи емоционалната ти болка. Не сме дошли на този свят за да променяме самите себе си, а да бъдем щастливи и да се радваме на живота си...

    Знаеш ли? Зима е! А мечтите ни са още сковани в ледени миражи...Никога не е твърде късно!

aip55






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - ачоо...стопли блога..май френд..
16.01.2017 22:16
многоо любов ти пожелавам и през НГ 2017!!
цитирай
2. aip55 - многоо любов ти пожелавам и през НГ ...
17.01.2017 13:37
milady написа:
многоо любов ти пожелавам и през НГ 2017!!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря за мнението ти Ю...!
Любовта не може да се разкаже с думи...?
цитирай
3. zaw12929 - ЛЕДЕНИ МИРАЖИ ЛИ: Който побеждава ...
17.01.2017 16:01
ЛЕДЕНИ МИРАЖИ ЛИ: Който побеждава другите, е силен. Който побеждава себе, си е могъщ , А МИРАЖИТЕ... ЧАКАТ
цитирай
4. aip55 - ЛЕДЕНИ МИРАЖИ ЛИ: Който побеждава ...
17.01.2017 22:06
zaw12929 написа:
ЛЕДЕНИ МИРАЖИ ЛИ: Който побеждава другите, е силен. Който побеждава себе, си е могъщ , А МИРАЖИТЕ... ЧАКАТ

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Добре казано...
Но жените да приема мъжа до себе си такъв, какъвто е. Всеки има своите силни и слаби страни. Напълно нормално е.
Не се опитвайте жени да го променяте. Все пак ти сама си влязла в тази връзка и си се съгласила с това, което е той. Най-добрият начин да го промениш е да му подариш самочувствие на един мъж..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481076
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031