Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2015 21:30 - Майка....
Автор: aip55 Категория: Музика   
Прочетен: 2394 Коментари: 3 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




  Тази песен е за майката и не е толкова елементарна, но тя предизвиква толкова много емоция, невероятно е каква музика може да се направи за майката:







Тагове:   музика,   майка,   бийтълс,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bliz - Темата за майката...
05.04.2015 11:53
Темата за майката те вълнува все още - едно голямо момче има сърце за тези чувства...Навярно ти липсва твоята майка...

Има много всеотдайни и любящи майки, които никога няма да чуят за себе си мили думи - една несправедливост, която изгаря душите им, но пак с майчиното си сърце търсят причина, оправдание за да е детето им добро в техните очи. И успяват да го направят до момента, в който хоризонта на живота им се свива силно и стига до ъглите на стаята, която вече не напускат. Тогава изпуснатите думички и втренчения някъде далеч поглед издават огорчението , само да има кой да го забележи... Никога не е късно да грабниш ръцете и' и да ги обсипеш с целувки!

Поздрави от bliz!
цитирай
2. aip55 - Разчуства ме
05.04.2015 13:28
с коментара ти бе човек.
Тази песен на Джон я бях пял в далечната 1973 година в едно читалище в София, което се намира в квартал Надежда. Бях аплодиран на два пъти за да я повторя. А една жена от присъстващите ми поднесе първите цветя, които бях получил в живота си от публика. В очите и имаше сълзи и умиление. Точно тогава осъзнах силата на тази песен и музата, заради, която Джон е композирал, като текст и аранжимент. От тогава винаги, когато слушам това изпълнение, образа на майка ми винаги се явява в съзнанието ми.
Поздрав за всички майки, които я слушат и харесват!
цитирай
3. aip55 - Прочети "Моля те погрижи се за ...
06.04.2015 14:48
bryunetsnakovalnia10 написа:
Прочети "Моля те погрижи се за мама", ако не си я чел.
Ще се върна да ти "подаря" нещо.

прашинката ж

Ето ме, върнах се! И ти нося дар:
https://www.youtube.com/watch?v=xiCEBgkHPjE

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Когато нашите майки и бащи са ни напуснали, тъгата винаги ни напомня и се вселява в душите ни болезнено. Тази болка е крещяла в съзнанието на Джон, за да композира песента на погребението на майка му. Всъщност муза и болка вървят ръка за ръка.... Благодаря, че се отби!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481522
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031