Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2015 20:32 - Напрежение в Целе ....Германия
Автор: aip55 Категория: Политика   
Прочетен: 3084 Коментари: 9 Гласове:
14

Последна промяна: 25.10.2015 18:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Арабската пролет в Европа става много опасна. Идва  зима, но температурите със сигурност ще са летни...
aip55







Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Ислямът
18.10.2015 20:53
е една идеология за тези с тежки умствени увреждания, на Меркел и протежетата на ЕС трябва да се люлеят на въжетата веднага/сега. Ясно е като бял ден, че когато мюсюлманите скандират "Аллаху акбар!", то те са извършили нечовешки грозотии "на сцената", опитвайки се да вкарат някои евтини точки с Аллах.
"Погледни ме, Аллах, аз съм убивал и убивам за ВАС! Вижте кръвното как се вдига! Напъните в главите ни крещят за вас! Не си ли е горд с мен, Аллах? "" Виж ме, Аллах, аз съм изнасилил и осакатяващи жени за ВАС! Вижте неверниците жените треперят от ужас и хленчене в унижение от моята похот! Не сте ли е горд с мен, Аллах? "" Виж ме, Аллах, аз съм съкрушителен в грабежи и унищожаване за ВАС! Гледайте разпадането на Е.У., на неверниците паметниците са сринати със земята, на неверника къщата сега в пламъци! Не сте ли е горд с мен, Аллах? '' Погледни ме, Аллах, аз освобождавам затворници, които са изнасилвали деца, камили и цял набор от други много други животни, за това също сега се боря за теб! '' Погледни ме Аллах, аз съм опасал тялото ми със взривно устройство и съм готов да стана неверник с тялото на моите части готови да излетят в небитието. Слагам си пръста върху бутона колкото и да е опасно, знаейки, че девиците ми в небето със сигурност трябва да ме чакат с нетърпение сега. Нека ме чакат в отвъдното! ''
Аллах akboooooooom ''.
цитирай
2. lidislidis - Да, така е, като ни управляват менте световни демократи от Брюксел, които продадоха и Европа на ИД
18.10.2015 21:07
Днес германската канцлерка е в Турция. Там е обещала на турците 3 милиарда евро приемане в ЕС в скоро време, за всички турци от днес безвиаов режим по света...
Представяш ли си, що ще стане?
Да не говорим, че в момента тече промоция в Турция за сезонно намаление на превозващите нелегално мигрантите, които са смъкнали цената с 1000 евро, поради студа и риска за през зимата...
А ние европейците чакаме заколението си...зомбирани и тъпи сме 500 милиона нещастници. Може би си заслужаваме съдбата...
цитирай
3. aip55 - Днес германската канцлерка е в Т...
18.10.2015 21:41
lidislidis написа:
Днес германската канцлерка е в Турция. Там е обещала на турците 3 милиарда евро приемане в ЕС в скоро време, за всички турци от днес безвиаов режим по света...
Представяш ли си, що ще стане?
Да не говорим, че в момента тече промоция в Турция за сезонно намаление на превозващите нелегално мигрантите, които са смъкнали цената с 1000 евро, поради студа и риска за през зимата...
А ние европейците чакаме заколението си...зомбирани и тъпи сме 500 милиона нещастници. Може би си заслужаваме съдбата...

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Да лицемерието и простотията на арабите е безгранична в културата им. Нахални и безкомпромисни животни ( с риск някой да ме обвини в десен радикал или расист).
Аз съм за Европа, но не и за прищявките на европейските политици.
Време е европейците да започнат революция и да свалят тези паразити във EU властта, които искат да ни унищожат. Ние всички сме виновни от проспаното ни действие или бездействие, много жалко, че подценяваме това.
Поздрав за единомислието ни...
цитирай
4. bliz - Такава проява...
19.10.2015 18:26
Такава проява трябва да се смаже, трябва да се знае кои са участниците и да им се търси строга отговорност, да има и наказание. Хванали метални прътове, готови да рушат и убиват, а да имат нож в себе си е задължително, така са си свикнали. Това са едни здрави готованковци, подсигурени с всичко и единствената им задача е да изпълняват плана за унищожение на Европа.

Борбата за насъщния взема цялата енергия и мисъл на обезверения българин, не може да си позволи да се отдаде на дълги протести. Ще намери обаче време и сили , когато ще е късно и закъснелия му протест ще е неефективен, като последен вик преди заколение.

Поздрав от блиц !
цитирай
5. aip55 - Такава проява трябва да се смаже, ...
19.10.2015 19:03
bliz написа:
Такава проява трябва да се смаже, трябва да се знае кои са участниците и да им се търси строга отговорност, да има и наказание. Хванали метални прътове, готови да рушат и убиват, а да имат нож в себе си е задължително, така са си свикнали. Това са едни здрави готованковци, подсигурени с всичко и единствената им задача е да изпълняват плана за унищожение на Европа.

Борбата за насъщния взема цялата енергия и мисъл на обезверения българин, не може да си позволи да се отдаде на дълги протести. Ще намери обаче време и сили , когато ще е късно и закъснелия му протест ще е неефективен, като последен вик преди заколение.

Поздрав от блиц !

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Нужна е тотална европейска революция, защото всичко вече е прекалено закъсняло, а ситуацията със всеки изминат ден се нажежава и достига кулминацията си....
цитирай
6. zaw12929 - Целта на САЩ е подчиняване света чрез сблъсък на религиите
19.10.2015 23:08
Тези мигранти не са бежанци, а терористи под прикритие. Те не са мюсюлмани, а пратеници на Саудитска Арабия, да унищожават Европа.
Някой твърдят, че , защото териториите им са били колонии на Европейци- днес трябва Европа да стане тяхна колония. Някои иска да се чувстваме засрамени, виновни, покорни, победени без съпротива.
Истинските цели са други:
1. Изпращане арабите в Европа, за да заеме Израел техните територии и стане Велика Империя
2. Унищожаване Европа , за да моли помощи от САЩ
3. След като ИД се разправи с арабите да се пребори с Русия, подпомогната от Украйна
Целта на САЩ е подчиняване света чрез сблъсък на религиите и не случайно това се насажда с книги, медии- защото е добре обмислен план. Винаги има спасители, но спасението става с много жертви.
Надеждата за Сирия е Русия, а САЩ започват да изсипват оборудване 9 коли/ оръжие, за ИД и войната става между САЩ / под прикритие на ИД/ и Русия, която не е сама.
цитирай
7. aip55 - Тези мигранти не са бежанци, а те...
20.10.2015 08:09
zaw12929 написа:
Тези мигранти не са бежанци, а терористи под прикритие. Те не са мюсюлмани, а пратеници на Саудитска Арабия, да унищожават Европа.
Някой твърдят, че , защото териториите им са били колонии на Европейци- днес трябва Европа да стане тяхна колония. Някои иска да се чувстваме засрамени, виновни, покорни, победени без съпротива.
Истинските цели са други:
1. Изпращане арабите в Европа, за да заеме Израел техните територии и стане Велика Империя
2. Унищожаване Европа , за да моли помощи от САЩ
3. След като ИД се разправи с арабите да се пребори с Русия, подпомогната от Украйна
Целта на САЩ е подчиняване света чрез сблъсък на религиите и не случайно това се насажда с книги, медии- защото е добре обмислен план. Винаги има спасители, но спасението става с много жертви.
Надеждата за Сирия е Русия, а САЩ започват да изсипват оборудване 9 коли/ оръжие, за ИД и войната става между САЩ / под прикритие на ИД/ и Русия, която не е сама.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря за единомислието. Напълно се съгласявам с мислите Ви!
цитирай
8. troia - Преди време
20.10.2015 20:56
бях чела една малка книжка за предсказанията на Нострадамус. В нея се говореше точно това, че ще има жестока война между исляма и християнството, която ще продължи 15 години. Ще тече кръв вместо вода, рибите ще измрат и глад ще настъпи, много хора ще загинат жестоко. Накрая християните ще победят и ще настъпи т.нар. Златен век за човечеството. Човечеството ще израсне духовно и ще има мир.
Като гледам накъде вървят нещата виж, че станало истина.
Поздрави, приятелю!
цитирай
9. aip55 - бях чела една малка книжка за пре...
20.10.2015 22:10
troia написа:
бях чела една малка книжка за предсказанията на Нострадамус. В нея се говореше точно това, че ще има жестока война между исляма и християнството, която ще продължи 15 години. Ще тече кръв вместо вода, рибите ще измрат и глад ще настъпи, много хора ще загинат жестоко. Накрая християните ще победят и ще настъпи т.нар. Златен век за човечеството. Човечеството ще израсне духовно и ще има мир.
Като гледам накъде вървят нещата виж, че станало истина.
Поздрави, приятелю!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Не искам да парадирам с атеистичните ми възгледи. Не вярвам в писанията, а вярвам в съвремието ни, но съм сигурен, че няма доживеем до Златният век. Струва ми се мираж духовното израстване на човечеството. Дано пък и да греша де. Е това е мнението ми, а аз сърдечно ти благодаря за коментара Кат....
Виртуално гуш от мен
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1488343
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7324
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930