Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2012 15:37 - Лечение на диабет-безплатна рецепта
Автор: aip55 Категория: Рецепти   
Прочетен: 36560 Коментари: 7 Гласове:
9

Последна промяна: 07.10.2017 21:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Повода ми, за да си направя блог, ми дойде от това , че моята майка беше болна от захарна болест.  Идеята ми е да помогна на хората с диабет с това което знам и констатирах. Мъките по тази болест бяха разочароващо неприятни. Много хора по света страдат от нея. Особенно последните месеци на диабетика са нещо страшно за изживяване от страна на болният и околните покрай него.Толкова съжалявам,че нямах необходимите знания за тази болест, че днес съжалявам , че не съм ги имал, че да помогна на милата ми майка да се излекува от тази коварна болест. Със тези си мои знания искам да помогна на всички диабетици да стабилизират нивото  на произвеждането на инсулин от панкреасната жлеза. Това е линка които трябва да се прочете за незаменимите качества на копривата:    http://atanas.mipa-bg.com/herbs/copriva.html   -от това по хубаво обяснение не мога да ви дам. Малко обяснение за   Мария Требен: Aвстрийка по произход която е световно известна с познанията за лечение с билки.                                             

Преди четири години се разболях  от бронхо пневмония. За една зима лежах на два пъти в болница. Чуствах се уморен, отпаднал и най малката епидемия или вирус, веднага се лепваше за мене. Видях се в чудо! Точно тогава за мой късмет се запознах с един немец и му обясних в каква тежка ситуация се намирам. Между другото от болницата ми казаха, че имунната ми система е слаба. След разговора ми с немеца, той ми каза да прочета за билките на Мария Требен. Той също консумираше коприва и здравословното му състояние е винаги на ниво. Започнах да пия попарената коприва, и след около три месеца се почуствах здрав и способен  за работа и физически натоварвания. И от тогава до сега (ден днешен) вече пет години аз незнам каккво е това кашлица, епидемия, настинка или да ми протече носа.
   Един ден ме срещна един от съседите. Видя ми се не добре. След кратък разговор, ми обясни , че са му открили диабет. Дадох му съвет за копривата, и да прочете статията на Мария Требен. След четири месеца се позвънява на входната ми врата. Отворих и гледам същият съсед на който му бях дал съвет, за лечението с коприва на диабет.Той стоеше пред мене развълнуван , чак устните му трепереха. ТИ МЕ СПАСИ-каза ми той и се хвърли на врата ми и ме прегърна. Аз пък бях забравил, че съм му дал съвет как да се лекува  с копривата. За моя изненада той ми обясни, че три пъти ходи на изследване и трите пъти са му казвали, че няма диабет-захарта му е в нормалните граници около 5/6 единици. Казали му също, че може спокойно да консумира шоколади или захарни изделия. И дори нещо повече-похвали ми се, че е имал интимни котакти с жена му и любовницата му. Бях изумен. Разказах на всичките ми познати които са болни от диабет. Резултата е очевиден за тези, които са постоянни и отговорни за здравето си. Но, пък аз разказвах, как съседа ми се амбицирал да се пребори с диабета. Той беше разкрасил по негово осмотрение рецептата. А, тя е следната:
      2 литра вода я оставя да заври,
    след което я вади от котлона да постои 2-3 минути,
    слага 10 връхчета коприва и я запарва около 15 мин.
   Прецежда я и я оставя да изтине,след което слага две резанчета лимон и една лъжичка мед,но ако Ви се повиши захарта(меда е за овкусяване)веднага спирате меда и може да овкусите запарката със мента или някои от билковите чайове. Разбърква ги,и
 изпива тази запарка през целият ден вместо водата за деня.Така той се преборва със диабета,това е неговата рецепта.
   Това се пие не по-малко от три месеца след което се продължава с попарка само сутрин и вечер като чай. За по сигурно след един месец процедурата трябва да се повтори или поддържа поне само сутрин, да се пие чай от коприва.
  Функция на копривата! Тя прочиства кръвта от токсини, черен дроб, бъбреци, има диуретично действие. Спомага за стабилизиране на кръвното налягане, и мн. други положителни ефекти за човешкото здраве.Така прочистена кръвта постъпва в органите ни, като качествена и подобрена от което се нормализира имунната система и организма ни започва да работи нормално.
        Искрено пожелавам успех на всички които се заемат сериозно и дисциплинирано да спазят диетата и лечението. Успех хора.....
 Най голямото ми удовлетворение ще ми бъде когато се обадите и разкажете
 как Ви е помогнала копривата.
Истинското действие на копривата идва чрез натрупване и се усеща чак след втория-третия месец... Бъдете сериозни и дисциплинирани ! Добре ще е, ако се спрете по време на лечението цигарите и алкохола.


П.С... шест човека вече спряха инсулина, защото захарта в кръвта им е под 6 единици. Получих много благодарности на лични съобщения. Тези, които не бяха дисциплинирани не постигнаха желаният резултат. Бъдете сериозни и педантични към диабета. Желая на всички, които са сериозни УСПЕХ!

P.S.Още една рецепта на учителя Петър Дънов:
http://orlinpetkov.blog.bg/drugi/2014/03/18/recepta-na-petyr-dimkov-lekuva-diabet-i-tumori.1248948

И още един линк за лечение на диабета:
http://frognews.bg/news_6135/Prof_Neumivakin_Piite_voda_za_da_ste_zdravi!_Niama_neizlechimi_bolesti/
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Листа от смокиня свалят кръвната захар, лекуват язва и редуцират теглото, за да станете по-слаби и здрави: http://lechitel.net/%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0-%D0%BE%D1%82-%D1%81%D0%BC%D0%BE%D0%BA%D0%B8%D0%BD%D1%8F-%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B0/
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
А това е линк за светкавичен метаболизъм само с три билки:

http://kolevm38.blog.bg/recepti/2014/11/27/chudo-svetkavichen-metabolizym-samo-s-3-bilki.1317496
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Кисело мляко и сода лекуват диабет за 4 седмици:

http://zdrave.ws/54772/%D0%BA%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%BE-%D0%BC%D0%BB%D1%8F%D0%BA%D0%BE-%D0%B8-%D1%81%D0%BE%D0%B4%D0%B0/


Още една рецепта за сваляне на кръвната захар:

http://kolevm38.blog.bg/recepti/2015/04/28/izpitan-naroden-lek-sreshtu-visoka-kryvna-zahar-i-nadnormeno.1357488

Д-р Борис Жерлигин: Може да излекувате диабета си сами! (даде рецептата за доказания си лек) http://www.doctorbg.net/%D0%B4-%D1%80-%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81-%D0%B6%D0%B5%D1%80%D0%BB%D0%B8%D0%B3%D0%B8%D0%BD-%D0%BC%D0%BE%D0%B6%D0%B5-%D0%B4%D0%B0-%D0%B8%D0%B7%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B5-%D0%B4/

Още една рецепта за диабет:
http://www.bilka.info/%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D1%87%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%80%D1%8A%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D1%85%D0%B0%D1%80/

А това пък тука е някакво чудо:                                                                                                   
http://www.budnaera.com/201503/1506020873.html
aip55




Гласувай:
9


Вълнообразно


1. idealist - Благодаря за рецептата
09.11.2012 16:22
Сигурно ще опитам. Сега пия някакви хапчета и не е ясно дали да ги спра, ако започна да пия чай от коприва?
цитирай
2. aip55 - Няма човек
06.06.2013 16:15
-който да е бил дисциплиниран и да не е имал успех в лечението. Получих много благодарности и сега съм безумно щастлив, че съм помогнал на толкова много хора. Дерзайте хора, излекувайте се!
цитирай
3. aip55 - -който да е бил дисциплиниран и да не ...
18.01.2014 22:26
aip55 написа:
-който да е бил дисциплиниран и да не е имал успех в лечението. Получих много благодарности и сега съм безумно щастлив, че съм помогнал на толкова много хора. Дерзайте хора, излекувайте се!


Народен тест за захар в урината:
Kак може да се направи насочващ тест, който разчита на стандартите на селския живот. Малко урина се оставя в открит съд на място, където да не пречи и където имат достъп насекоми. Ако в урината има захар, то мравките започват да се събират около съда и го полазват, за да консумират. Чистата урина не предизвиква подобни неща.......
цитирай
4. kasita - въпрос
26.12.2014 21:12
Нивото на кръвната ми захар се доближава до долната граница, има ли вероятност след прием на 1 чай от коприва на ден, да получа хипогликемия? (боря се с алергия)
цитирай
5. aip55 - Нивото на кръвната ми захар се до...
26.12.2014 23:57
kasita написа:
Нивото на кръвната ми захар се доближава до долната граница, има ли вероятност след прием на 1 чай от коприва на ден, да получа хипогликемия? (боря се с алергия)

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Разбира се, че е опасно. Копривата сваля на по ниски стойности захарта. Опасно е!
цитирай
6. stoff - Диабет тип 1
03.01.2015 17:46
А действа ли при инсулинозависим диабет тип 1?
цитирай
7. aip55 - А действа ли при инсулинозависим ...
03.01.2015 19:40
stoff написа:
А действа ли при инсулинозависим диабет тип 1?

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Не съм компетентен в това, но инсулиново зависими намалиха дозите инсулин.
Най-добре е да се консултирате допълнително с лекуващият Ви лекар лекар.
Ако усетите, че падате под нормата трябва да намалите количеството инсулин или да спрете да пиете чая от коприва за известно време.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1487396
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930