Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2012 18:04 - Как се справих с.....
Автор: aip55 Категория: Бизнес   
Прочетен: 1799 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 27.01.2013 19:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хендито ми изкрещя: Шефа е, вдигай ! ....Взех го в ръка и погледнах-наистина беше шефа. Отворих!
-Слушам шефе!
Имам една поръчка за обработка на един апартамент . Номера е: и ми продиктува номера телефона. Приех поръчката от шефа ми и веднага се обадих на номера който ми беше продиктуван. Отатък вдигнаха слушалката, чак на третият сигнал.
Слушалката произведе един странен шептящ и разтревожен  глас.
-Аааллооо -изсъска гласът!
-Добър ден. Ангелов е на телефона. Дадоха ми вашият телефонен номер за връзка със вас по повод , че сте имали проблем с вредители. За какви вредители става въпрос?
-А, да, амииии имам си проблем с хлебарки. Опитах се сама да се справя, но нищо не се получава. Гадините стават все повече и повече. Сумати пари похарчих, но никакъв ефект.
-Ок! Разбрах! С какво време разполагате? Да се уговорим за някакъв час или друг ден?
Отговорът беше:
-Аз съм си в къщи, можете да дойдете веднага!
Ние в нашата фирма винаги сме печелели уважение от клиентите ни, че действаме бързо и експедитивно.
- Ок! На кой адрес се намирате? и т.н......
- О, аз съм близо до вас. След около десет минути ще съм на адреса Ви! - със задоволство  й съобщих .
След десет минути бях пред вратата на апартамента и позвънях. Отвори ми жена на средна възраст, видимо притеснена от проблема.
Oбработката ми беше около 20 минути. След като свърших, тя ме попита за гаранция и какви други вредители унищожаваме. А а з и отговорих:
- Всякакъв вид гризачи и инсекти-също така и къртици, и гаранция разбира се даваме.
Няколко съвета от нас:
Когато купите брашно или зърнени стоки, сложете ги да престоят една нощ в фризера Ви. По този начин ще унищожите яйцата на инсектите, гъгриците , ако има такива престояли в опаковките.
Задължително трябва да си поставите комарници на прозорците и вратите.
Огледайте всички възможни предпоставки за влизане на гризачи в помещенията Ви. Трябва да създадете непроходимост, непроницаемост, да изхвърляте хранителните отпадъци своевременно, на определените места за това.
Запомнете това, че плъховете и мишките живеят все около човека, благодарение на неговата небрежност.


Та, ако имате проблеми с вредители -кликнете по долу:
www.biocontrol-ddd.com   




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1488563
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7324
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930