Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2012 23:35 - Последвайте ме....
Автор: aip55 Категория: Други   
Прочетен: 2039 Коментари: 4 Гласове:
14

Последна промяна: 31.12.2012 10:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди шест години ми се случи нещо, което ме накара да мисля по този начин. Бях купил от пазара засята коледна елхичка. С нея прекарахме Коледата и Новата година. Като дойде февруари я изнесох навън и я засях пред блока. Поливах я един път в седмицата. А, лятото три  пъти в седмицата. Така се измина цялата година и ето ти пак Коледа. Този път се замислих. Купих си изкуствена елхичка. Но, тя нямаше този чар и аромат, който имаше миналогогодишната. Но, на следващата сутрин елхичката беше отрязана. Каква вандалщина! Тогава ми дойде на ум,че човчеството се нуждае от кислород и т.н....и, че трябва да се засеят много дървета. По този начин ние ще оставиме допълнителен живот на нашата планета. Направих си една проста сметка. Ако бях засял всяка година по едно дръвче, то до сега щях да съм дал на този свят поне петдесет дръвчета, което не  никак малко. Ужасих се при мисълта, колко много съм пропуснал.
 Решението взех светкавично. През есента събирах семена от шишарки на борчета, и ги сеех в кофички от кисело мляко. За около четиридесет дена поникваха и след, като поотраснат ги садях пред блока, а други ги раздавах да си ги сеят по къщите, вилите и т.н... За пет години отгледах над шестотин борчета и елхички. Сега съм вече доволен и не изпитвам угризения ,че не съм допринесъл нещо за запазването на природата на заобикалящият ни свят. Последвайте ме! Поне на колкото сте години засадете толкова дръвчета! Природата рано или късно ще Ви се отблагодари. Аз вече засях шестотин и ще продължавам да сея. Бъдете горди ,че и Вие сте допринесли нещо за природата и вашите деца, и за бъдещите поколения. Нека всеки да пише под поста ми ,колко дръвчета е засял всяка година! Пожелавам Ви успех в начинаието, и много Ви благодаря предварително, ако сте ме рзбрали и последвали.........



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - :) Благодаря Ви, че ме подкр...
25.12.2012 22:57
martosblack написа:
:)


Благодаря Ви, че ме подкрепяте! Весела коледа!
цитирай
2. bgzdrave - ЧНГ! Много се зарадвах като прочетох постинга Ви!
01.01.2013 12:31
Обичам дърветата. Преди 4 години засадих 8 малки борчета и сега им се радвам като гледам как растат.Благодаря за чудесната идея!
цитирай
3. aip55 - :) Благодаря Ви за разбирането! ...
11.01.2013 19:13
martosblack написа:
:)

Благодаря Ви за разбирането! Успешна блогова година!
цитирай
4. aip55 - Обичам дърветата. Преди 4 години ...
11.01.2013 19:16
bgzdrave написа:
Обичам дърветата. Преди 4 години засадих 8 малки борчета и сега им се радвам като гледам как растат.Благодаря за чудесната идея!

Който обича природата трябва да се грижи за нея. Ние се нуждаем от нея, но тя не по малко се нуждае от нашето внимание към нея! Благодаря Ви за разбирането! Поздрав и успешно последване.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1486748
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930