Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2013 20:11 - Какъв подарък да изберем за Свети Валентин?
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4501 Коментари: 14 Гласове:
10

Последна промяна: 07.02.2013 20:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


 От  няколко години купувам все по нещо за подарък на чудесните ми  приятелки ( кои близки, кои още по бизки), но повечето от тях, да речем 2/3  ми приемат подаръците с желание и хиляди допълнения относно изборът ми за подарък. Мислех си, че цветята са най - важни за да покажа лоялността си към тях, но се оказа, че тези 2/3 - ти въобще не ги вълнува букета с цветя. Ходех ме на ресторанти. Но все долавях една скрита нотка, а бе можехме това да направим, онова и т. н.... Минах на шоколади! Изненадата им бе пълна, защото рядко могат да получат такива големи шоколади за подарък и бяха много доволни, а пък да си признаем, че шоколадът не е за подминаване, особено ако е от най - големите. Повечето жени са грандоманки и обичат все по големи неща да получават??????????? Но, за този Свети Валентин съм решил да им подаря нещо което много рядко могат да получат от познатите им приятели. Хммм........ усещам, че се разгонвам. Извинете ме, сядам вече да пиша за следващит ми флирт с тях, но да е нормално первезен, защото ще се нахвърлят като пасаж от пиранки и ще ме оглозгат ( разпарчосат ) до скелет. Имам гочивият опит от една моя фантазия.
   А вие какво сте наумили да подарявате? Може би вашите идеи са по добри! Споделете!
Жените също нека да изкажат мнението си, така ще ни помогните  в избора ни.

      aip55



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Ами аз не съм грандоманка...просто максималистка...
07.02.2013 20:20
искам всеки ден да е св.Валентин за мен,т.е. мъжа до мен да се държи така,както се
държи на този ден,всеки ден! :)))
Що се отнася до подаръка,то нямам претенции,стига в него да присъства елемент на изненада,и най-вече поднесен с много,много чувство.Толкоз от мен.:)
цитирай
2. aip55 - искам всеки ден да е св. Валентин за ...
07.02.2013 20:30
hloris написа:
искам всеки ден да е св.Валентин за мен,т.е. мъжа до мен да се държи така,както се
държи на този ден,всеки ден! :)))
Що се отнася до подаръка,то нямам претенции,стига в него да присъства елемент на изненада,и най-вече поднесен с много,много чувство.Толкоз от мен.:)

Благодаря Ви, че се озовахте първа. Да елемента изненада в никакъв случай не е за пренебрегване. Пожелавам Ви най - хубавите чувства и нека да е за вас всеки ден св. Валентин.....
цитирай
3. emma6 - ::)
07.02.2013 20:44
Шоколади, а хе хе хе
добре е ::)
Отивам да мисля какво да си пожелая за подарък...е то тогава каква изненада ще е ::)
цитирай
4. aip55 - Шоколади, а хе хе хе добре е ::)...
07.02.2013 21:06
emma6 написа:
Шоколади, а хе хе хе
добре е ::)
Отивам да мисля какво да си пожелая за подарък...е то тогава каква изненада ще е ::)


Шоколади, но от най - големите....Да ти е вкусно и хубава вечер!
цитирай
5. aip55 - http://www. youtube. com/watc...
08.02.2013 06:47
coacoa11 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=wxi7a-OsM6s


Благодаря ти Coacoa11! Ако все още има в какво да повярваш, направи го сега! Не подценявай момента! Лудни малко де, в 21 век живеем! Аз вече си получих шоколада. Интересна фигура беше - главата на Казанова...............
цитирай
6. coacoa11 - не ти ли е малко рано за подарък?
08.02.2013 08:23
Май по-добре ще е да ти подарят не голям шоколад, а голяма бутилка вино :)
цитирай
7. zemela - Един римски мъдрец беше казал &q...
08.02.2013 09:16
Един римски мъдрец беше казал "Най-скъпи са ми онези подаръци, чиято ценност се състои в самите дарители". Не мисля, че може да има само един отговор на този въпрос, различните хора се радват на различни неща. А как дразнят шаблоните...:) Е, успех в избора!:)
цитирай
8. aip55 - Май по-добре ще е да ти подарят не ...
08.02.2013 13:40
coacoa11 написа:
Май по-добре ще е да ти подарят не голям шоколад, а голяма бутилка вино :)

Подреждам ги по дни и номера, като се старая да не пропусна някоя! За виното, не е лоша идея. Нали в него била истината - така се говори, но за шоколада и още нещичко ще се облизвам винаги. Стръвнишкото още е на ниво в характера ми. Нека да е всеки ден св. Валентин за теб и да ни радваш с мъдрите ти шегички и мисли!
цитирай
9. aip55 - Един римски мъдрец беше казал &q...
08.02.2013 13:59
zemela написа:
Един римски мъдрец беше казал "Най-скъпи са ми онези подаръци, чиято ценност се състои в самите дарители". Не мисля, че може да има само един отговор на този въпрос, различните хора се радват на различни неща. А как дразнят шаблоните...:) Е, успех в избора!:)


zemela - Ти си по мъдра от самите римски мъдреци! Това личи от стиховете ти! Добър логически завършек, хубави мисли за съвремието ни. Да, от 99 човека имаш 99 различни мисли, естествено и потребности. Трябва да се използва индувидуалният подход, а шаблоните не са за нас. Използват ги само кухите и (умните), неорентирани в битието хора. Не са за нас инакомислищите - нестандартните драскачи. Аз си мисля, че най - хубавият подарък е ако изработим нещо сами, претворим от сърце и да го подарим с усмивка и настроение. Благодаря ти за съвета и не слизай от сцената, защото се нуждаем от мислите ти!
цитирай
10. nightorchid78 - Стихосбирка и бутилка добро вино! ...
09.02.2013 10:09
Стихосбирка и бутилка добро вино! Любовта, виното и поезията вървят ръка за ръка!
Успех със следващия избор! :-)
цитирай
11. aip55 - Стихосбирка и бутилка добро вино! ...
09.02.2013 13:44
nightorchid78 написа:
Стихосбирка и бутилка добро вино! Любовта, виното и поезията вървят ръка за ръка!
Успех със следващия избор! :-)

Да идеята е хубава и интелигентна! А виното ще развърже торбата с желания от които се нуждаеме. Дай боже да са по горещи! Хубва събота и неделя!
цитирай
12. hariparchish - :)
09.02.2013 21:47
Аз пък като жена се радвам на хубава романтична вечер (в домашни условия) с любим човек
цитирай
13. aip55 - Всеки
09.02.2013 22:40
Всеки според разбиранията му. Нека да е романтика! Никак не е лошо да се усамотиш с любимия човек и да слушаш: Shi"s got the jack - и да се удавиш в тръпката на нежността...Хубав и весел св. Валентин и на теб
цитирай
14. aip55 - Шоколади, а хе хе хе добре е ::)...
13.02.2013 15:37
emma6 написа:
Шоколади, а хе хе хе
добре е ::)
Отивам да мисля какво да си пожелая за подарък...е то тогава каква изненада ще е ::)

Хич не се замисляй! Има кой да мисли, че може и да се изненадаш от следващото парче............ Хубав празник и на теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1488045
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7323
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930