Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2013 08:21 - КЪДЕ ДА ПРАВИМ СВАЛКИТЕ????
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4807 Коментари: 12 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Как мислите, къде са подходящите места да срещнеш любовта? Да знам, че може и в магазина на опашката за хляб, но все пак ако търсите партньор в това забързано ежедневие и оскотовял живот, къде мислите, че е най- вероятно да срещнете НЕГО/НЕЯ?  Определено не на дискотека или бар, това са места за мимолетни връзки.

Трудно може да се определи точното място, всеки си го чака късмета на различно място. Важното е винаги да бъдеш на щрек, не знаеш какво ти готви съдбата.  Аз си мисля, че в днешно време, работата е мястото където срещаме половинката.  Ами да, работата е едно добро място, тъй като можеш да прецениш дали ще си подхождате. Докато в дискотеката с някой/някоя непознат/а не знаеш на какво ще попаднеш. Но това зависи от каква връзка искаш.  Да на работа, в университета или фитнеса, на спирката докато чакаш автобуса, знае ли човек кога ще се сблъскаш с любовта image ...важно е да не я подминеш..
Макар, че казват за барове и дискотеки не можеш да намериш свестен човек, защо обаче всички ги посещаваме, не сме ли едни от тези срещу които говорим... 
Мисля, че в заведенията все още е едно от основните места за запознанства, има много дълготрайни връзки, тръгнали точно от някое заведение.
Важно е след това, първото впечатление в повечето случаи е погрешно..

В днешно време и нета е едно от местата за запознанства, макар че аз съм малко скептичен, но убеден, че там стават най - добрите свалки. Но, все пак имайте предвид, че всичко в нете е задочно????
 
image А, ВИЕ КАК МИСЛИТЕ??????



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. axlaxl - Не е нужно да търсиш! Любовта сама ...
29.03.2013 08:42
Не е нужно да търсиш! Любовта сама намира...:)
Със сигурност любовта не намира злобни, егоисти, цинични, използвачи...хора, които не могат да дадат нищо добро на никой...
Вярвам в съдбата и случайността и който не търси, непременно го намират!:)
цитирай
2. troia - Не знам
29.03.2013 08:43
какво да кажа. Просто не съм се замисляла върху това..направо ме изненада. Един път да нямам мнение.:) Приятен ден и свалки!:))
цитирай
3. aip55 - Не е нужно да търсиш! Любовта сама ...
29.03.2013 08:58
axlaxl написа:
Не е нужно да търсиш! Любовта сама намира...:)
Със сигурност любовта не намира злобни, егоисти, цинични, използвачи...хора, които не могат да дадат нищо добро на никой...
Вярвам в съдбата и случайността и който не търси, непременно го намират!:)

Добро утро Ах.......
Хора всякакви, шарен свят! Много песимистично ми звучиш? Всеки от нас е попадал на отрицателни интимни герои. Но нали дори и да са отрицателни, е удоволствие, че някои те е харесал. Тънкият им намек опъва струната на сърцето ти. Е няма начин, така ни е било писано да опитаме и доброто и пошлото в животът ни.
Да съдбата е като ТОТО. Ако не успееш да хванеш птичката на животът ти, която е кацнала на рамото ти, не съжалявай, идва ред на друга птичка, а по некой път и се връщат и кацат най - любезни на рамото ти....
цитирай
4. aip55 - какво да кажа. Просто не съм се за...
29.03.2013 09:14
troia написа:
какво да кажа. Просто не съм се замисляла върху това..направо ме изненада. Един път да нямам мнение.:) Приятен ден и свалки!:))


Еииииии, от кога те дебнех да нямаш мнение приятелче! Ако знаех до сега, че е така, щях да ти пусна една примамка на рамото ми, сграбчвам те и те понасям в мечтите небесни.....
Всичко е шанс, случайност и настроение Тройче. Ако едната свалка се изпорти, то природата не търпи празни пространства, веднага на прага идва другата свалка......и не ми се вързвай на метафората ми! Тя е само задочна.... Хубава събота и неделя.....и щастливи свалки и на теб!
цитирай
5. axlaxl - "Много песимистично ми звучиш? "
29.03.2013 10:26
Как песимистично? Хич не съм песимист даже. Просто пиша с недомлъвки. Знам със сигрност, че много хора искат любов но не могат да имат, вече казах кои са тези хора...
Обичана съм и обичам. Лягам с целувки и ме събуждат с целувки (разбира се не само...:рРР)...Имам това, което искам и не търся друго!
Къде го намерих(!?!?!)...ТОЙ ме намери, а аз не се дърпах:))
Едно знам със сигурност! Не мога да се повлияя и да харесвам някой от нета по снимка, без да го познавам, без да го"помириша''...не разбирам хората от сайтовете за запознанства и никога не бих се натресла там...В нета е различно, много хора са такива каквито не са, но искат да бъдат...тук е най- големия театър!
цитирай
6. coacoa11 - да пофлиртуваш и да се порадваш на ...
29.03.2013 11:33
да пофлиртуваш и да се порадваш на добра компания можеш навсякъде... възрастните също обичат да си играят :)
а дали ще се обвържеш емоционално е друг въпрос.
цитирай
7. aip55 - Как песимистично? Хич не съм пес...
29.03.2013 13:59
axlaxl написа:
Как песимистично? Хич не съм песимист даже. Просто пиша с недомлъвки. Знам със сигрност, че много хора искат любов но не могат да имат, вече казах кои са тези хора...
Обичана съм и обичам. Лягам с целувки и ме събуждат с целувки (разбира се не само...:рРР)...Имам това, което искам и не търся друго!
Къде го намерих(!?!?!)...ТОЙ ме намери, а аз не се дърпах:))
Едно знам със сигурност! Не мога да се повлияя и да харесвам някой от нета по снимка, без да го познавам, без да го"помириша''...не разбирам хората от сайтовете за запознанства и никога не бих се натресла там...В нета е различно, много хора са такива каквито не са, но искат да бъдат...тук е най- големия театър!


И на мене да ми е хубаво и аз няма да се дърпам! Ще си мисля, че съм кокошка, а петелът ме е подгонил здравата, но все не може да ме стигне. Дали не бягам много бързо? Я намали темпото, че целият живот е един театър, игра на думи и мисли.....Изненада ме приятно с разсъжденията ти. Да продължим спектакълът с целувки и нежност, че ни чака следващият спектакъл.....
цитирай
8. aip55 - да пофлиртуваш и да се порадваш на ...
29.03.2013 14:46
coacoa11 написа:
да пофлиртуваш и да се порадваш на добра компания можеш навсякъде... възрастните също обичат да си играят :)
а дали ще се обвържеш емоционално е друг въпрос.


Мъжът най - лесно печели жените като мисли по женски и действа по мъжки. Жената греши от чувственост, а мъжът греши от безчувственост. Така, че всички сме грешни и колкото цирка е пълен, толкова по добре. Даже и ние възрастните ще се забавляваме за удоволствието на флирта::) Емоцията, уффф тези стари мебели отдавна съм ги качил на тавана, флиртуват с праха и паяците, е може пък и някой плашок да изтанцува танцът на флирта: http://vbox7.com/play:3723f12f
цитирай
9. coacoa11 - :) мъдро!!!
29.03.2013 22:09
http://www.youtube.com/watch?v=GC5E8ie2pdM
цитирай
10. coacoa11 - Мезето на плъшока беше добро ;)
29.03.2013 22:26
I don't like Champagne, I like waiters :))
http://www.youtube.com/watch?v=wDjYbiSAXVk&NR=1&feature=endscreen
цитирай
11. aip55 - I don't like Champagne, I like wa...
29.03.2013 23:00
coacoa11 написа:
I don't like Champagne, I like waiters :))
http://www.youtube.com/watch?v=wDjYbiSAXVk&NR=1&feature=endscreen

Хммм! Не беше най- добрият похват на свалка, но да се надявам на подобрение без поощрение, а виж шампанята си е намек.....
цитирай
12. aip55 - I don't like Champagne, I like wa...
30.03.2013 00:19
aip55 написа:
coacoa11 написа:
I don't like Champagne, I like waiters :))
http://www.youtube.com/watch?v=wDjYbiSAXVk&NR=1&feature=endscreen

Хммм! Не беше най- добрият похват на свалка, но да се надявам на подобрение без поощрение, а виж шампанята си е намек.....

http://www.youtube.com/watch?v=ymbabcIneg8
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1480953
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031