Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2013 17:46 - Дзън,дзън та дрън и ставаш Хахо!
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6362 Коментари: 16 Гласове:
10

Последна промяна: 29.07.2018 19:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Бреййййй, има ли животинки тука беейй! Ако няма животинки дано има поне животински чудовища с нестандартни мисли за писане и мисли! А, бе уж всички пишем, а пък се чувствува някак си мъртвило в движението на мисли и коментари. Да не би да имате страх от блогова дисциплина или пък комплексите са Ви натиснали от страх, някой да не би да Ви предизвика на словестен дуел, а.... може би лекувате любовни травми?
 Нямах никакво настроение за драскане, но изведнъж- еиййййй така (тъкмо се върнах от служебните  задължения), ми се появи музата и аз да се пошегувам с моите любими блогъри/ки, но не само с тях, а със всички които са ми направили добро и лошо впечатление. Аз си ги обичам всичките, да Ви се изповядам под секрет. Чета Ви всички, особенно, които са ми в блогорол. Най-многи си ми харесват мислите на  Жабка ,Куш, Стрелеца, Полигорчо, Мт46, Чара, Деденце,СКБ, jelezov, Begetron и много други( надявам се, че няма да ми се раззсърдят тези които не са прочели имената си, защото не е възможно да изредя всички, които са в Блог. бг.)  Да си призная честно, не ми се вярваше, че ще излезе нещо добро от постинга ми, но реших да се опитам да Ви поръся сънливите  Ви мисли с мазохизъм, сатира и назидание. Но сега ще си пусна малко блус за украска/мелизъм на бедно извратената ми фантазия.
Първо да Ви светна за вчерашният ми инцидент( уж семеен).....Пфффф! Онзи ден след запой в кръчмата ,,Куцото магаре""  в ж.к. Тракия с приятели и непознати за мене жени- така се наказачихме с алкохол, че сутринта като се събудих, до мене хъркаше една госпожа с такава сила, че в това време и парен локомотив да беше изсвирил блендата му щеше да Ви се стори на сладо-страстен лъвски вой с заклещен кокал на гърлото му.......в сравнение с хърчалоченито и.
Та , мнимата ми половинка(непозната разбира се), изведнъж изпуфтя толкова силно, че една част от завивката се повдигна така, че забелязах как от прашката и се вее прченце памперс , но примесен с зловонна миризма на обработени чревнотрактни продукти,  обработени, но престояли достатъчно дълго продукти, които са готови за възпроизвеждане на пред анална функция на организма и. Сещам се, че това било бойният вик на го.....то.  Бях зашеметен, в първият момент, защото бях в ситуация в, която госпожата(госпожица, както се оказа след това) с един изстрел удари три заека, ако мога така да се изразя: Като публика бях само аз и спящата (фея), спалнята беше тясна и затворена, миризмата се запази твърде дълго време и на всичкото отгоре за капак, тя се изпусна още по-силно така, че тъпанчетата ми завибрираха от кънтенето по стените на импровизираната спалня, ако може да се нарече спалня де. Какво щастие щеше да бъде, ако в този момент имах хрема, но късметът явно не беше на моя страна. Ситуацията явно надхвърли очакванията ми за лош късмет. Резултатът беше на лице- бързо изнасяне от катакомбата, в която незнайно, как бях попаднал в следствие на алкохолният ми здрач. Опитах се да стана тихичко, но една ръка ме хвана нежно за слабините и чух въпрос, от който се изненадах:
- Чакай скъпи мой гений, а кой ще плаща?- явно тя не забелязваше мръсния до спазъм в гърдите ми въздух.
- За какво да плащам - попитах учудено аз, като усещах горчивият вкус на алкохола от предният ден.
-За прекрасната вечер, която ми подари  - каза тя и бръкна в чантата си и ми подаде петдесет лева и кочан за разписка към фирмата, в която имала.
Бях смаян и нищо не можех да си спомня. Подписах се и казах:
- Аз те напускам! Търси си друг гений и си задръж парите! - казах аз  и  дим да ме няма.
Като се прибрах  моята половинка ме чакаше с ръце на кръста, очите и се бяха кръстосали и няма да Ви разправям какъв селски тюрлю гювеч  се случи след това...... Но се оказа, че половинката ми се е обадила на шест от най-добрите ми приятели, за да ме търси. Трима от тях са, казали, че съм спал у тях, а другите трима твърдели, че съм още в тях........Леле мале, каква пикантна каша стана.........   

aip55                                                 



Гласувай:
11



1. анонимен - Стига бе!!!
08.06.2013 18:30
Стига бе!!!
цитирай
2. hloris - Хах,хах,май се попиках от смях:)))
08.06.2013 18:37
Както се казва в такива случаи:
Да живеят добрите приятели,поне,ако жена ти е награбила точилката,
има къде да се покриеш за известен период от време,а това си е наистина
жив късмет,нали?!?
Ако историята ти е истинска,то доста е пикантна и добре поднесена,с голяма доза
чувство за хумор:))
цитирай
3. aip55 - Стига бе!!! Като стига има едно ...
08.06.2013 19:04
kushel написа:
Стига бе!!!

Като стига има едно съществително име ,, ножица'' на един инструмент! Надявам се, че функцията в режим (рязане) не ти е чужда приятелче.......
цитирай
4. aip55 - Както се казва в такива случаи: Да ...
08.06.2013 19:19
hloris написа:
Както се казва в такива случаи:
Да живеят добрите приятели,поне,ако жена ти е награбила точилката,
има къде да се покриеш за известен период от време,а това си е наистина
жив късмет,нали?!?
Ако историята ти е истинска,то доста е пикантна и добре поднесена,с голяма доза
чувство за хумор:))

Привет Хлорче! Ще ти кажа, че и аз се подмокрих, като разбрах, че ,,Май си се попикала от смях'', особено въпросът с точилката никак не ми е чужд. От малък съм си вечен приятел с нея така, че съм привързан към нея до мазохизъм.....Когато бях малък, минавахме с майка за детската градина през поляната, а там пасеше едно магаре. Аз я попитах защо на магарето ушите са толкова дълги? А тя ми отговори,че като малко магарето не е слушало и все са му дърпали ушите и за това сега са му толкова дълги ушите. И на мене ги дърпаха за щяло и не щяло, но на мене не пораснаха толкова много, но на магарето и нещо друго му порасна.....А бееее, горките жени кога ли са си имали късмет магарешки.......
цитирай
5. melin - Смешна историка си спретнал, смях ...
08.06.2013 22:37
Смешна историка си спретнал, смях се от сърце.
Заслужаваш си точилката,
горките жени,,,,,, е чак толкоз не сме за обжалване
цитирай
6. coacoa11 - Хубаво е човек да се посмее сред м...
08.06.2013 23:46
Хубаво е човек да се посмее сред морето от постинги за политика, проблеми и неприятности :)
Предполагам, дамата си е мислела, че и най-студения гадняр, който заспива до нея в леглото, заслужава топла спалня.
http://www.youtube.com/watch?v=C5ZUvq-b0tM
Ама ти като не можеш да оцениш любезността да те подгрява ... не се чуди, че само 50 лева са й се откъснали от сърцето. И следващият път не в "Куцото магаре", а в "Магарешки рай":)
цитирай
7. aip55 - Смешна историка си спретнал, смях ...
09.06.2013 00:24
melin написа:
Смешна историка си спретнал, смях се от сърце.
Заслужаваш си точилката,
горките жени,,,,,, е чак толкоз не сме за обжалване

Поне така изглеждаше през кривият ми макарон......
цитирай
8. aip55 - Хубаво е човек да се посмее сред м...
09.06.2013 09:02
coacoa11 написа:
Хубаво е човек да се посмее сред морето от постинги за политика, проблеми и неприятности :)
Предполагам, дамата си е мислела, че и най-студения гадняр, който заспива до нея в леглото, заслужава топла спалня.
http://www.youtube.com/watch?v=C5ZUvq-b0tM
Ама ти като не можеш да оцениш любезността да те подгрява ... не се чуди, че само 50 лева са й се откъснали от сърцето. И следващият път не в "Куцото магаре", а в "Магарешки рай":)

Ха, Жабчето ми мило се е посмяло и то! Откъсна ми се сърцето от вълнение. Ама и линка си го бива! От линка ми дойде на ум един виц:
Какво било скръндза/стиснат човек?
Това е да се завиеш под едно одеало така добре, да пръднеш и да не дадеш на никой да ти мириша фушнята....
Ама ние не сме от скръндзите нали? Ние сме от забавно щедрите.......Ще ти върна линка, като се надявам да те ободри.....:http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=FB7rKMcNnak&NR=1
цитирай
9. arrow11 - В това изкуство ти познай,
09.06.2013 17:35
кой е по-, по-, най- :))
http://www.youtube.com/watch?v=jwhHmDy-t1Y
цитирай
10. aip55 - кой е по-, по-, най- :)) http:/...
09.06.2013 18:56
arrow11 написа:
кой е по-, по-, най- :))
http://www.youtube.com/watch?v=jwhHmDy-t1Y

Ние сме номер 1- поне така пее ИВАНА! Благодаря ти Стрелчо за линка. Сетих за една мъдра мисъл от твоят линк: Ако съпрузите почнат да пърдят един пред друг, без да се смущават, значи в живота им е настъпила пълна хармония.
Жив и здрав бъди
в неволи и беди!
Със стрелата ти
десятка улучи,
и тапата с
търбушона извади.
Съска, пъшка, пръска
предпазни мерки си вземи!
цитирай
11. coacoa11 - нещо ми се простее, та да черпя и тебе малко от простотиите :)
09.06.2013 23:48
http://www.youtube.com/watch?v=sA3xSS8zUsI - това се казва пълна хармония
http://www.youtube.com/watch?v=crB1X-s_Srw - новият глейд
http://www.youtube.com/watch?v=vB64XANG50E - мексиканска храна, никога повече ...
http://www.youtube.com/watch?v=sbowzt_SrII - внимавай кого каниш на сляпа среща
http://www.youtube.com/watch?v=WQFBkuNCNp0 - защо ли кетчупът постоянно свършва
http://www.youtube.com/watch?v=VgvX8li_xPg - пак ли ти звъни телефона, много си търсена днес...
http://www.youtube.com/watch?v=mjCMaPbEF-Q - тази вече сме я гледали, но друго си е кон да пръдне... на връх свети валентин
хартисаха още няколко, за друг път :)) то вярно, че простотията край няма...
цитирай
12. aip55 - http://www. youtube. com/watc...
10.06.2013 00:57
coacoa11 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=sA3xSS8zUsI - това се казва пълна хармония
http://www.youtube.com/watch?v=crB1X-s_Srw - новият глейд
http://www.youtube.com/watch?v=vB64XANG50E - мексиканска храна, никога повече ...
http://www.youtube.com/watch?v=sbowzt_SrII - внимавай кого каниш на сляпа среща
http://www.youtube.com/watch?v=WQFBkuNCNp0 - защо ли кетчупът постоянно свършва
http://www.youtube.com/watch?v=VgvX8li_xPg - пак ли ти звъни телефона, много си търсена днес...
http://www.youtube.com/watch?v=mjCMaPbEF-Q - тази вече сме я гледали, но друго си е кон да пръдне... на връх свети валентин
хартисаха още няколко, за друг път :)) то вярно, че простотията край няма...

Да... и аз както и други мъже можем да изпъняваме функциите магарешки. Само, че познай какви?????? Посмях се достатъчно приятелко.....
цитирай
13. troia - Хи хи хи,
10.06.2013 08:33
извода е :Друг път не се напивай, за да си хванеш готина мацка.:))
цитирай
14. aip55 - извода е :Друг път не се напивай, за ...
10.06.2013 11:14
troia написа:
извода е :Друг път не се напивай, за да си хванеш готина мацка.:))

Благодаря ти за съвета, но ако трябва да съм честен, аз съм абсолютен трезвеник. Малко улично звучи това, което написах, но пък е в сатиричен стил, който не ми е никак чужд.....Усмивки Тройче.....
И за теб ще кажа един виц да се посмееш:
Две улични работнички се срещнали и започнали да си говорят:
-Ох, ама вчера спах с един 10 сантиметра....
-Химхи,хи,хи-разсмяла се колежката и!
-Уффф, не хи ма, а Fi......
цитирай
15. makont - Боже и за счетоводство ви е останало време!
10.06.2013 14:29
И внимавайте с мъжкото приятелство, понякога така се защитавате, че..., малко синхрон, моля! Усмивки!
цитирай
16. aip55 - И внимавайте с мъжкото приятелс...
10.06.2013 14:49
makont написа:
И внимавайте с мъжкото приятелство, понякога така се защитавате, че..., малко синхрон, моля! Усмивки!

Ще се опитам да прескоча съветът ти,
защото съм вечният празноглав.
Твърдоглав в мислите си и
с решимост в делата си наистина с усмивка.
Благодаря ти, че ме зарадва с присътвието Мак....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1480919
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031