Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2013 17:45 - Скъсаните чорапки
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: Коментари: Гласове:
2

Последна промяна: 07.10.2013 21:26



Омръзна ми от протести и политика! Няма пет, няма шест, всичко е театър-игра на думи, самозалъгване, че правим нещо с протестите и продължаваме пак по старият утъпкан, но с финансови препятствия път. Започнах да не мисля, как да започна утрешният ден! Нямам вяра в бъдещето, песимиста в мене , така се е разположил, че опитите за да избягам от това клише, са винаги полвинчати или въобще не стават за изживяване.  Но, преди време се натъкнах на една интересна историйка, която всеки път, когато си спомня за нея ме напушва смях и настроението на непобедимият ми песимизъм бързо избледнява, активират се някои мозъчни джаджи така в квадратната ми картуна/тиква, че давам пълен напред и не се съобразявам с никой!
Моята позната Гера, беше в странство/гурбет. Външноста и можеше да излъже и най-глемите красавци на планетата ни. Нищо, че в главата сивото и вещество, като се замотае на някъде из гънките на мозъка и с часове да ги търсиш не можеш да ги намериш. А-беее делифишек.... Та нашата героиня се завърна от Италия и започна да си разправя, как си е прекарвала хубавичко с мъжете, какво ухажване им е правила. А, имаше и една чудна мисъл: Ако искаш да се почуствуваш звезда-сядай на върха на елхата !
Запознала се в рейса с един италианец, ауууу много са темпераментни ми каза, докато ги погледнеш , гледаш го усмихнат чаровен, но и агресивен. Ама той май не беше чист италианец, защото цветът на кожата му беше като на арабите, биеше малко като синьото на прегорял аспух на балканче. Рус с голо теме(обръснато) едър
(около 180см), подпухнали бузи , като на орангутан, а джуките набъбнали, като на файнтонджийски кон устните, та чак му пречеха като говори с мене. Фъфлеше, завърташе умело едрото си тяло, но да си призная беше много секси. Като слизахме от рейса, той ми подаде ръка , за да слезна. Блъсна ме миризмата на мъжки жребец, а ръката му не изпускаше моята, така че действието започна бързо и буйно, като стремеглаво спускащо се поточе по склона на планината, а либидото ми удари 100км в час.
Предложи ми да изпием по едно кафе в близката кафетерия, след, което без много заобикалки ми предложи да идем у тях да хапнем нещо за обяд и да почерпел по едно шампанско.
И така след кратко пътуване се озовах в квартирата му!
Вместо да се обясняваме хвана, че ме целуна. Ама не като другите,които се приближават за целувка с затворени очи с онова тъпоизражение, дето се чудишда им се смееш ли или да ги фраснеш, а съвсем спокойно го направи. Свалям си аз обувките, а той си разкопча панталона, но не се престаравахме много много с целувките, а пък не преставахме да се целуваме. И какво му стана, докато се измъкваше от панталонът,спъна се в крачела на панталона и си удари тиквата в ръба на леглото. Веднага се изправи и каза, че нищо му няма, но след секунди пребледня,заклати се и се строполи на пода., като умрял. Уплаших се,ушашавих се, взех да го милвам, шамарчета му му бих за да се свести и наистина след минути отвори очи. Така се зарадвах,той съвсем се съвзе и като се почна....
Е, с друг такъв не съм била! Всякакви пози сменихме и няма и няма умора! Само по едно време се спря и попита къде е тоалетната. Върна се бързо и ми каза, че всичко е под контрол. И пак продължи....Съвсем друго си е!въобще не е като да ти гъбясат пръстите или да ти се наложи да сменяш батерии по средата на работа. Аз се изморих, а той не. Забелязах го обаче, че и на негоне му остава много и хем му казвам да не спира, че ще му издера очичките,, хем ме е страх, защото в суетнята май не я докарахме до презерватив. А той спокоен... Хванала съм го здраво, а го гледам той се разсейва и гледа настрани в нещо. Секунди след като бях вече свършила/готова, скочи като изоглавен, качи се на стола, и се изпразни в аквариума. Седи идиота, чисто голи ми показва колко красива била сп....та му във вода, какви структури правела, как на ДНК приличала моля ти се. А тъпите рибки кълват ли кълват, като нашите протестиращи български юнаци.
А беее , хубаво си беше, но като си тръгвах, той взе да си обува чорапите ,и ей тогава ме осени мисълта, че като видя мъж със скъсани на пръстите чорапи, но и на петата на единият беше напълно съдрана, това са големи/добри в леглото жреци.



Гласувай:



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1486769
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930