Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2013 18:56 - Обожавам те, но не искам повече да е така.....
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9200 Коментари: 25 Гласове:
16

Последна промяна: 20.08.2013 15:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Притеснявам  се, че вече спрях да мисля за теб!

Спрях да говоря и не търся никоя повече.

И се учудвам, че не мога, да намеря

тази обич, която беше ти за мене.

Имам приятели, но нямам право

да им кажа за какво жадувам и

към каква любов се стремя......,

каква любов ме подлудява!

Опитвам да се задържа на повърхността

да се преборя, да издържа,

но с песен на уста,

боря се да издържа и победя

мнимата си съдба без да тъжа!

Каквото и да кажа, няма смисъл,

нищо не е достатъчно вече, не чакай

да се предам и да агонизирам от любов!

Разрушихме всичките ни мечти и

сега не искам повече да тъгувам,

кажи ми за коя?..за тази, която

не ми каза дори и сбогом....!?

Тревожа се, за това, че продължавам,

да съм раздвоен... и тъжен!

Едната ми страна от ляво

ми казва:,, Обичам те"

в очите ме поглежда, съмнява се,

а другата страна си тръгва, скита

пие и се връща опиянена

от новата любов, но пак се връща и

каквото харесвам бясно го потъпквам!

Почти го унищожавам и  унизявам!

Каквото и да кажа, не е достатъчно...

Разрушени са мечтите ми......

да тъгувам за коя.....!?

За тази която дори не ми каза,, сбогом"?

Тревожа се, за разрушените ми мечти,

за които нямам право да тъгувам вече!

 ,, Обожавам те, но не искам повече да е така!"

aip55




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anibel - Приятелю!
12.08.2013 19:16
Това е страхотно!!!
Прилича ми на текст от песен...
Почти чух мелодията...
Много, много ми хареса!
... доста добър си станал напоследък... Поздрав!
цитирай
2. travell - !
12.08.2013 19:22
Много преплетени чувства. Дано не си ти главният герой!
цитирай
3. анонимен - Не зная защо, но никога нищо не св...
12.08.2013 19:24
Не зная защо, но никога нищо не свършва щастливо. Винаги накрая има горчилка. Явно , просто така е по правило. :)
цитирай
4. aip55 - Това е страхотно!!! Прилича ми на ...
12.08.2013 19:45
anibel написа:
Това е страхотно!!!
Прилича ми на текст от песен...
Почти чух мелодията...
Много, много ми хареса!
... доста добър си станал напоследък... Поздрав!

Eine grosse Dankbar vom Mir!
цитирай
5. aip55 - Много преплетени чувства. Дано не ...
12.08.2013 19:57
travell написа:
Много преплетени чувства. Дано не си ти главният герой!

Който има оплетени чувства
ще е винаги облякан,
но който ги няма е готов
за стриптииз с
пеперудките на дявола!
Ще хвръкнат от върха
на елхата щастливо,
защото там на върха
са се почувствали
хрисима, новородената звезда....
цитирай
6. aip55 - Не зная защо, но никога нищо не св...
12.08.2013 20:04
kushel написа:
Не зная защо, но никога нищо не свършва щастливо. Винаги накрая има горчилка. Явно , просто така е по правило. :)

Kогато стигнеш края,
усмихни се на дявола,
който те гледа от рая!
Колкото и да е хубав края,
не е щастлив, защото е КРАЯТ....

Хепи енда е само в изкуството. В живота е едно отърваване от мъките....
цитирай
7. анонимен - Това не ми беше идвало на ум.
12.08.2013 20:49
"Колкото и да е хубав края,
не е щастлив, защото е КРАЯТ...."
цитирай
8. aip55 - "Колкото и да е хубав края, не е ...
12.08.2013 21:52
kushel написа:
"Колкото и да е хубав края,
не е щастлив, защото е КРАЯТ...."

Не зная как ти е прозвучало, но това е реалността.
цитирай
9. milady - replay travell..
12.08.2013 22:04
Знаете ли,просто сте право в десетката :))))) Да не сме колеги??? Тук има повече пациенти, отколкото в "моята " клиника.:))) Хубава вечер, я да видим ,как е времето навън:))
цитирай
10. aip55 - Знаете ли, просто сте право в дес...
12.08.2013 23:25
milady написа:
Знаете ли,просто сте право в десетката :))))) Да не сме колеги??? Тук има повече пациенти, отколкото в "моята " клиника.:))) Хубава вечер, я да видим ,как е времето навън:))

Не знам, какво да кажа!
Даже тихо стъпвам по паважа!
Десятки луди полудели,
разгонени пациенти
блещят врели некипели.
А времето навън......
краче си спокойно в
летен сън!
milady-добре дошла на
блоговата ми седянка....
цитирай
11. anlife - Определено ми допадна!
13.08.2013 18:03
Поздравления! ...."Каквото и да кажа, не е достатъчно...

Разрушени са мечтите ми ......"
цитирай
12. aip55 - Поздравления!. . . . "Каквото ...
13.08.2013 20:23
anlife написа:
Поздравления! ...."Каквото и да кажа, не е достатъчно...

Разрушени са мечтите ми ......"


Благодаря Ви за мнението. Бъдете жив и здрав....
цитирай
13. koce64 - Браво само така може да по мислиш и да ...
13.08.2013 21:15
Браво само така може да по мислиш и да издадеш и нещо по сериозно ! Например твоя стихозбирка ! А може би и книга с разкази ! УСПЕХ !
цитирай
14. aip55 - Браво само така може да по мислиш и да ...
14.08.2013 08:37
koce64 написа:
Браво само така може да по мислиш и да издадеш и нещо по сериозно ! Например твоя стихозбирка ! А може би и книга с разкази ! УСПЕХ !

Благодаря Ви за мнението! Успешен блогов дебют и на вас!
цитирай
15. makont - Спри да унищожаваш, навсякъде има светлина,
14.08.2013 16:02
просто протегни ръце и си я хвани. Боже, защо красивите стихове винаги са породени от нещо изгубено, от някакво страдание. Не искам да е така. Опитай!
цитирай
16. aip55 - просто протегни ръце и си я хвани. ...
14.08.2013 16:57
makont написа:
просто протегни ръце и си я хвани. Боже, защо красивите стихове винаги са породени от нещо изгубено, от някакво страдание. Не искам да е така. Опитай!

М-да Мак! От страни всичко изглежда от просто по-просто. А как ще преодолеем сложното....? Как да вдигнем бариерата, която сами я спускаме? Тежка е Мак, при условие, че сме родени да преглътнем и унижим егото си в името на КОЯ/КОЙ????
Няма вечна любов! Няма вечни едни и същи мечти! Да не боксуваме на едно и също място, какво ще кажеш, а?
Ето, луната отново ни прегръща!
Свива ни в своята си ниша,
приютява ни щедро
в лунната си пътека на ноща!
Краят отново започва, да
го започваме Мак, нас
ни чака, ще го пеодолеем някак си...
Поредното изпитание на животът ни.....
цитирай
17. sekirata - Тогава направи нещо, докажи се....
14.08.2013 19:14
...пред нея! Направи го заради себе си, за да запазиш човешкото в себе си. Никога не е късно за нищо, ако е силно желано и е човешко. Не се разпилявай, дарявай....
Успех.
цитирай
18. aip55 - . . . пред нея! Направи го заради себе ...
14.08.2013 20:17
sekirata написа:
...пред нея! Направи го заради себе си, за да запазиш човешкото в себе си. Никога не е късно за нищо, ако е силно желано и е човешко. Не се разпилявай, дарявай....
Успех.

Благодаря ти за съвета Ани! Приятно е да имаш посещение от капацитет, като теб. Често те препрочитам, защото имаш феноминален логически завършек на мисълта ти. Определено ми харесва творчеството ти. Нямам връзка с героят ми, моя фантазия. Но, си много права, че никога не е късно да станеш още един път за резил.......
цитирай
19. ckarlet - Тъжен, но красив и силен текст! П...
15.08.2013 20:15
Тъжен, но красив и силен текст! Поздрави!
цитирай
20. aip55 - Тъжен, но красив и силен текст! П...
15.08.2013 20:36
ckarlet написа:
Тъжен, но красив и силен текст! Поздрави!

Благодаря Ви за мнението Скарлетче! Красотите в новият Ви постинг са истинско удоволствие да се разгледат! Хубава вчер....
цитирай
21. milady - :)))
16.08.2013 11:15
Автора е предизвикателство за всеки професионален психиатър, ноо край него ,май срещам само лаици ..:)))
цитирай
22. aip55 - Автора е предизвикателство за в...
16.08.2013 14:53
milady написа:
Автора е предизвикателство за всеки професионален психиатър, ноо край него ,май срещам само лаици ..:)))

milady,-приемам предизвикателства, но не смятам за уместно с мене да се обучават психиатри. Признавам, че не съм компетентен в този аспект, но се надявам, че моята некомпетентност те е заварила в добро психическо и здравословно здраве и най-важното весело настроение. Я развей гривата си и тропни си едно хорце при нас! Да видим какво можеш да напишеш! А с епитета лаици, ми се струва, че пресоли манджата в културно отношение. Покрай мене се вътят много литературни акули и внимавай някой от тези акули/хищници, които са добри литератури капацитети, да не те нападнат в гръб. Ще се получи безразборна словестна стрелба. Аз имам доверие на хората, които ме четат и ми дават мненията си. Някои ме корегират, а други, както на всякъде си има и по една или няколко черни овци, които обират пешкира. Желая Ви успешен блогов дебют!
цитирай
23. tota - На борбата между чувствата вътре в нас -
17.08.2013 17:37
отговор, най - често дава разумът. Ако не му се подчиниш, оставяш времето да намери решението.
Хареса ми, твоята изповед.
Поздрави!!
цитирай
24. aip55 - отговор, най - често дава разумът. ...
18.08.2013 13:36
tota написа:
отговор, най - често дава разумът. Ако не му се подчиниш, оставяш времето да намери решението.
Хареса ми, твоята изповед.
Поздрави!!

Тоте привет! Не знам какво се случи, но след като одобрих коментара ти, той се яви чак сега, за което извинявай! На последък стават странни неща с блога, но както и да е. Виждам, че правят усилия да се справят с неудачите. Сърдечно ти благодаря за съвета, но това е написано заради друг герой, но от части наистина се отнася и за мене. Хубава неделя!
цитирай
25. calli - Привет.
18.08.2013 13:58
Тъжно, но истинско. Аплодисменти за искрената изповед на лирическия. Всеки би намерил частичка от себе си в думите му.
цитирай
26. aip55 - Хубаво е
18.08.2013 14:44
-когато имаме единомислие. Прочетох няколко ваши постинга. Направи ми добро впечатление. Поздрав от мене......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1480886
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7311
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031