Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2013 21:35 - Отговорът на Том
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1321 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 07.09.2013 08:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Любовта е страхотно усещане, което затопля сърцето. Много често не знаем точно какво чустваме. Объркани сме, защото не сме убедени че сме влюбени 100 процента. Чувството преминава през няколко етапа, и не винаги може да го открием от пръв поглед. Любовта е богата и разнообразна и винаги зависи от човека и се определя от нашите качества. Толкова вида любов съществува, колкото различни типажи сме и ние. Но има няколко характерни признака от които може да си направим извода че сме влюбени. Например: тогава когато не може да се концентрираме, защото мисълта ни се върти само около някоя личност. Всяко нещо от ежедневието свързваме с този човек, когото много обичаме. Ако сме по-чуствителни то може да усетим неговия аромат, да чуеме гласа му или да виждаме лицето му. Да чустваме присъствието му осезателно дъхът на неговото тяло.

Доротея се беше втренчила в дмашната и котка, като се беше замислила за семейният и живот. Напоследък, забелязваше безразличие и апатия на мъжът и по отношение на любовтта им, което коствено я дразнеше, засягаше и унизяваше гордоста и на човек, който другите мъже можеха само да мечтаят за такъв сексапил като нейното съвършено, узряло и изваяно женско тяло. Мислено прекара през мечтите си, целият и семеен живот. От къде се взе този монотонен живот, убиващо сиво ежедневие! Явно краят наближаваше, след толкова години семеен живот. Въздъхна отегчено, поразмисли и в главата и нахлуха мисли за раздяла, която трябва, колкото си може по-скоро да превърне в реалност. Нямаше повече какво да губи в този живот. Седна удобно на стола, взе лист и нещо за писане .......

Скъпи Том. Пиша ти тези редове, за да те известя, че ще те напусна завинаги. Надявам се, че съм ти била добра и вярна съпруга, но няма за какво да ти го доказвам.Последните месеци и дни бяха ад за мене, истински ад, казвам ти. Особено след като ми се обади, че са те уволнили и си напуснал работа, това беше вече последната възможност за нашето съжителство. Последната капка на чашата преля, а с нея и търпението ми. Миналата седмица, когато се прибра от мач и дори и не забеляза, че съм си направила, нова прическа след, което на другият ден си остригах нарочно главата, изрязах си ноктите и пак не забеляза, че съм ти сготвила любимото ти ястие и дори, че бях облекла чисто нов пеньоар. Прибра се, хапна на две, на трии отиде направо да спиш, след като изгледа любимата ти спортна рубрика. Не ми казваш вече, че ме обичаш, дори не ме докосваш, за каквото и да е. Мисля, че ми изневеряваш или нашата любов вече е изконсумирана. Чувствам, че вече не ме обичаш повече, каквото и да е решавам да те напусна завинаги. Напускам те!

P.S. Ако се опитваш да ме откриеш, не си прави труда! С доведеният ти брат се местим в друг град. Пожелавам ти спокоен и хубав живот.

Бивша твоя съпруга : Доротея
--------------------------------------------------------------------
Отговорът на Том

Скъпа ми Доротея!

Писмото, което ми остави на леглото ни, беше най-приятната изненада за денят ми. По хубав ден от това да получа прощално писмо от теб не съм имал и през целият ми живот. Наистина, ти беше и моя и чужда жена. Стоеше далеч от семейният морал и възпитание.

Да, наистина гледам спортни програми и то прекалено много, за да избегна постоянното ти мрънкане, но и това не даваше никакъв ефект, а напротив, засили се ненавистта ми към тебе. Забелязах за прическата ти, забелязах, че се острига и гола глава. Изглеждаше прекрасно, дори и по грозно от плашилото на нивата ни. Ако беше на неговото място, щяха не само всички птички да избягат, а всички плъхове и мишки щяха да си подвият от уплах опашките....Първото нещо, което си помислих, че пред мен стои един мъж, защото изглеждаше точно, като мъж. Възпитанието ми е такова, че да не казвам никога лошо на някой, ако не мога да кажа или да го похваля с нещо добро и хубаво.

Когато ми приготви любимото ми ядене, явно си ме сбъркала с доведеният ми брат, защото отдавна съм спрял да ям месо. От десет години съм вегитарианец. Не забеляза ли това? За това отидох да гледам телевизия, като забелязах м/у времено, че имаше още етикет на новият ти пеньоар, на който стоеше още цената му 65,99лева. Но се молих и за друго, дано не е истина, че доведеният ми брат предният ден ми поиска на заем седемдесет лева.

Чудя се дали трябва още да те обичам, въпреки всичко това. Та какво може да се получи повече между нас, след като се изненадах от факта, че съм спечелил от тотото един милион лева. Тогава напуснах работа и купих два еднопосочни билета за Тенерифе, но когато се прибрах, ти си беше тръгнала вече....Може би всичко си има уважителни причини, които подозирах. Е... скъпа Дорис, дано животът, който винаги си мечтала и искала ти се сбъдне и да си седнеш най-накрая на д...то, да бъдеш жена, а не с остригана глава и да издлеждаш, като мъж. Удоволствието е мое да те уведомя, след консултация с адвокатът ми, че няма да получиш нищо от мен, заради откровеното ти прощално писмо. От тук нататък си решавай сама проблемите си. И още нещо, не си спомням дали ти бях казал, че Наско доведеният ми брат се казваше Наска, като се надявам, че голата ти глава ще има ръководеща роля в новото ти семейство, и че няма да имаш нима никакви проблеми като такъв.

Е сега Том е вече богат и свободен......

Преразказано от  друг разказвач
aip55




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. coacoa11 - ха ха - историята е стара и повечето ...
06.09.2013 22:15
ха ха - историята е стара и повечето ти читатели знаят края.
хубаво е, че ръсиш хумор ...
цитирай
2. aip55 - ха ха - историята е стара и повечето ...
07.09.2013 04:33
coacoa11 написа:
ха ха - историята е стара и повечето ти читатели знаят края.
хубаво е, че ръсиш хумор ...

Преразказвам тази история, със свой думи, която чух на едно събиране на випуска ни. Е да и малко, мелизми не са и излишни. Нали всеки разглежда и мисли от сввоят си ъгъл действителноста, а може и някъде да е написана, незнам и не съм я чел. А, без усмивки и хумор, ежедневието ни ще бъде ад/стресиращо. Никога хумора не е излишен и неприятен. Хубав празник, като се надявам да си във весело настроение и добро здраве приятелче! Поздрав от мен.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1487084
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930