Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2014 18:34 - Закъснял отговор,,Я, ДА ВИДИМ"- F873
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6815 Коментари: 10 Гласове:
14

Последна промяна: 02.01.2014 18:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
Всички тук сме си малко луди,
като еднодневки, нощни пеперуди!
Пишем, пеем и четем в захлас,
по някога и пием алкохол в час, с
новият ни идол, f873 червей който
избива дрогата на IT комплекси си,
напиканото мушкато, детето чудо!
Целувката му пищна, изманица е
тя и доста хищна, къпеща се в
океан от крокодилски сълзи, скрити
в дива ярост, безумия неземни!
А бе слаба бира си, но пък ни подразни
а, ако те пренебрегнем,
ще се вкиснеш бързо, ама нейсе
IT чудновато грозно миризливо влечуго,
блогов червей, паразит неземен
без мисли, а с творчески IT идеи!
Чумата да го на земята тръшне,
в челна стойка да се разпне, та и
Исус да му завиди, че болките са му по големи,
фекален грозен червей за обяд да го полази,
да расте и хубавее, туберколозна храчка
на трупа му да заплюе и пичи косъм
от девица в носа му да закиче!
Посмъртно писмо с л..ното си да му напише,
да диша грохнал над тоалетната чиния,
жлъчен сок от жлъчка на мъстити депутати,
прясна циганска фъшкия, с метанолова ракия,
семе от тифозен плъх, жаба със зловонен дъх,
а..а-адска казвам ти отрова,
 кал от трътката на сова....и
разгонено магаре, зад
врата му страстно да му диша!
Едно да го настигне, е достатъчно да знае, че
от ада блогов няма да излезе,
IT блогов гамен, синя гнойна пъпко,
хулиган и паразит неземен.....!


image
P.S.
Ех ама, че забравих да ви честитя новата година!
Здраве и късмет на всички приятели и неприятели!                                 
                                         AIP55





Гласувай:
17



1. freeoldmen - Онова с косъма
02.01.2014 19:27
беше най- жестоко...:-)))
Хайде да му простим! Нова година- нов човек!?
цитирай
2. aip55 - беше най- жестоко. . . :-))) Хайде ...
02.01.2014 19:37
freeoldmen написа:
беше най- жестоко...:-)))
Хайде да му простим! Нова година- нов човек!?

О,ооо разбира се! Аз не съм каресчия и винаги мога да простя, защото нямам тази злоба, която той изля върху нас! Но, поне не ни се извини лично, но f873 от мене и от свободното ти старче си тотално ИЗВИНЕН...... И да не се шегуваш повече така!!!!!
цитирай
3. f873 - Вехти хаймани :p
02.01.2014 21:23
В тоз сарказъм
само слабост виждам аз,

:))))

цитирай
4. aip55 - Стопли ми душата,
03.01.2014 07:52
с този си коментар! Показа дебелоочие и неуравновесеност с крайно ниско чувство за етика към хората които си засегнал, дори ми звучи и улично просташко.
Вместо да ни се извините, вие продължавате с .......номера. Слабият сте вие, защото нямате смелост да ни се извините и признаете това, което сте направил, а именно, че сте обидили хора, които дори и не са никога коментирали под постингите ви.
Знаете ли, аз чета и идиотизми, нямам нищо против това да се пишат. В блога трябва да има всичко, но такива като теб си мислят, че живота е това да изнервяш другите, да се държат гадно и подигравателно, повярвай ми себелюбието ти е повече от килограмите ти, а това отвращава нормалният човек от такива IT - трактористо-комбайнери като вас!
цитирай
5. minevv - ne
03.01.2014 09:27
слаб напън на скудоумие! ИТ е последното място на умните хора в България... ако не са те, да ви няма вече... Плиткоумни и злобни... А трябва да богоговеете пред малкото мохикани ИТ в България.. Защото те Ви хранят, а малките/нови за нищо не стават. А и помислете - злобата ще ви вкара скоропостижо в гроба, преди политиците да успеят.
цитирай
6. arrow11 - Ха, ха, ха. . . Присъствах на прем...
03.01.2014 10:54
Ха, ха, ха... Присъствах на премиерата на тези цветисти клетви. Голям смях, наистина не заслужаваха да останат само като коментар. Признай си сега, че и ползи имаше от неговата шега...:)
Поздрави за f873, че приема клетвите ти с чувство за хумор.
цитирай
7. aip55 - Благодаря ви 5: 6: и 7
03.01.2014 14:34
за коментарите!
-5- Ако беше прочела това, което IT специалиста беше сътворил, може би щеше да е друг коментара ти, по точно, ако бяхте обидената Вие. Но да коментирате нещо, което не знаете пред историята си е истинско проветряване на мисли.
А, що се отнася до чалгата, аз съм най- върлият и противник! Явно разбирането Ви е криво спрямо мене. Поздрав и ползотворна и щастлива година!
-6- Колега minevv ! Никога не съм подценявал ИТ специалистите! Съмнявам се, че те ни хранят. И Вие, както номер -5- не сте разбрали за какво става въпрос, даже и коментирате. Но, както и да е! Специалиста нали си беше направил шега с нас, е и аз му отвърнах на шегата. Каквото посял такова поникнало. Защо тогава се засягате? Казвате (слаб огън), защото Ви е трудно да сътворите такова нещо в шеговита форма. Благодаря Ви, че взехте отношение по написаното по горе!
-6- Да ти кажа честно не съм имал и на ум да поставя, това което съм написал като клетва. Писах го на шега! В същност ме заболя за хората, с които си имам отношение на лични. Защото те нямаха никаква вина, за да се показва това всичко на яве. Обидените са тези хора, които дори не го и познават (не, че аз го познавам де) и точно там е простащината на ИТ специалиста. Беше шега от негова страна и аз му отвърнах на шегата!
Благодаря ти все пак f873, че изтърпя чувството ми за хумор, тъй както аз изтърпях твоето! Пожелавам ти успешна блогова година! Поздрав.....
цитирай
8. f873 - В същност ме заболя за хората, с к...
03.01.2014 15:21
aip55 написа:
В същност ме заболя за хората, с които си имам отношение на лични. Защото те нямаха никаква вина, за да се показва това всичко на яве. Обидените са тези хора, които дори не го и познават ..


___________________________

Но ти още си вярваш че съм изнесъл личната информация на някой?! Ето я твоята и ми отговори някой друг освен теб знае ли какво и с кого си писал. http://blog.bg/messages.php

Това беше линка но в прозорец и макар и да ми изтриха поста заради психозата която създаде пазя черновата и ако някой се интересува винаги може да види бял свят. Предполагам не си чел и поста обяснение който бях обещал на хора които уважавам тук.


aip55 написа:
Благодаря ти все пак f873, че изтърпя чувството ми за хумор, тъй както аз изтърпях твоето! Пожелавам ти успешна блогова година! Поздрав.....

Напротив, аз ти благодаря за това което направи. :)))

Приятно блогуване .
цитирай
9. aip55 - В същност ме заболя за хората, с к...
03.01.2014 21:45
f873 написа:
aip55 написа:
В същност ме заболя за хората, с които си имам отношение на лични. Защото те нямаха никаква вина, за да се показва това всичко на яве. Обидените са тези хора, които дори не го и познават ..


___________________________

Но ти още си вярваш че съм изнесъл личната информация на някой?! Ето я твоята и ми отговори някой друг освен теб знае ли какво и с кого си писал. http://blog.bg/messages.php

Това беше линка но в прозорец и макар и да ми изтриха поста заради психозата която създаде пазя черновата и ако някой се интересува винаги може да види бял свят. Предполагам не си чел и поста обяснение който бях обещал на хора които уважавам тук.


aip55 написа:
Благодаря ти все пак f873, че изтърпя чувството ми за хумор, тъй както аз изтърпях твоето! Пожелавам ти успешна блогова година! Поздрав.....

Напротив, аз ти благодаря за това което направи. :)))

Приятно блогуване .

Благодаря подобно!
цитирай
10. aip55 - Автор: blogbg Колкото до това, ...
08.01.2014 17:24
rumyn написа:
Автор: blogbg
Колкото до това, защо доста често едни и същи потребители са на първа страница - това се определя от вас! Дори и да не ви хареса даден постинг, вие го прочитате и/или коментирате и това води до увеличаване на рейтинга на даден потребител и съответно появяването му на първа страница.

Rumyn- въобще не ме интересува първа страница. Който иска да копнее за първа да си копнее. Аз съм в блога за да чета и споделя неща, които ме вълнуват и си ги споделям с читателите. Не съм от тези, в които Вие мислите, че предпочитам и слагам плюсчета, а пък минус до сега на никой не съм слагал, а направо си го подминавам. Интересувам се от качествените хора, които пишат в Блог.БГ. Спорна блогова година от мене и да е щастлива!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481097
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031