Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2014 08:25 - Хубав празник мили колежки!
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1782 Коментари: 0 Гласове:
11

Последна промяна: 08.03.2014 18:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                          image

Здравейте, жени на писателското и критическото перо!!! Домъчня ми за вас, с тези полемики в блог.бг!
Как сте? Какви ги творите? Как се чувствате днес на вашият специален ден?
Когато инсомнията ми е муза и започвам да тракам нервно по клавиатурата, дори криле не може да ме спрат да пиша.., особено за вас : ))
Тъй, че днес, когато е 8-ми Март в три през нощта след две години писателска муза...Мммммм, такива невероятни фантазии ме натискат........??????
Приятелката ми с усмивка ми пълни втората чаша червено вино и ми иде да започна да псувам от литературна завист на трите езика, които владея на неприлично ниво, защото ми липсват думите, с които да изразя момента.
А моментът изисква спешната ми намеса, за да събуди духа на този иначе толкова симпатичен ми блог, който изглежда някак затихнал, но раздиран от интриги.
Така, че жени чувствайте се всички поздравени. Особено, блогърките, с които имам по тесни и истински литературни връзки : )
Прогнозата все още е зимна, но се очакват затопляне и леки магнитни виртуални бури евнтуално де....... и няма да е лошо, ако на всички Ви подаря по едно виртуално шоколадче.....Не ми се сърдите нали?

п.п. И не забравяйте красотата ще спаси глупавите жени и тези, които не могат да пишат... Бъдете благосклонни към себе си, разбира се и към нас мъжете!: )

aip55.......










Тагове:   жени,   празник,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1487616
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7322
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930