Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2014 16:38 - Изцепката.....
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4928 Коментари: 10 Гласове:
17

Последна промяна: 30.10.2014 16:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Стига с тези политики бе хора! Забравихте да се веселите вече......
Ще Ви разкажа една история, която няма да забравя цял живот.
Бях на курорт на Дружба-Варна. На плажа съм с компания в едно нощно барче, което е мортал комбат бяхме  всичките вечерта. Беше ми тъпо с тази компания,  а на онези години си бях супер енергичен и реших да ида в един друг клуб на плажа сам (имам способността са се забавлявам и почивам сам). Седнах си на бара, поръчах си питието и се опитах, да заговоря барманката. Естествено не стана, защото имаше много работа. Както и да е, не я закачих повече.
Обаче в този момент, до мен дойде една компания от няколко момчета и момичета. Аз се бях отказал да търся изобщо нещо леко вече, за преживяване на ноща и само си пиех спокойно питието.
Да обаче, едно от момичетата в компанията се заговори с мен.  Явно показваше интерес към мен. Беше добре сложено тяло, имаше очила, не беше красавица, но не беше и грозна. Показах и също по някакъв си мой начин, че и аз я харесвам.  Всичко беше наред, говорихме ала-бала  всякакви  неща и в този момент, момичето просто ме втрещи, с това, което ми каза. Още го помня, сякаш беше вчера :
- Аз от 3 дни имам някакви проблеми със стомаха ми и съм в неспиращо постоянно разстройство. Сигурно съм яла нещо лошо: - след което усетих бойният вик на г...то, да витае и смърди около мене.
Реакцията ми беше само замисляща се и умният ми поглед на мобилизиран вол в очите и вероятно я накараха да си вземе чантата  и на бегом се шмугна в дамската тоалетна. Ама, че неприятна изненада беше това за мене. Най-малкото това можех да предвидя за една очакваща за изживяване приятна вечер. Дали не е искала да ме тества по някакъв странен начин или пък е била искренна с мене, не можах да рабера. Почаках я докато се върне и още със сядането, ми залепна релето мамка му......, не знаех, какво да й кажа, за да не се обиди, че искам да се отместя от бара.
Беше глупава изцепка от нейна страна или искаше да ми каже:
- Ооооо аз никога не лъжа: - но все пак исках да съм деликатен.
Не помня, какво точно направих и казах, ама по терлички тихичко се оттеглих и си взех чашата, свих и 1 шот чаша и излезнах на шезлонгите пред заведението. Там си допих и си тръгнах поне с чашите.  Бяха "биг хайбол" и шот чаша на заведението....... 
След няколко дни пак се срещнахме, но този път разговорът ни започна с оправдаваща се реплика:
- Знаеш ли че сега съм добре и ще ми бъде приятно да си продължим започнатото......
Замислих се, но авантюрата ми на махаленският коч ми заговори на прима виста.....
На следващият ден пак се срещнахме и тя ми каза:
-Искам да знаеш, че обикновенно не си лягам с мъже още на първата среща. ( Но това бешe след секс на първата ни среща)....
Умно казано няма що! А след това и допълни, че се изказала неподготвена...........

          image
 
 






Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. indiram - Добре, братле!
20.09.2014 17:00
Развесели ме... особено със снимката, :-)))
И, какво се случило после? - явно мацето/женичката/ се е изакало... А, после, Мечо-ка се представил... Все пак, тактично и търпеливо я изчакал... да се изака... ("Естествените неща не са срамни!" - римска сентенция)... Нали не я е изплашил? ... Казвам го, защото прочетох един постинг, че открили ДНК-то на Йети - Снижния човек, Бигфут, Мечи човек... Майката е ЖЕНА (представяте ли си?), а бащата - човекоподобно, че и космато (Какво откритие?)...
Поздрави!
цитирай
2. aip55 - Развесели ме. . . особено със сни...
20.09.2014 17:08
indiram написа:
Развесели ме... особено със снимката, :-)))
И, какво се случило после? - явно мацето/женичката/ се е изакало... А, после, Мечо-ка се представил... Все пак, тактично и търпеливо я изчакал... да се изака... ("Естествените неща не са срамни!" - римска сентенция)... Нали не я е изплашил? ... Казвам го, защото прочетох един постинг, че открили ДНК-то на Йети - Снижния човек, Бигфут, Мечи човек... Майката е ЖЕНА (представяте ли си?), а бащата - човекоподобно, че и космато (Какво откритие?)...
Поздрави!


Историята е истинска. Ще ти кажа, че излизах с една мацка, която беше скочила на врата на друг и това много ме сдуха. Тогава все още нямах избор и ми беше трудно. Да не говорим, че бях лудо влюбен в нея. Беше ми тежко. Бях слаб.
Също така са ми и изневерява ли. От това също боли.

Каквото и да съм написъл е факт.

Сега, като погледна на заде ми става смешно, колко на вътре съм приемал някои факти. Смешно ми е колко ми е било трудно да поставя граници и когато те бъдат нарушени да сложа чертата. Щом го приемаш толкова на вътре сигурно и ти си правила така, а ако на теб са правили така отвори тема "Мъжки изцепки".
А как се развиха после нещата......,отлична игра нямам какво да кажа.
Поздрав!
цитирай
3. freeoldmen - Какво ли не става по морето!
20.09.2014 17:16
Моят най-голям потрес беше, когато симпатична крехка полякиня се оказа с толкова големи косми по зърната на гърдите, че се задавих в тъмното...
Нищо, изкашлях ги и продължих.

Ти за едно невинно разстройство...:-)
цитирай
4. valben - Привет, приятелю!
20.09.2014 17:18
Хареса ми разказчето. Весело ми стана от него. Ами така я, всичко се случва на този свят...
Привет от Вал!
цитирай
5. aip55 - Моят най-голям потрес беше, когато ...
20.09.2014 17:29
freeoldmen написа:
Моят най-голям потрес беше, когато симпатична крехка полякиня се оказа с толкова големи косми по зърната на гърдите, че се задавих в тъмното...
Нищо, изкашлях ги и продължих.

Ти за едно невинно разстройство...:-)


Ха-хах Фрии...., какви ли не историйки могат да се спретнат при ескалирането на нагона. Можеш да работиш, можеш да си пипаш гениталите, можеш да пиеш кафе, а може и да ги съчетаваш. Важното е това, което правиш да те кара да се чувстваш добре. Когато се чувстваш добре ти личи. .......
цитирай
6. aip55 - Хареса ми разказчето. Весело ми ...
20.09.2014 17:31
valben написа:
Хареса ми разказчето. Весело ми стана от него. Ами така я, всичко се случва на този свят...
Привет от Вал!


Беше закачлива готина историйка Вал. Със сигурност няма да я забравя до края на живота си!
цитирай
7. troia - Доста
20.09.2014 20:23
откровено и много забавно разказче. Винаги съм си мислела, че такива историйки си разказвате мъжете на маса ама така на ухо.:)) Сега като го четох и аз бях на тази маса... Имам предложение да разкажеш и нещо друго /не е задължително да се е случило с теб/. Ще се получи интересна поредица и е много по-добре от тази тъпа политика и предизборни страсти.
цитирай
8. aip55 - откровено и много забавно разка...
20.09.2014 20:40
troia написа:
откровено и много забавно разказче. Винаги съм си мислела, че такива историйки си разказвате мъжете на маса ама така на ухо.:)) Сега като го четох и аз бях на тази маса... Имам предложение да разкажеш и нещо друго /не е задължително да се е случило с теб/. Ще се получи интересна поредица и е много по-добре от тази тъпа политика и предизборни страсти.


За последното ти изречение съм абсолютно съгласен с тебе Кате. Но да сме били на една маса???? А, бе не си спомням, такова нещо, ама нейсе!
Всеки си има по някакви историйки, които не може да забрави.
Свалянето на жени е забавление, а това да те свалят жени е ежедневие, упсссс, ама че се изхвърлих......
Хубава вечер Кат.....
цитирай
9. coacoa11 - Привети, Дон Жуане:) Какви са тия ...
20.09.2014 22:53
Привети, Дон Жуане:)
Какви са тия шегички на гърба на дамата, пък била тя и дама за еднократна употреба? Ами на море е, няма време три дни и три нощи да клечи в тоалетната, докато по баровете се мотаят такива почтени и дискретни джентълмени като тебе ... в очакване да ги свали някоя разстроена мадама :))
цитирай
10. aip55 - Привети, Дон Жуане:) Какви са тия ...
21.09.2014 00:51
coacoa11 написа:
Привети, Дон Жуане:)
Какви са тия шегички на гърба на дамата, пък била тя и дама за еднократна употреба? Ами на море е, няма време три дни и три нощи да клечи в тоалетната, докато по баровете се мотаят такива почтени и дискретни джентълмени като тебе ... в очакване да ги свали някоя разстроена мадама :))


Както винаги смислени коментари.
Още от малък си имах нужната свобода, за да постигна, това което исках да постигна. Бях в 7 клас, когато си бях наумил в първото междучасие да изтропам едно момиче от съседният клас. Не ми пукаше какво ще стане, какво ще се случи, хванах го за ръката и и казах, че ти ми трябваш, като я гледах право в очите и не и давах възможност да си отмести погледа от мене. Беше желязен , искащ поглед, на който не може да се устои. Тя тръгна с мене и когато стигнахме до тоалетните тя ме попита "на къде отиваме" и аз исках да видя какво ще стане и чисто и открито й казах към тоалетните, защото искам да ми направиш смучка, отново подържайки железен очен контакт, тя почна да ме разпитва, защо искам ли да дразня някой и някви такива въпроси, които изтрелваше по мен като М-16ка, обаче аз вече знаех, че няма връщане назад и й казах "Просто искам да ми направиш смучка, това е!" и я хванах за ръка и я поведох нагоре и БАМ смукачка...., бях доволен от себе си..., изкефих на макссс.
И днес съм си същия, само че ми остана само свободният контакт в похватите на свалка, а останалата рутина е само спомен вече!
Ще използвам коментара ти, за дефиниция към пичовете, като извод:
-Когато се питате дали да направите нещо, не е зле да спрете да мислите и просто да го направите, ебат тези, които не ги е страх да си го поискат. Успех.....
А и на тебе ти благодаря за коментара и хубави почивни дни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1486688
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930