Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2014 21:08 - С теб в рая
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7727 Коментари: 22 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


                   С ТЕБ В РАЯ

Ако попаднем случайно в Рая
и ако се видим там ненадейно,
ще бъде ли всичко, както си беше
ако се срещнем пак на пързалката....?
Колко сила ще ми трябва, за да
продължим напред отново, защото знам,
че съм грешен и ми е,
заето мястото там в Рая!
Ще бъдеш ли влюбена тъй,
както преди,
когато държеше ръката си
на моето сърце?
Ще чуеш ли отново как тупти смутено то?
Или може би ще махнеш с ръка,
за вечната наша раздяла ?
Ако ме видиш отново в Рая
не тръгвай по твоя нов път
сама в дните и нощите, които
те залъгват от светлините на Рая!
Трябва да сме силни, за да можем
да останем отново двама, дори и
времето да иска да разбие сърцата ни!
Помоли се тайно, от душа на небесата,
помоли се, моля те... моля те!
Ето, аз отварям вратите на Рая
последвай ме отново моля те,
за да не плача повече за теб....!

aip55





Тагове:   влюбеност,   рай,   с теб,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ейй, батка ...
24.09.2014 21:42
ТЕб май те поразил Кемтрейлс....
Хората бомби чакат ..ТОй ..Рая ...
не става Тъй, и Душата в Рая ,
и Ху яя до края.....
не мое ....
цитирай
2. aip55 - ТЕб май те поразил Кемтрейлс. . . . ...
24.09.2014 21:47
maleidi46 написа:
ТЕб май те поразил Кемтрейлс....
Хората бомби чакат ..ТОй ..Рая ...
не става Тъй, и Душата в Рая ,
и Ху яя до края.....
не мое ....


О Ю...! Искрено съм поразен от коментара ти!
Благодаря ти за откровението!
цитирай
3. troia - :)
24.09.2014 22:32
Така ме разсмя предния коментар на Юлия, която е взела много на сериозно публикацията на Куш /за бомбите над София/, че каквото и да кажа ще бледнее.:))
Не зная какво ни очаква в бъдеще, но по-добре да си живеем живота и да не му мислим толкова, ако ни тресне нещо...това ще е. Има неща, които не зависят от нас. Дали любовта ще бъде споделена също...., но надеждата последна умира.
Хареса ми твоето стихо-откровение и ако ви срещна двамата там в Рая искрено ще се радвам за вас.:))
цитирай
4. aip55 - Така ме разсмя предния коментар на ...
24.09.2014 22:48
troia написа:
Така ме разсмя предния коментар на Юлия, която е взела много на сериозно публикацията на Куш /за бомбите над София/, че каквото и да кажа ще бледнее.:))
Не зная какво ни очаква в бъдеще, но по-добре да си живеем живота и да не му мислим толкова, ако ни тресне нещо...това ще е. Има неща, които не зависят от нас. Дали любовта ще бъде споделена също...., но надеждата последна умира.
Хареса ми твоето стихо-откровение и ако ви срещна двамата там в Рая искрено ще се радвам за вас.:))


Писна ми от политика Кате. В скоро време смятам да направя постинг за (Кемтрейлса ) в блог бг.
Уаууу, значи предлагаш шведска тройка в Рая! Още от сега споделям радостта ми!
Но шегата на страна. То е като безумно да обичаш жена. Любовта изпълва истински само тогава, когато и се отдадеш изцяло.
Благодаря ти за коментара...
цитирай
5. injir - Много е хубаво. На мен ми харесва.
25.09.2014 01:25
Много е хубаво. На мен ми харесва.
цитирай
6. aip55 - Много е хубаво. На мен ми харесва. ...
25.09.2014 07:26
injir написа:
Много е хубаво. На мен ми харесва.


Благодаря ти Мими! Приятно е да разбера мнението на капацитет, като тебе.
Усмихнат и спорен ден!
цитирай
7. анонимен - Aйпи, каквото и да кажа в твоята компания ..ще остане незрабрано ..
25.09.2014 10:41
3. troia - :)
24.09 22:32
Така ме разсмя предния коментар на Юлия, която е взела много на сериозно публикацията на Куш /за бомбите над София/, че каквото и да кажа ще бледнее.:))

Г-н, или Г-жо troia ,преди Куш ,аз публикувах тази статия/ и разбира се, знам
от къде произлиза, ноо.. .за вас специално, ще поставя “кавички “ сл.път.
цитирай
8. didoignatov - Въздействащо стихо, Ани!
25.09.2014 10:51
В момента съм на подобна вълна и го усетих като свое. Много силно!

Поздрави!
цитирай
9. aip55 - 3. troia - :) 24. 09 22:32 Така ...
25.09.2014 16:23
normalna написа:
3. troia - :)
24.09 22:32
Така ме разсмя предния коментар на Юлия, която е взела много на сериозно публикацията на Куш /за бомбите над София/, че каквото и да кажа ще бледнее.:))

Г-н, или Г-жо troia ,преди Куш ,аз публикувах тази статия/ и разбира се, знам
от къде произлиза, ноо.. .за вас специално, ще поставя “кавички “ сл.път.


Ю...., не изпадай в дребнавост. Троя е много свестен блогър и мисля, че грешиш в мнението си.
А че изказването на Сара.... е пик на тъпотията две мнения няма.
цитирай
10. aip55 - В момента съм на подобна вълна и го ...
25.09.2014 16:34
didoignatov написа:
В момента съм на подобна вълна и го усетих като свое. Много силно!

Поздрави!


Дидо, знаеш ли, че някои ме смятат за ненормален, че пиша на тази тема, но толкова ли е страшно, толкова ли сме зависим от хората и мнението им?
Различни хора, различни разбирания, та дори и за секса и за любовта.
Въпросът е, че не може да си го вадим навсякъде, без да се съобразяваме къде сме, какво е основното, дали е споделено изобщо, какви ще са последствията, след безцелни и безотговорни изказвания.
Напълно те разбирам, защото често чета твоите мисли, които са паралел на моите мисли.
А също много ги харесвам, въпреки, че рядко коментирам при теб.
Благодаря ти за усещането и мнението ти! Поздрав!
цитирай
11. valben - Хей, приятелю!
25.09.2014 18:33
Твърде тъжно е да си сам, даже и в Рая не е добре да си сам. А вратата се отваря трудно. Много по-лесно е ако сте двама. Затова повикай за помощ и вярвай, че ще ти се помогне.
Ставаш все по-добър, да знаеш!
Поздрави!
цитирай
12. aip55 - Твърде тъжно е да си сам, даже и в Рая ...
25.09.2014 20:18
valben написа:
Твърде тъжно е да си сам, даже и в Рая не е добре да си сам. А вратата се отваря трудно. Много по-лесно е ако сте двама. Затова повикай за помощ и вярвай, че ще ти се помогне.
Ставаш все по-добър, да знаеш!
Поздрави!


Благодаря ти за съвета и комплимента Валбен! За това често влизам при теб за да се уча от рутината ти! Хубава вечер приятелче!
цитирай
13. coacoa11 - Четох веднъж, втори път. . . и не мога ...
25.09.2014 22:10
Четох веднъж, втори път... и не мога да те разбера. Усещам, че изразяваш емоции и се освобождаваш от тях и това е важното. Не знам дали ще намериш рая на земята, особено ако си решил да го споделяш с някоя Ева, обаче дано си върнеш спокойствието. Лека вечер!
цитирай
14. aip55 - Четох веднъж, втори път. . . и не мога ...
25.09.2014 22:51
coacoa11 написа:
Четох веднъж, втори път... и не мога да те разбера. Усещам, че изразяваш емоции и се освобождаваш от тях и това е важното. Не знам дали ще намериш рая на земята, особено ако си решил да го споделяш с някоя Ева, обаче дано си върнеш спокойствието. Лека вечер!


Знаеш ли, че често имам чувството, че тук на земята е адът на някоя друга планета.
Някъде бях чел, че земята би била рай, ако не бяха хората.
По някога си мисля, че Рая и Ада са измислици и глупости.
Но, наистина има рай на тази земя - рай, който обитаваме, когато четем хубави и смислени постинги и коментари, като твоя. Ти винаги улучваш десятката с коментарите ти, от които лъха добър логически завършек.
Раят е неизлечимата болест на вярващите в него...
Благодаря ти, че ме посети! Хубава вечер...
цитирай
15. troia - О,
25.09.2014 22:57
благодаря ти за подкрепата приятелю. С Ю... сме малко като знаците плюс и минус, изразяваме се, мислим различно и е нормално да се разминаваме.:)
А ти си истински рицар/джентълмен казано в мой стил.:))
цитирай
16. aip55 - благодаря ти за подкрепата прия...
25.09.2014 23:06
troia написа:
благодаря ти за подкрепата приятелю. С Ю... сме малко като знаците плюс и минус, изразяваме се, мислим различно и е нормално да се разминаваме.:)
А ти си истински рицар/джентълмен казано в мой стил.:))


Според мене Ю.... не е в никакъв случай налудничава, а много хитра и умна лисица, която е способна да те оплете винаги във фантазиите си, правокира/играе с психиката на хората на мишка и котка. Не веднъж е показвала висок интелект и познания. Нека си играе играта, но не се дразни от това.
Разбира се, че ще те защитя, та нали си от блоговият ми квартал...
цитирай
17. hristo27 - Браво! Много добре се е получило.
26.09.2014 09:55
Браво! Много добре се е получило.
цитирай
18. aip55 - Браво! Много добре се е получило. ...
26.09.2014 11:58
hristo27 написа:
Браво! Много добре се е получило.


Радвам се, че ти хареса. Поздрав Христо...
цитирай
19. анонимен - мразя те .....
26.09.2014 14:16
кога ще защитиш мен.....
а , не себе си ....двуличник....
айде , изтрий ме, не ме боли....
амаа.....никак...
Ти му мисли ,айпи55.............
цитирай
20. aip55 - кога ще защитиш мен. . . . . а, не себе ...
26.09.2014 18:44
normalna написа:
кога ще защитиш мен.....
а , не себе си ....двуличник....
айде , изтрий ме, не ме боли....
амаа.....никак...
Ти му мисли ,айпи55.............


Това покана за танц ли беше Ю....?
Не подозирах въобще дребнавост в тебе.
Голяма крокодилска хапка ми направи,
с двуличното ми месо, дано те нахраня,
въпреки, че и на мен ме заболя, но ти
едва ли ще забележиш болката ми,
причинена от богатият ти речник?
Не се коси, оти, че ти мине скоро...
Сигурен съм, че не си злобна и завистлива,
а само преиграваш ситуацията.
Хубава вечер Ю...
цитирай
21. mt46 - Поздрав!...
28.09.2014 12:15
Според мен Раят е символ или илюзия...
цитирай
22. aip55 - Според мен Раят е символ или илюзия. ...
28.09.2014 15:26
mt46 написа:
Според мен Раят е символ или илюзия...


И адът и рая са илюзии! Абсолютно си прав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481105
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031