Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2014 11:45 - Есенни миражи...
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4260 Коментари: 16 Гласове:
15

Последна промяна: 09.10.2014 19:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Колко есенни листа
трябва да потънат още
в реката на забравата?
Колко слънца залязоха,
колко луни изгряха
и се скриха крадейки
от миналото на съдбата ми?

Колко гъста е мъглата,
която есенно ме задушава
в компанията на моята самота?
Аз те обичах от сърце и душа.
Търсих те, но не те открих!
Аз те обичах... и бях
на колене в краката ти.

Опитах да те върна,
но не беше възможно!
  Такова разбито сърце
обезкървено в лъжи
повяхнали илюзии
в страстта от онези дни.
  Трудно ми е да те имам отново,
а да те забравя...?

Колко сенки в очите ми остави,
без да пазя никакъв гняв?
Аз те обичах...! Търсих те...!
И се опитвах да върна
всичките ни  спомени...!
Но винаги е толкова празно
предизвиквайки дори агонията
на потъващата ни любов....

aip55.  08.10.2014.

image






Тагове:   есен,   минало,   забрава,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ахх,майсторе,на ....
09.10.2014 13:03
Неоромантичната аналогова блогова хистерична депресия/диагн.моя /НАХУЙ;)
Редактирам нов учебник по ТрансПерсонална Психология ,
и взаимопомощ в екстремни обстоятелства
при спонтанни ремисии...

пс. няма шега/знаеш ми слабото място./Юлия
цитирай
2. aip55 - Неоромантичната аналогова бло...
09.10.2014 14:52
normalna написа:
Неоромантичната аналогова блогова хистерична депресия/диагн.моя /НАХУЙ;)
Редактирам нов учебник по ТрансПерсонална Психология ,
и взаимопомощ в екстремни обстоятелства
при спонтанни ремисии...

пс. няма шега/знаеш ми слабото място./Юлия


Каква приятна изненада, че ме посети скъпа моя диагностичке Ю.....!
Радвам се, че не си от злопаметните и ти е минало толкова бързо.
Да си кажа честно, тази плеада от медико-неоромантична-шизо и т.н..., наука
ми дойде твърде много за оскъдната ми компетенция на дънната ми платка, залепнаха ми всички релета и сега в съзнанието ми има някакви чужди/латински буквени символи
( но иначе изглеждащи романтично ) - ERORrrrrrrr-хър-мърррр/fehler
Офффф, ама как ме издаде, че ти знам слабото мястоооо! Чак клавиатурата ми се изчерви и имам ундаурунг за предложението ти.
Виртуална прегръдка мило компетентно зайченце и колко мило от Ваша страна, за здравето ми и вашият интересссс...
цитирай
3. bliz - Талантливо...
09.10.2014 15:08
Колко чувствено, истинско, талантливо!

Ако ТЯ те прочете сега, невъзможно е поне за миг да не бъде същата, предишната, както когато се е оглеждала в твоите очи!

Понякога , чувствата при връщане към спомена са със сила, нямаща аналог в настоящето.

Радостта е безмълвна,
мъката - стих реди.

Пожелавам ти скоро да напишеш ОДА НА РАДОСТТА.
цитирай
4. aip55 - Колко чувствено, истинско, тал...
09.10.2014 19:00
[quote=bliz]Колко чувствено, истинско, талантливо!

Ако ТЯ те прочете сега, невъзможно е поне за миг да не бъде същата, предишната, както когато се е оглеждала в твоите очи!

Страхотен коментар! Улучила си десятката по-подразбиране.
Всеки носи някаква мъка/тъга, по отминали действия. Най лесно е да кажеш майната му. . Аз мисля, че всеки човек трябва да се бори срещу собствените си страхове, вместо да ги изживява постоянно отново и отново. Казват, че истинският мъж умира веднъж, а другите умират всеки ден отново и отново.
А дали е така????
И знаеш ли, аз мисля, че любовта трябва да бъде забавление на чувства, а не някакъв шаблон, в който попадат много хора. Не трябва да има стандарт в отношенията, а повече позитивна импровизация в чувствата.
Ода за радостта? Какво е това, в днешната жестока действителност?
Майка ми никога не се сещаше за иронията, когато ми викаше „копеле"....
Благодаря ти за искреният коментар...Поздрав!
цитирай
5. bliz - Заслужаваш комплимента!
09.10.2014 22:21
"Казват, че истинският мъж умира веднъж, а другите умират всеки ден отново и отново.
А дали е така????"

Истинския мъж трябва да е като птицата феникс - да съумява да се "ражда" от пепелта отново, да изгаря в нови любови, защото всяка следваща, за да го запали, трябва да е по-въздействаща и неудържима.

Истинския мъж не трябва да бъде поза, а човек, който понякога плаче, "оглупява" от любов, но трябва да е силен и подкрепящ.

ИСТИНСКИЯТ МЪЖ Е ТОЗИ, КОЙТО Е ЗАПАЗИЛ ЧИСТ СПОМЕНА ЗА ЕДНА ЛЮБОВ, а не я унижава за собствено себеуспокоение. Изисква се сила да си добър към това, което ти причинява болка.

Как точно си го казал: "любовта трябва да бъде забавление на чувства, а не някакъв шаблон" - трябва да си "свободен" за да го изречеш така. Ако е така - излиза, че сме били по-често влюбени отколкото сме предполагали.

Дете, лишено от майчина любов е най-голямото нещастие. Да се чувства виновно без вина - огорчението му е несравнимо с нищо. Винаги са ме учудвали синове, които са грижовни към несправедливите си майки, лишили ги от майчина обич. Защо го правят - навярно продължават да се борят за тяхната любов като им дават пример - ето, мамо, така се прави.

Поздрави!

цитирай
6. aip55 - "Казват, че истинският мъж ...
09.10.2014 22:51
bliz написа:
"Казват, че истинският мъж умира веднъж, а другите умират всеки ден отново и отново.
А дали е така????"

Истинския мъж трябва да е като птицата феникс - да съумява да се "ражда" от пепелта отново, да изгаря в нови любови, защото всяка следваща, за да го запали, трябва да е по-въздействаща и неудържима.

Истинския мъж не трябва да бъде поза, а човек, който понякога плаче, "оглупява" от любов, но трябва да е силен и подкрепящ.

ИСТИНСКИЯТ МЪЖ Е ТОЗИ, КОЙТО Е ЗАПАЗИЛ ЧИСТ СПОМЕНА ЗА ЕДНА ЛЮБОВ, а не я унижава за собствено себеуспокоение. Изисква се сила да си добър към това, което ти причинява болка.

Как точно си го казал: "любовта трябва да бъде забавление на чувства, а не някакъв шаблон" - трябва да си "свободен" за да го изречеш така. Ако е така - излиза, че сме били по-често влюбени отколкото сме предполагали.

Дете, лишено от майчина любов е най-голямото нещастие. Да се чувства виновно без вина - огорчението му е несравнимо с нищо. Винаги са ме учудвали синове, които са грижовни към несправедливите си майки, лишили ги от майчина обич. Защо го правят - навярно продължават да се борят за тяхната любов като им дават пример - ето, мамо, така се прави.

Поздрави!



Извинявай, че минавам на (ТИ)! Задочно вече се познаваме. Едностранчиво понятие за мъжа имаш. Мъжете и жените са човеци, а сравнението с ФЕНИКС е направо илюзия, защото жените са не по-малко атрактивни, като хора. Не ни величай, чак толкова де!
Специално аз опитвам се да живея пълноценно, да правя нещата, който са ми интересни и смятам, че съм постигнал някакво развитие. Всеки ден от седмицата може да ми мине доста различно. От циклене на компютъра, до няколко часа навън и запознанства с жени/мъже, което ми дава сценична свобода и рутина при общуването с тях. Важното е да ми е е интересно и забавно и готино на самият мене си, което компенсира влиянието на отрицателните емоции в животът ми. Радвам се, че съвпада мнението ти за любовта. Хубава вечер!
цитирай
7. coacoa11 - Четох, четох и от поезията пак нищо ...
09.10.2014 22:59
Четох, четох и от поезията пак нищо не разбрах. Ожалих го направо твоя лирически герой. Търси ли, търси тая пуста любов, ама все не я намира... А-а да я върне, ама как като никога не я е имал? И нито може да я зареже, нито може да я изтърпи. Лоша работа, хем боли, хем сърби...
Много ти сложни римите, значи :) Затова пък коментарите ги разбрах и много ми харесаха, браво!
цитирай
8. aip55 - Четох, четох и от поезията пак нищо ...
09.10.2014 23:31
coacoa11 написа:
Четох, четох и от поезията пак нищо не разбрах. Ожалих го направо твоя лирически герой. Търси ли, търси тая пуста любов, ама все не я намира... А-а да я върне, ама как като никога не я е имал? И нито може да я зареже, нито може да я изтърпи. Лоша работа, хем боли, хем сърби...
Много ти сложни римите, значи :) Затова пък коментарите ги разбрах и много ми харесаха, браво!


Сложно, всичко е много сложно в животът ни!
На скоро прочетох, че любовта била изцяло въпрос на химия. Сигурно затова приятелката ми се отнася с мен като с токсичен отпадък....,. а душата ми вече , е на решето, от токсиката на химията.
Разбрах само едно, че съм остарял, за тази химия, защото свещите стават по-скъпи от тортата, за рожденият ми ден....
Лукс е едновременно да те боли и сърби!
Но истинското ми самочувствие е вътрешно и не може да бъде разбито, от криво разбраните за теб рими, значииии...
Карай да върви, нали за това си ми единствената любимка в блога? Само ти остана да звъниш в мен, като камбана:
https://www.youtube.com/watch?v=dnCrEnWSDKY
цитирай
9. valben - Аз май вече ти казах:
10.10.2014 22:27
Личи ти, много ти личи! И това не е лошо!
цитирай
10. aip55 - Личи ти, много ти личи! И това не е ...
11.10.2014 00:16
valben написа:
Личи ти, много ти личи! И това не е лошо!


Щом казваш, значи е така. Ти поне ме познаваш повече и можеш по-реално да имаш представа за за ситуацията.
Поздрав и хубави почивни дни Вал...
цитирай
11. troia - Много
12.10.2014 10:18
тъжно си го написал, но не те упреквам, защото и аз пиша така. Хареса ми, ставаш все по-добър - наистина! Любовта не винаги е цветя и рози, но пък когато боли какви стихове се пишат?!:)
Пожелавам ти повече усмивки, приятелю!
цитирай
12. aip55 - тъжно си го написал, но не те упре...
12.10.2014 13:47
troia написа:
тъжно си го написал, но не те упреквам, защото и аз пиша така. Хареса ми, ставаш все по-добър - наистина! Любовта не винаги е цветя и рози, но пък когато боли какви стихове се пишат?!:)
Пожелавам ти повече усмивки, приятелю!


Любовта е агресия на чувствата и емоциите Кате, докато се стигне до кулминация в хармония.
След време ерозията на контактите между двама се явяват противоречия, които се превръщат в словесен театър, където егото и разума не могат да надделеят, след което следват разочарованията и без-мислените сцени.
Благодаря ти за смисленият ти искрен коментар! Хубава неделя!
цитирай
13. melin - Живота ти е бил изпълнен със смисъл, ...
12.10.2014 21:02
Живота ти е бил изпълнен със смисъл, който сега липсва. Изведнъж си се озовал насаме със себе си и с огромна празнота в душата . Това трае дълго. Колкото по-бързо осъзнаеш, че връзката е приключила, толкова по-лесно ще преодолееш липсата.

цитирай
14. aip55 - Живота ти е бил изпълнен със смисъл, ...
12.10.2014 21:23
melin написа:
Живота ти е бил изпълнен със смисъл, който сега липсва. Изведнъж си се озовал насаме със себе си и с огромна празнота в душата . Това трае дълго. Колкото по-бързо осъзнаеш, че връзката е приключила, толкова по-лесно ще преодолееш липсата.



Смисълът! Това чудо галилейско, което ни държи постоянно в напрежение. Абстрактно е Мелин...
цитирай
15. melin - Стихът ти, е много хубав но тъжен. ...
13.10.2014 16:26
Стихът ти, е много хубав но тъжен.Дано написаното от тебе е само абстрактно и нереално.
цитирай
16. aip55 - Стихът ти, е много хубав но тъжен. ...
13.10.2014 23:25
melin написа:
Стихът ти, е много хубав но тъжен.Дано написаното от тебе е само абстрактно и нереално.

--------------------------------------------------------------
Животът е неразбран шарж, в който лудостта играе важна роля!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481113
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031