Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2014 17:51 - Среднощна (тишина)- 2-ра част
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2941 Коментари: 8 Гласове:
14

Последна промяна: 19.11.2014 17:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                              
    -Сдобряването-

 

 

Атмосферата на другата сутрин се оказа малко неловка. Не смятах да казвам нищо, както обикновено, за да не бъда човекът, който ще наруши  психоклимата в къщата. Но се събудих едновременно скапан и със зверски лошо настроение. Бях заспал чак след три часа, с мислите за евентуален сериозен разговор с Ева. 

Все пак, Ева изглежда свежа, като свежо зелено бананче. Аз спрямо нея приличам на сбръчкан стар дъб, особено под очите, защото си бях недоспал от инцидента със словесните интимни възклицания на Ева. 

Още няма девет часа и бяхме във вестибюла. Ева бе загърната в любимия си оръфан кариран халат и изстискваше портокалов сок. Завари ме да чета сутрешният градски вестник ,,Goslarische Zeitung" Портокалите са в тон с окосмяването и (по тялото, главата и интимните части... предполагам де!). А ако си въобразявате, че това е една от онези истории... много се лъжете. Любовта на живота ми през цялото време ми е била под носа и много пъти съм се лъгал в нея

Иначе Ева не бе за изхвърляне: чаровна, умна, забавна и мила кокетка. Мога и да се прежаля за някоя рижа или русокоса немкиня в пристъп на отчаяние разбира се, но Ева всъщност е червенокоса. Забелязах червените косми под мишниците й. Дори има оранжев нюанс на места, като портокалите. Та, както казах оранжев като портокалите, които изстисква на пресата в момента, не просто риж, ами направо флуоресцентен оттенък. До нея средностатистическият морков изглежда бозав, с мармаладен нюанс...

Бедата не е само в косата и. При мен съществува проблем с червенокосите и най-спокойно си признавам за този проблем, така че хич не ми досаждайте с разсъждения като „Как би звучало, ако замениш червенокосите с чернокожите?“ — понеже аз знам, знам колко ужасно звучи, това което се крие в останалото окосмяване. (Чернокожите, както знаете, никога нямат рижи косми..., освен ако не се боядисват!)

И това не е всичко, за съжаление. Дявол да го вземе! Има и други неща, които не мога да подмина толкова лесно и шеговито, като рижото окосмяване.

Работата е там, че Ева е небрежно свободна по начин, който едновременно ме стряска и очарова. Жизнерадостна, без угризения, непрестанно навита. Което е хубаво, естествено, но си има граници. Всеки мъж, с който ЕВА спи, се превръща в бройка — моментално забравена, нищо незначеща бройка в нейното тефтерче.

Така нека просто да кажем, че за сега не е мой тип и да сложим точка.

Пак се отплеснах..

— Добро утро, Конто (това беше фалшивото ми име по гръцки паспорт)— засия Ева и ми подава чаша портокалов сок. — Как спа?

Повдигнах вежда и я погледнах многозначително. Тя схвана намека и по бледото и лице плъзна червена вълна.

— Можеше да проявиш малко учтивост и да ми купиш подарък — подхвърлих небрежно.

— Какъв, примерно китка цветя? Че да не си жена? — усмихва се тя.

— Аз си мислех за тапи за уши

         — О, господи! — каза Ева и скри лицето си с ръце по обичайния начин. — О, боже. Много, много съжалявам!

— Няма нищо — успокоих я аз. — Но честно Ева, правиш го непрекъснато и ако винаги смяташ да си толкова, ъ, гласовита, то тапите за уши наистина са добра идея, вариант да ме спасиш от шумните ти нощи.

— Да — съгласи се Ева, вторачена в пръстите на босите си крака. — Честно, Конто, изобщо не знаех, че ще стане така, иначе, виж…

— Какво? Иначе какво?

— Ами, можехме да отидем у тях или някъде другаде.

— Обаче никога не го правиш, нали? Всичките ли са бездомни? Карай, дано да си е заслужавало. Как беше?

— Да, моля. Кое как беше?

— Сексът, Ева.

Забелязах със задоволство, че Ева е поаленяла. И тая ярко оранжева вълна над червеното лице прилича на онези жилетки, дето се носеха в края на деветдесетте.

— Конто, миличък, не можеш да ме питаш такива неща — заявява намусено тя, като се мъчи да не заеква. Поклаща глава. Чуди се какво да измисли. — Аз съм порядъчно католическо момиче — изтърси накрая.

— Отврат! Да не мислиш, че разговаряш с майка си. Първо, вече не си дете ами двадесет и една годишно момиче. Второ, католицизмът няма никакво място тук, честно казано.

— Конто... — прекъсва ме Ева.

— Трето — прекъснах я на свой ред аз, — трето, Ева, няма нищо почтено, нито католическо, нито дори момичешко в свършването върху лицата на жените. Мадама от класа, си а? Отдавна ли го познаваш?

Ева трясва сока си на плота и го разплисква.

— По дяволите, Конто! Имай малко уважение!

— Ами, като твоето към мъжете?

В този момент и двамата забелязахме, как сокът от чашата и оплисква оголените ми бедра, а по лицето и се появява съжаление и ужас..

— Конто! Престани! - Инстиктивно взе една салфетка и започна да почиства намокрените ми бедра, но намокрянето беше заело по-голяма площ, като усетих навлажняване и на мъжествеността си.

Застинахме в неловко мълчание, вторачени един в друг. Май прекалих..., помислих си. От друга страна, много се нервирам, когато хората се стягат за нещо, което си го чул със собствените си уши да правят. Ще натисна още мъничко, за да видя колко ще устиска.

 — Уа. Уа. Уа. Уа! — изревавах право в лицето и. — Уа, Ева, миличка!

Тогава тя се направи на дълбоко потресена. След което се усмихна и аз също се усмихнах и двамата избухнахме в кикот.

 — Ти си ужасно създание — заяви тя. -  Вършиш ужасни неща!- след което разтвори халата си и се хвърли в скута ми. Може би с намек за помирение с мен.

Веднага забелязах, че Ева е без бельо, а рижото й окосмяване във вид на правилен триъгълник, се усмихна някак си предизвикателно срещу лицето ми. Беше като пикантна мъждукаща звездичка, която съм сигурен, че една дузина мъжки погледи старателно са я разучавали. Обгърна ме с двете си ръце и запуши устата ми с настръхналите си момински гърди. Ухаеше цялата на секс. Нежният допир на голото й тяло с моите гениталии ме накараха бързо да се окопитя в ситуацията ,,СДОБРЯВАНЕ". Стана непоносимо тясно в слиповете ми, а напрежението в тях се превърна в пре-напрежение и  закипя на 100 градуса по Целзий.

— Присмял се хърбел на щърбел !— отвръщам аз.

 Тя завъртя очи.

 — Наистина, Ева. Знам, че не е моя работа, но...Иииии „уа, уа“? - на свой ред изквичах аз.

Доволна от кулминацията ми Ева се напъна да изглежда ядосана, но не успя. Разсмя се през носа, после с цяло гърло. Когато се смее, от очите и потичат сълзи, което винаги ме е разсмивало. Ето, пак така стана. Смеем се, после тя изсумтява, след което пак сме вечните приятели....

                          image

 Следва:

 aip55

 

 







Гласувай:
14



1. troia - И това
05.11.2014 20:05
е краят ?! Няма ли продължение ? Тц, не ми се вярва.:)
Двамата с нея сте като Адам и Ева в Рая. Ако ти беше предложила прословутата ябълка, нямаше да й откажеш.
Ако искаш напиши още или го доизмисли.....както решиш.:)
Поздрави!
цитирай
2. aip55 - е краят ?! Няма ли продължение ? Тц, ...
05.11.2014 20:26
troia написа:
е краят ?! Няма ли продължение ? Тц, не ми се вярва.:)
Двамата с нея сте като Адам и Ева в Рая. Ако ти беше предложила прословутата ябълка, нямаше да й откажеш.
Ако искаш напиши още или го доизмисли.....както решиш.:)
Поздрави!

-------------------------------------------------------------------------------------
Твърде лично е за да го напиша, но някаква измислица може да се изфабрикува!
Благодаря, че ме посети Кате....
цитирай
3. freeoldmen - Мила и закачлива историйка...:-)
05.11.2014 21:10
Хайде пък сега, на цвета на окосмяването ще сме манджии...
Гледай по- отвисоко на такива дребни препятствия към
хубавото изкарване.:-)
цитирай
4. aip55 - Хайде пък сега, на цвета на окосм...
05.11.2014 23:55
freeoldmen написа:
Хайде пък сега, на цвета на окосмяването ще сме манджии...
Гледай по- отвисоко на такива дребни препятствия към
хубавото изкарване.:-)

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Всеки със вкусовете и потребностите си! Но на хубавото не можеш да бъдеш махнаджия....
цитирай
5. melin - Червенокосите жени са красавици. ...
06.11.2014 19:40
Червенокосите жени са красавици.Изпуснал си много хубави моменти в живота си.
Поздравления , разказа ти е увлекателен,,,,, да чакаме ли продължение.
цитирай
6. aip55 - Червенокосите жени са красавици. ...
06.11.2014 20:57
melin написа:
Червенокосите жени са красавици.Изпуснал си много хубави моменти в живота си.
Поздравления , разказа ти е увлекателен,,,,, да чакаме ли продължение.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Благодаря ти за коментара, а за продължение ще си помисля! Поздрав!
цитирай
7. calli - :) :)
24.11.2014 15:03
Хубав диалог. :) Заразява с усмивка. Увлекателно четиво.
Една забележка имам обаче. Абе, Ачо, я да сложиш някоя друга музика на този разказ. Какви са тези лирични отклонения с Роксет и Браян Адамс. Нещо по-игривичко ще върви повече. Шегувам се.
И най-вече инструменталиии. Песните отвличат от текста. Но това си е мое мнение и аз понякога не мога да се сдържа и пусна някоя песен.
Да видим края, хайде.
цитирай
8. aip55 - Хубав диалог. :) Заразява с усми...
27.11.2014 08:03
calli написа:
Хубав диалог. :) Заразява с усмивка. Увлекателно четиво.
Една забележка имам обаче. Абе, Ачо, я да сложиш някоя друга музика на този разказ. Какви са тези лирични отклонения с Роксет и Браян Адамс. Нещо по-игривичко ще върви повече. Шегувам се.
И най-вече инструменталиии. Песните отвличат от текста. Но това си е мое мнение и аз понякога не мога да се сдържа и пусна някоя песен.
Да видим края, хайде.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Приемам забележката Дани! Сигурно имаш право. И аз това се питах, какво точно да избера. Благодаря ти за съвета.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481451
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031