Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2014 17:50 - Все още ненавиждам старостта...
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7684 Коментари: 21 Гласове:
21

Последна промяна: 30.11.2014 10:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

 

Така да се каже, започнах последния стадий от живота си , защото скоро започнах шейсетте години.
Винаги съм мислел за старостта, като за нелепа пародия в живота на човека. Единственото успокоение, е че растеш на години и очакваш залеза на животът си с широко отворени очи.
Може би все още ми е рано да мисля за старостта, а може и да съм вече закъснял.
За това не ми се иска да  живея повече във въздържание и примерен морал. Все още ми се лудува, иска ми се да продължавам с вярата в доброто, да давам топлина и надежда, на тези които искрено се нуждаят от тях.
Да дарявам и получавам обич и любов, докато очите все още ми виждат.
Като че ли все си оставам жаден за нови преживявания, някакъв неистов неизживян глад постоянно ме гони, а аз вече умишлено съм стеснил периметъра на близки и познати.
Мисля си, че колкото по-интензивен вътрешен живот има човек и контактува с външният свят е толкова по-добре. Тогава не забелязвам стареенето и се кефя на природата си.
А биологичният часовник си тик-така, тик-така, въпреки, че  животът ми все повече ми изглежда отвращаващ, като муха в супата ми!
Претендент съм за побетител в битката с животът ми. Нямам илюзии на замръзнало или насилени с фалшиво чувство за обожание.  Защото фалшивото е грозно.
Ще се боря, докато се гипсирам също като гипсов лебед, който има формата, но не и грацията на жива птица.
Да Ви развеселя малко, че много неприятна тема подхванах. Ама и аз не знам защо, я подхванах...:
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Двама пенсионера отиват към публичния дом. Единия:
– Какво ще правим, ако не ни пуснат?
Другият:
– Аз повече се притеснявам, какво ще правим, ако ни пуснат!!!


                 
След шейсетте
 
1. Подстригва си космите в носа и в ушите

 

 2. Не се оригва все още и не вмирисва въздуха публично.

 

 3. Не се занимава прекалено често с пари.

 

 4. Не заспива, когато изразява мислите си.

 

 5. Не разказва една и съща шега прекалено много пъти.

 

 6. В достатъчно добра форма е, за да слезе от дивана в почивните дни.

 

 7. Помни името си.

 

 8. Бръсне се понякога в почивните дни.

 

 9. Да помни къде е банята

 

10. Да не плаши малките дечица

 

11. Все още помни защо се смее

 

12. Намира за приятни меките хранителни продукти

 

13 Да помни кой  ден от седмицата е!

 

14. А пък другото си е дар от природата.......

 

А след 65:

 

1.Да диша

2.Да уцелва тоалетната чиния и т. н......


                    image

aip55

 

 

 







Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Ама
29.11.2014 18:14
защо така са те налегнали тежки размисли? Сигурно е от времето. Навън е студено, мрачно и влажно. Недей така! Идват хубави празници, Коледа, Нова година и т.н. Ще имаш любов и ще даряваш любов, а ако не ти стига Дядо Коледа ще ти донесе още.:)
Приятна вечер и повече усмивки, приятелю!
цитирай
2. aip55 - защо така са те налегнали тежки р...
29.11.2014 18:41
troia написа:
защо така са те налегнали тежки размисли? Сигурно е от времето. Навън е студено, мрачно и влажно. Недей така! Идват хубави празници, Коледа, Нова година и т.н. Ще имаш любов и ще даряваш любов, а ако не ти стига Дядо Коледа ще ти донесе още.:)
Приятна вечер и повече усмивки, приятелю!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Не мога да бъда само с позитивно мислене. Все някой трябва да напише нещо и за старостта.

Да се старее е отегчително, но това е единственият начин да се живее дълго. — Бърнард Шоу
Не се впрягай, бъди сигурна, че ще ми мине.....

цитирай
3. tota - Всяка възраст има своята красота!
29.11.2014 18:52
Не се поддавай на такива мисли и не пиши след колко какво. Животът е прекрасен и трябва да се живее докато очите ти гледат и краката носят!!
Радвай се на всеки миг, на Слънцето, на светлината, на всичко, нищо, че навън е сиво. Нека на душата ти е да е светло!!

Поздрави!
цитирай
4. bliz - Написан с чувство за хумор постинг, подходящ за събота вечер.
29.11.2014 18:53
Аз не виждам тук никаква тъга!

На мен ми звучи така :" На 60 съм , но не ми пука! Все така ми е забавно!"

Усещам някакъв зов и лека закачка.

Пртивидно тъжно, но като че ли истинската ти цел е точно това - да ти пишем и успокояваме, а ти да "пиеш от кръвта ни " неусетно. Всеки си тръгва омаян.

Написан с чувство за хумор постинг, подходящ за събота вечер. Надявам се да приемеш коментара също с чувство за хумор.

Приятна вечер!

цитирай
5. aip55 - Не се поддавай на такива мисли и не ...
29.11.2014 19:14
tota написа:
Не се поддавай на такива мисли и не пиши след колко какво. Животът е прекрасен и трябва да се живее докато очите ти гледат и краката носят!!
Радвай се на всеки миг, на Слънцето, на светлината, на всичко, нищо, че навън е сиво. Нека на душата ти е да е светло!!

Поздрави!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


Ще се опитам да се възползвам от съвета ти Ати!
По принцип съм разнолик в мислите си. Лесно сменям полюсите, така че музата ми не е гаранция за настроението ми.
Останах неприятно изненадан от обидите на Здравко. За това и аз не отидох на опита му да събере пловдивските блогъри.
Благодаря ти, че намина в блоговото ми харемче.....Хубава вечер Тоте!
цитирай
6. aip55 - Аз не виждам тук никаква тъга! ...
29.11.2014 19:23
bliz написа:
Аз не виждам тук никаква тъга!

На мен ми звучи така :" На 60 съм , но не ми пука! Все така ми е забавно!"

Усещам някакъв зов и лека закачка.

Пртивидно тъжно, но като че ли истинската ти цел е точно това - да ти пишем и успокояваме, а ти да "пиеш от кръвта ни " неусетно. Всеки си тръгва омаян.

Написан с чувство за хумор постинг, подходящ за събота вечер. Надявам се да приемеш коментара също с чувство за хумор.

Приятна вечер!


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Отличен стрелец си на коментарите Аден-Блиц. Право в десятката...
Ами точно така е, гледам да ми е хубаво и уютно.
И аз не намирам постинга ми за песимистичен или отчайващ.
За всички ни корабът накрая плава под флага на обречените, в почти пресъхнала река, а бреговете са пусти и без живот. Смъртта, за разлика от любовта, е неизбежна.
Хубава вечер ,,Und Schoienes Wohen ende" Meine Lieber Freudin...
цитирай
7. makont - Аз по счетоводителски ще ти кажа, че смъртта и данъчните са неизбежни.
29.11.2014 22:11
За това обяви данъчна ваканция. Усмивки, все ще се промъкнеш между капките.
цитирай
8. aip55 - За това обяви данъчна ваканция. ...
29.11.2014 22:32
makont написа:
За това обяви данъчна ваканция. Усмивки, все ще се промъкнеш между капките.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Ах, колко хубави думи! Разбира се, че ще се усмихна, щом става дума за данъчните, тези бизнес ангели небесни..., обаче смъртта няма да подмине и данъчните....
Хубава вечер Мак!
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Хе, такива мисли са непривични за ...
29.11.2014 22:50
Хе, такива мисли са непривични за мен, често се събираме със съучениците и на тези сбирки лудеем като тинейджери. Погледни предпоследния ми постинг, в който съм описала такава среща да се освежиш. Събери твоите съученици и се повеселете на воля.
цитирай
10. aip55 - Хе, такива мисли са непривични за ...
29.11.2014 23:13
kasnaprolet9999 написа:
Хе, такива мисли са непривични за мен, често се събираме със съучениците и на тези сбирки лудеем като тинейджери. Погледни предпоследния ми постинг, в който съм описала такава среща да се освежиш. Събери твоите съученици и се повеселете на воля.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Всеки с мислите си и идеите си Пролетке. Поздрав за това, че продължавате да си припомняте тийн годините. Виж мене ме е страх да си спомням тези моменти, защото една-трета от съученичките ми скочиха в леглото ми без покана. Та как мога да си припомня със съученичките ми сега такива моменти. Уаууу, ще изпадна в паника и безсилие, особено, като се сетя, че някои от тях ни напуснаха завинаги!
Хубава вечер и разбира се тийн сънища....
цитирай
11. donchevav - :)))))))) Съжалявам, мислех да не ...
30.11.2014 01:25
:)))))))) Съжалявам, мислех да не коментирам, но не се въздържах след последния коментар за съученичките.
Ще си послужа и аз с цитат:

“Колкото повече остаряваш, толкова по-често мислиш за младостта.” Александър Дюма

Логично е, като обърнем съждението, да поучим отново истината, а именно: колкото повече говорирш за старостта, толкова по-млад си явно. Защото старостта рядко се вдъхновява да говори за себе си - нейният най-верен отличителен белег е споменът за младостта. Така че - накъде с тази старческа маска!

Има още младост в зрелостта
и е тъй далече старостта,
че да гледаме натам не ни отива
нека търсим вярна перспектива:
че тревата, буйна до колене
още има нужда от косене,
че лозата грозде сладко има-
вино чака да се лее зиме.
Та къде така - в живота още
има дни горещи, знойни нощи,
има хляб и вино - старостта
да почака... тридесет лета....

Иначе постингът е смислен, съдъжателен, поучителен - и атрактивен! Поздрави, aip55 ! Хубав да е неделният ти ден!
цитирай
12. aip55 - :)))))))) Съжалявам, мислех да не ...
30.11.2014 07:04
donchevav написа:
:)))))))) Съжалявам, мислех да не коментирам, но не се въздържах след последния коментар за съученичките.
Ще си послужа и аз с цитат:

“Колкото повече остаряваш, толкова по-често мислиш за младостта.” Александър Дюма

Логично е, като обърнем съждението, да поучим отново истината, а именно: колкото повече говорирш за старостта, толкова по-млад си явно. Защото старостта рядко се вдъхновява да говори за себе си - нейният най-верен отличителен белег е споменът за младостта. Така че - накъде с тази старческа маска!

Има още младост в зрелостта
и е тъй далече старостта,
че да гледаме натам не ни отива
нека търсим вярна перспектива:
че тревата, буйна до колене
още има нужда от косене,
че лозата грозде сладко има-
вино чака да се лее зиме.
Та къде така - в живота още
има дни горещи, знойни нощи,
има хляб и вино - старостта
да почака... тридесет лета....

Иначе постингът е смислен, съдъжателен, поучителен - и атрактивен! Поздрави, aip55 ! Хубав да е неделният ти ден!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
За съжаление от коментара ти, аз не казах хубави думи за старостта.

Има още младост в зрелостта
и е тъй далече старостта,
че да гледаме натам не ни отива
нека търсим вярна перспектива:

Колко хубави думи! А за ученичките не бери кахър, те със сигурност одобряват спомена от палавото ни време. А това са емоции, които и да искаме не можем да забравим.
Знаеш ли, често чета твои коментари. Оценявам ги, като качествени - логични и поучителни в блог.бг. Ти си човек с богата литературна култура. Има, какво да се научи от тебе.
Жива и здрава бъди! Хубава неделя и на тебе...
цитирай
13. hel - Не те виждам като гипсиран лебед, ...
02.12.2014 15:38
Не те виждам като гипсиран лебед, щом умееш да се кефиш на природата си. Стеснил си кръга на приятели и познати, защото тези от обкръжението ти са се почувствали стари и се държат като такива. Вече не пасват на вътрешния ти свят. Ако тези, с които още дружиш са като теб, всичко е ОК. В противен случай трябва да си търсиш нова среда! :))
цитирай
14. coacoa11 - И старостта, и младостта си имат ...
02.12.2014 16:08
И старостта, и младостта си имат своя чар. Не е толкова важно дали си стар или млад, важно е да си здрав - физически и психически. Важно е да си щастлив и да намираш смисъл в живота. Някои "старци" са по-млади и жизнени по дух от внуците си.
цитирай
15. mt46 - Поздрав!...
02.12.2014 18:08
Всяка възраст си има своите недостатъци... :)
цитирай
16. aip55 - Не те виждам като гипсиран лебед, ...
02.12.2014 20:50
hel написа:
Не те виждам като гипсиран лебед, щом умееш да се кефиш на природата си. Стеснил си кръга на приятели и познати, защото тези от обкръжението ти са се почувствали стари и се държат като такива. Вече не пасват на вътрешния ти свят. Ако тези, с които още дружиш са като теб, всичко е ОК. В противен случай трябва да си търсиш нова среда! :))

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Нм, за лебеда,,Ще се боря, докато се гипсирам също като гипсов лебед, който има формата, но не и грацията на жива птица." Замисъла на изречението, е че като дойде окончателният край на живота, ще спра ща не ща да се боря с него!
А, духът ми още не се предава и гледам все напред!
Благодаря Ви Хел за коментара! Хубава вечер!
цитирай
17. aip55 - Всяка възраст си има своите недо...
02.12.2014 21:01
mt46 написа:
Всяка възраст си има своите недостатъци... :)

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Разбира се Маринчо, че е така. Но както коментира Соа..., много зависи и от средата, в която се намираш.
Хубава вечер!
цитирай
18. coacoa11 - И. . . внимавай с околната среда! Да ...
02.12.2014 22:38
И ... внимавай с околната среда! Да не вземеш да се вдетиниш на стари години или да те тресне някой старчески пубертет:)
цитирай
19. anin - Обичайно е,
02.12.2014 22:46
Сигурно всеки се страхува от старостта,
но ако сме здрави и на крака, няма страшно...
цитирай
20. aip55 - И. . . внимавай с околната среда! Да ...
02.12.2014 23:50
coacoa11 написа:
И ... внимавай с околната среда! Да не вземеш да се вдетиниш на стари години или да те тресне някой старчески пубертет:)

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Може би по правилно е да се каже - наивна старост....
цитирай
21. aip55 - Сигурно всеки се страхува от ста...
02.12.2014 23:54
anin написа:
Сигурно всеки се страхува от старостта,
но ако сме здрави и на крака, няма страшно...

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Съгласен съм! Та това е най-важното. Щом сме на крак, значи не сме за брак, а щом сме в движение, значи сме все още за уважение...
Привет и на теб anin! Благодаря ти, за коментара!
Хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481391
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031