Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2015 07:30 - Съперничката....
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8733 Коментари: 11 Гласове:
15

Последна промяна: 11.04.2015 09:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


     Седнала пред монитора си, Тони се беше втренчела в информацията, която я интересуваше. Тя бе предпочела да остане още един час извън обичайното работно време, за да завърши мислите си относно неотложните планови задачи.
    Щастливо разведена от три години и изявила се като успешна бизнесменка Тони не жалеше труд и личен живот, заради бизнеса си. Имаше дъщеря на двадесет и една години, която учеше в чужбина. Тони бе само на четиридесет и три години. Образована и с привлекателна външност. Една добре поддържана жена, завършила икономика в Свищов. Произхождаше от богато и стабилно семейство, което бе инвестирало много средства за нейното бъдеще. Борбена и самостоятелна, тя успяваше да гради успешна кариера не само заради ентусиазма си, но и с ясното съзнание че трябва да се докаже именно заради факта, че е жена. Тони работеше на високо равнище в международна корпорация.
   Водеше умело фирмата си, която беше с голям екип от хора, с които работеше и организираше делата на мощната фирма. Можеше смело да се каже, че от пръв поглед придобивахме чувството как покрай нас се появява стилна класна дама. Силна жена, уверена в действията си. Но липсата на личен живот често я караше да се замисля над нещата от живота. Живееше сама, като всичко около нея бе започнала някак си да  се отчуждава. Най-близките и хора минаха някак си на заден план. Първо почувства, че дъщеря и не споделя с нея за личният си живот. Та тя беше вече на прага на навършване на пубертета си. В тази възраст момичетата стават самостоятелни, прикриват мечтите си за разбулени и неизживяни страсти, и ревностно пазят личният си живот, а с бившият си мъж контактуваше само покрай проблемите около дъщеря им. Това я накара да се замисли над собственият си живот. Чувстваше се ужасно самотна и тук често се пропукваше увереността и.
    Скоро след развода си Тони се обвързва със свой колега дванадесет години по-млад от нея. Тони и Гошо (така се казва приятелят и) имаха една необикновена щастлива интимна връзка, но тя продължаваше да подържа добри отношения и с бившият си съпруг, като разговорите им са свързани основно с дъщеря им Роси.
    Гошо бе на тридесет и една години, от Пловдив с висше образование и с привлекателен външен вид. Често се радваше и на особено женско внимание. Работеше във фирмата на Тони, но не и бе пряко подчинен. Независимо от възрастта си, Гошо не бързаше да се изнася при нея и продължаваше да живее при своята майка. Чаровен, с чувство за хумор и добър интелигентен подход към жените....
    Тони и Гошо бяха щастливи заедно, но е трудно човек да предположи, че тази връзка не може да завърши с хепи енд.
   - Здрасти! - каза Гошо и мина зад стола на Тони, като я погали нежно по вратните мускули и започна нежно да ги масажира - Как си?
  - Ооох! - повдигна галавата си Тони - Много добре съм когато си до мен Господин горкият....
  - Мисля, че знам как да те накарам да се почувстваш добре!
  - Надявам се, че не постъпвате така и със всички колежки?
  - Хм, ако всички бяха толкова красиви колкото тебе, нямаше да ми остане време за да завърша счетоводният баланс...
  - Ооох, заради страхотният масаж, мога да ти простя невиността за грешка, като комплимент!
  - Неее, не е комплимент! Ти наистина си адски красива....- прошепна в ухото и Гошо.
   - Сега вече се почувствах наистина много добре. Я пак продължи моля те! - явно масажът и идваше повече от добре.
   - И какво? К"во ще правим след това?
   - След малко свършвам работният си ден.
   - Да остават ни плановете за вечерта.
   - Искаш ли да вечеряме навън?
   - Може да вечеряме и вътре?
   - Е, добре вкъщи?
   - Да, става, а ти приключи ли за днес?
   -Аз приключих. Да...

Следва....

aip55






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valben - Привет!
10.04.2015 07:48
Отново разказ! Изненадваш ме. С интерес чакам продължението.
Поздрави от Вал!
цитирай
2. aip55 - Отново разказ! Изненадваш ме. С ...
10.04.2015 07:59
valben написа:
Отново разказ! Изненадваш ме. С интерес чакам продължението.
Поздрави от Вал!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Добро утро Вал! При такава шарения от пъстри истории ми е трудно да устоя на разказите. То целият ни живот е хаос от изненади и фантазии.
Да ще има продължения, но ще се опитам да ги пусна в почивните дни, защото имам доста свободно време. Хубави и спокойни Великденски празници приятелче!
Благодаря ти, че се отби....
цитирай
3. aip55 - Мен не ме изненадваш, но аз също ще ...
10.04.2015 08:19
bryunetsnakovalnia10 написа:
Мен не ме изненадваш, но аз също ще очаквам продължението.
Още повече, че единият лирически герой е адаш. - хах

Поздрави!
прашинката ж

ПС-1: Що не сподели, че подареното ти видео е блокирано?!
По-късно ще го метна във ВиБокс-а и ще можеш да си го чуеш.
Споделил го наш Айп в Тубата... А, че не работи - няма значение.
ха ха ха
Шегувам се - да не се обидиш сега?!

ПС-2: Под последния ми постинг, коментар №7 носи познание.
Мисля, че ще ти се понрави.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Трудни уроци са за мене некомпетентния в IT аспект за мене Санкоооо!
Завиждам ти благородно на уменията ти в тази насока. Не се обиждам от некомпетентността ми. Всички не можем да бъдем еднакво умни и учени, като теб. Хубави празници и на теб и да не прекаляваш с яденето на агнешко!
цитирай
4. aip55 - Трудни уроци са за мене некомпет...
10.04.2015 10:21
bryunetsnakovalnia10 написа:
aip55 написа:
Трудни уроци са за мене некомпетентния в IT аспект за мене Санкоооо!
Завиждам ти благородно на уменията ти в тази насока. Не се обиждам от некомпетентността ми. Всички не можем да бъдем еднакво умни и учени, като теб. Хубави празници и на теб и да не прекаляваш с яденето на агнешко!
bryunetsnakovalnia10, усмихвайки се, като отговор написа:
Моля те, не споменавай вече това за умнотията.
Умен съм колкото маркуч гумен. - хах
Шегувам се, но наистина не ми се ще да се споменават такива неща.
Особено с минимизиране на самооценката - в случая правейки го ти.
Всички сме еднакво важни за този свят.
Ти с една, аз с друго, той, тя, то, те - с трето.
Освен това програмист се става лесно.
Не се шегувам.
Най-близкият пример е да кажем големият ми син.
На 19 е /ненавършени/, а вече е спец на Джуниър ниво.
А работи усилено от едва 2 години.
След още 4-5 ще е Сеньор.
Но това не е нещо велико. - Казах, че всеки може да го постигне с 3-4 години упорит труд.
Виж Системна Архитектура е вече друга бира.
Там трябва да си работил поне 10-тина години като Сеньор, че да се котираш.
Но... ако говорим за пари /щото нали не били най-важното, но да ги имаш/ - в България се заработват от порядъка на 12-15 хил. месечно.
В Силициевата долина - стигат и до 200 хил. $ месечно.
...
Моята идея, Айп, е всеки да научи малко повече.
Ето - казваното във въпросният коментар е толкова елементарно, а може да е толкова полезно.
Тепърва ще показвам такива "трикове" - лесни, а полезни.
И искам да знаеш едно нещо: Аз го наричам Ефекта на Снежната топка.
Постепенно ти ще трупаш познание, от там притеснението ще избледнява, което пък ще води до по-висока ефективност в трупането на Познание.
Така, че... СМЕЛО НАПРЕД!


Виж го този... "палячо":
https://www.youtube.com/watch?v=DnaRdRdPR1E
Ти да не си по-долу от него?!

Виж този вече е Светило:
https://www.youtube.com/watch?v=tn8gtSbig4Y
Той е име в света.
/синът ми учи при/с него/

Благодаря за коментара...
цитирай
5. bliz - Тъкмо се зачетох...
10.04.2015 14:39
Тъкмо се зачетох и стигнах до многоточието!

Въвеждаш ни , запознаваш с героите, възможно е да е истинска история - от твой коментар така подозирам.

И така , какво имаме - едни щастливи, успели хора, на които нещо дребно им липсва.

За сега няма какво да се коментира, ще чакаме продължението.

Аз все още обичам историите за пепеляшките, които се превръщат в принцеси, в съвременен вариянт - момичета, бладодарение на личностните си качества - ум, комбинативност, чар, красота, успявам да се реализират в живота. Аз познавам такава, дори съм и' майка. Нейният път е една силна история, красива, дори не съм посмяла да мечтая да и' се случи това, което е сега живота и'.

Иска ми се твоето продължение да е отговор на житейски ребус - поучителен, изненадващ, обикновен, човечен и стойностен.

Очаквам продължението.
цитирай
6. aip55 - Тъкмо се зачетох и стигнах до мно...
10.04.2015 20:31
bliz написа:
Тъкмо се зачетох и стигнах до многоточието!

Въвеждаш ни , запознаваш с героите, възможно е да е истинска история - от твой коментар така подозирам.

И така , какво имаме - едни щастливи, успели хора, на които нещо дребно им липсва.

За сега няма какво да се коментира, ще чакаме продължението.

Аз все още обичам историите за пепеляшките, които се превръщат в принцеси, в съвременен вариянт - момичета, бладодарение на личностните си качества - ум, комбинативност, чар, красота, успявам да се реализират в живота. Аз познавам такава, дори съм и' майка. Нейният път е една силна история, красива, дори не съм посмяла да мечтая да и' се случи това, което е сега живота и'.

Иска ми се твоето продължение да е отговор на житейски ребус - поучителен, изненадващ, обикновен, човечен и стойностен.

Очаквам продължението.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Уауууу! Броячите пак откачиха нещо. На кой ли му пречат? Изглежда, че на помпадурковците това им е хобито!
Ех, Аден..., точно това и в този аспект съм решил да публикувам продължението. Не е лесно да се опишат такива истории, но е лесно смилаемо за читателя, въпреки изненадващите обрати, които предстоят да прочетат читателите.
Пак цъфтиш с поредните ти логични коментари. Истинско удоволствие е да ги чета, а по някога и ги препрочитам няколко пъти. Хубаво, е че намери уют в моите публикации и те заинтригуват. Винаги си добре дошла в блоговата ми обител! Радвам се, че намина! Поздрав!
цитирай
7. travell - :)
10.04.2015 21:25
Да ти кажа, малко като статия във вестник си го почнал тоя разказ, очаквам да завърши като криминална хроника...
цитирай
8. aip55 - Да ти кажа, малко като статия във ...
10.04.2015 21:51
travell написа:
Да ти кажа, малко като статия във вестник си го почнал тоя разказ, очаквам да завърши като криминална хроника...

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Здравей Пътниче! Благодаря ти за мнението. Може би в другите продължения, ще разбереш, какво съм имал на предвид. Няма да издам инфо за продължението, но утре ще пусна другата част. Хубава вечер и положителни Великденски емоции!
цитирай
9. coacoa11 - Текстът направо плаче за редакция. ...
10.04.2015 22:25
Текстът направо плаче за редакция. Сигурно много си бързал, като си писал. Или още не си се бил събудил:) То вярно че днес е Разпети петък, работа не се похваща, камо ли човек да се трепе да пише на ранина...
цитирай
10. aip55 - Текстът направо плаче за редакция. ...
11.04.2015 08:16
coacoa11 написа:
Текстът направо плаче за редакция. Сигурно много си бързал, като си писал. Или още не си се бил събудил:) То вярно че днес е Разпети петък, работа не се похваща, камо ли човек да се трепе да пише на ранина...

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Много си права. Така, е когато бързам и не правя повторен оглед на написаното от мене. Благодаря ти, че ме поправи. Поздрав!
цитирай
11. aip55 - Знаеш ли какво е условието една с...
11.04.2015 08:17
bryunetsnakovalnia10 написа:
Знаеш ли какво е условието една съвременна мадама да е Принцеса?!
...
Баща й да е крал!
Ама много да е крал!

Весели Празници, Вади Айп!
Жоро

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Хммм, сериозно твърдение Жоре! Има и такъв вариант в живота ни! Хубав празник...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1487823
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7322
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930