Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2015 09:24 - Когато бях на шест
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3558 Коментари: 8 Гласове:
20

Последна промяна: 06.05.2015 13:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
КОГАТО БЯХ НА ШЕСТ   

Дядо ми не чуваше и затова когато се случваше да пръдне, той последен разбираше какво е направил. Баба разказваше, че на младини бил царят на магариите ( то не, че и аз не бях де), а пък аз го гледах, представях си го и не вярвах.
   Например, един път дядо ме заведе на женска баня, за да гледаме от таванският вентилатор. Не разбрах, къде тук е магарията – в банята хората нямаха пишки, бяха хора с големи цици, а това някак си го забавляваше. Недоумявах, какво толкова му е интересното.

- Дядо, защо се крием? – попитах аз.
    Скучно и тясно ми беше върху двете поставени една върху друга маси в таванската стая, стоях съвсем притиснат към тавана и все по-безинтересно се взирах през вентилатора на отдушника, който гледаше право в банята.
      - За да виждаме по-добрееее, момчето ми – отвърна дядо и притули устата ми с длан.
    Не издържах, оплаках се, че това  ми е досада, а дядо ми рече, че е така, защото съм на шест. И преди да кажа, че аргументите му куцат, също както магариите му, дядо взе, че пръдна.
    Признавам, рядко съм бил свидетел на по-голяма олелия. Аз самия, който повече от двеста пъти съм се насирал, само в два или три случая бях успял да доведе нещата до: "Ах, това е апокалипсисът на Библията, божке!" или "Мале, мале, детето пак се изтърва!". Но, само от едно пърдене, нито веднъж не съм довеждал нещата дотам, докъдето ги докара моят дядо.
    Едва ли друг път ще видя толкова голи жени да крещят, заради едно пърдене, пък било то и дядовото. Той често ми е показвал как като пръдне, разклаща чая в чашата на баба. Но досега не бях виждал баба да бяга в толкова безброй посоки, както тия голи жени. В един момент дядо се намръщи, взря се още по-напрегнато през вентилатора, помисли, а накрая се обърна към мен и подозрително запита:
     - Пръднах ли?
Аз потвърдих, а дядо пребледня. Но изведнъж бляскава жилка просветна в очите му. Засмя се и мъжки ми рече:
     - Бързо да се омитаме!
    Хванаха ни, докато слизахме от масите. Охраната потриваше ръце, една ококорена жена ни нарече воайори, дядо се оправда, казвайки "Изгубих детето, търсих го, пък то… тука." Друга жена, вече облечена, но затова пък възмутена, подхвърли някъде изотзад "Стар перверзник! Защо масите са една върху друга?". На това дядо отвърна доста уверено: "То, на детето му е хрумнало, сигурно нещо от тетрикса."
    Размина ни се. Началникът на банята обяви – "Вижте ги, и двамата са недееспособни!" Така не понесохме никаква отговорност. Но аз се обидих, какво значи това – недееспособен. Въртя го, суча го, не може да означава друго, освен – магариите им не са магарии.
    - На майка си няма да казваш – предупреди ме дядо, докато се прибирахме у дома.
Срам го е. А толкова го хвалеха...
    - А на баба мога ли да кажа? – попитах аз.
    Такъв е моят опит, даже кьопавата магария трябва да се обнародва, щото анонимниците единствено по гробовете ги отбелязват.
    Дядо ме погледна кръвнишки:
    - И на баба си нищо няма да казваш.
О-о, разочарован съм! Всичко, което тати ми e казвал, има логика, и то не логика отгоре-отгоре, а голяма логика, логика от дъното.
    Тати ме тупна по рамото и каза:
    - Но ти май точно сега си твърде голям, за да разбереш тия неща.
    А така, ново двайсет. Малък, голям, иди ги разбери понякога възрастните. Само за онзи грозния буквар са таман. Тати отново се засмя, оказа се, че понеже съм на шест, вече съм в латентен период и безвъзвратното вече го няма в мен, или поне докато не стана на осем.

Сюжетът е взет от нета и е преработен от мен.
Следва...
aip55




Тагове:   баня,   спомени,   дядо,   на шест,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Цялата история
02.05.2015 11:54
ми прилича на един дълъг виц, а ето един кратък от мен:
"Вчера разглеждах стари снимки на фамилията и установих че - от дядо съм взел мерака, а от баба… мустака.":)))
Приятни почивни дни, приятелю!
цитирай
2. aip55 - ми прилича на един дълъг виц, а ето ...
02.05.2015 12:13
troia написа:
ми прилича на един дълъг виц, а ето един кратък от мен:
"Вчера разглеждах стари снимки на фамилията и установих че - от дядо съм взел мерака, а от баба… мустака.":)))
Приятни почивни дни, приятелю!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря ти за вица Кат... Нека малко и да се развеселим, стига с тези политики и противопоставяния, които са в блога ни! Хубави дни и на тебе!
цитирай
3. donchevav - Дядовците са страшна възпитателна ...
02.05.2015 13:06
Дядовците са страшна възпитателна школа! Моят съпруг също твърди, че от дядо ми /баща на майка ми/, научил за няколко години толкова, колкото от баща си за цял живот не можал да научи .... Започвам да се питам в коя ли област ще да е било това знание?
Весела история! Благодаря ти, Ачо! Поздрави!
цитирай
4. aip55 - Дядовците са страшна възпитателна ...
03.05.2015 06:25
donchevav написа:
Дядовците са страшна възпитателна школа! Моят съпруг също твърди, че от дядо ми /баща на майка ми/, научил за няколко години толкова, колкото от баща си за цял живот не можал да научи .... Започвам да се питам в коя ли област ще да е било това знание?
Весела история! Благодаря ти, Ачо! Поздрави!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
А ми така де! Нека малко да се повеселим. То животът ни така и така е свит около финансовата ни капсула..... А за дядовците си напълно права. И при мене си беше така и някак си ми беше по-приятно да се въртя при тях в ежедневието ми. Поздрав и хубав неделен ден!
цитирай
5. mt46 - Поздрав!...
03.05.2015 22:24
Интересна, хумористична история... Опасен дядо!... :)
цитирай
6. aip55 - Интересна, хумористична история. ...
04.05.2015 00:07
mt46 написа:
Интересна, хумористична история... Опасен дядо!... :)

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Който си е палав и още си го може, мерака си отива последен!
цитирай
7. bryunetsnakovalnia10 - Доволно се посмях, Вади Айп!
06.05.2015 11:50
Развесели ме още повече на този весел за мен ден.
Тенкс и...
чакаме продължението какво става, когато дядото не само п~ъдне, а директно се на~ка?!
хи хи хи

Поздрави!
именникът
цитирай
8. aip55 - Развесели ме още повече на този в...
06.05.2015 13:14
bryunetsnakovalnia10 написа:
Развесели ме още повече на този весел за мен ден.
Тенкс и...
чакаме продължението какво става, когато дядото не само п~ъдне, а директно се на~ка?!
хи хи хи

Поздрави!
именникът

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Вече го пуснах за четене. Радвам се, че те е развеселило четивото ми! Поздрав и Ч.И.М....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481003
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031