Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2015 19:43 - Подаръка
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4096 Коментари: 9 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                           Подаръка

   Какво ли не може да се случи в живота на човек. Това е една случка, в която мой близък приятел, попадна преди време в неудобна ситуация.
   Приятелят ми реши да купи подарък за  рождения ден на приятелката си, но тъй, като излизали съвсем от скоро му било трудно да вземе решение какъв подарък да купи. Мислил, мислил и решил да купи един чифт ръкавици, но за по-сигурно се обадил на по-малката сестра на своята приятелка. Отишли в най-луксозният магазин за дамска мода със сестра и и купил чифт бели дамски ръкавици, като смятал, че те носят най-подходящото послание, като интимен и романтичен подарък.
    Сестра и си купила боксерки за себе си, но по време на опаковането обаче, продавачката се объркала и разменила двете покупки....

Без да провери съдържанието на пакета, приятелят ми го изпратил на любимата си, заедно със следната бележка:
    „ Избрах това, защото забелязах, че не носиш нищо, когато излизаме вечер. Аз лично, харесах едни по-дълги, с копчета, но понеже сестра ти носеше къси, и се убедих, че се свалят по-лесно. Цветът е малко деликатен, но не се притеснявай - продавачката ми показа своите, които носела от три седмици и бяха съвсем леко зацапани. Помолих я да ми покаже, как и стоят твоите и установих, че наистина са страхотни. Бих искал да присъствам, когато ги слагаш за пръв път, но нямам и никакви съмнения, че и други ръце ще ги докосват, преди да успея да те видя отново. Когато ги сваляш, не забравяй да подухаш малко в тях, защото ще са леко влажни от носенето. Представи си само, колко много пъти ще се радвам да ги целувам...
   С много любов!

P.S: Най-новата мода била да се носят леко подгънати, така, че част от вълната да се вижда от далече...”

aip55




Гласувай:
13



1. anin - :)))
10.05.2015 20:31
Голям майтап!
Искаше ми се да кажеш как се развиха в крайна сметка нещата между приятелят ти и момичето?
Или историята е художествена измислица?
цитирай
2. aip55 - Голям майтап! Искаше ми се да к...
10.05.2015 20:57
anin написа:
Голям майтап!
Искаше ми се да кажеш как се развиха в крайна сметка нещата между приятелят ти и момичето?
Или историята е художествена измислица?

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
В началото съм обяснил, за кого става въпрос Ани. Не се стигна до ексцесии, но дълго се споменаваше историята, а на сестричката не и слезна усмивката от устата...Поздрав и хубава седмица!

цитирай
3. aip55 - Ти ли го измисли тоя виц? Здраво се ...
10.05.2015 21:10
kushel написа:
Ти ли го измисли тоя виц? Здраво се посмях.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Радвам се, че съм те развеселил Куш!
цитирай
4. anin - Мерси,
10.05.2015 22:31
Всичко добро и на теб!
И успешна нова седмица! :)
цитирай
5. bliz - Усеща се...
11.05.2015 11:47
Усеща се, че си се забавлявал истински с тази историйка! Разказана е остроумно, дори ми се струва, че би я преживял с удоволствие лично...

Твоята емоционалност просто блика и така си обяснявам, че си прескочил границата на добрия вкус - това P.S. идва в повече и отнема от общото настроение на разказаното...

Твоите почитатели са интелигентни и внимавай какво им отговаряш - може да се вкараш в явна лъжа. Те усещат кога си измисляш, кога се заяждаш...

Добър си, но и ние сме добри.

С най-добри чувства - bliz!
цитирай
6. aip55 - Усеща се, че си се забавлявал ист...
11.05.2015 22:29
bliz написа:
Усеща се, че си се забавлявал истински с тази историйка! Разказана е остроумно, дори ми се струва, че би я преживял с удоволствие лично...

Твоята емоционалност просто блика и така си обяснявам, че си прескочил границата на добрия вкус - това P.S. идва в повече и отнема от общото настроение на разказаното...

Твоите почитатели са интелигентни и внимавай какво им отговаряш - може да се вкараш в явна лъжа. Те усещат кога си измисляш, кога се заяждаш...

Добър си, но и ние сме добри.

С най-добри чувства - bliz!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
От коментара ти разбирам, че ти като читател/почитател изживяваш поне 1000 живота, но и ти не криеш остроумието ти, за което се радвам, че ще има кой да ме чете до края на живота си. Ми така е де, човек който никога не чете живее само един живот...
Не мога да кажа, че имам почитатели. Не ме подхлъзвай, че отдавна спрях да се пързалям на пързалки! (Хм, ха-ха все още се държа на копита, като магаре на лед и проявявам ината си) - хи-хи...
Не разбрах само, какво искаш да кажеш за лъжата, а за заяждане определено не съм от тези хора.
Особено с теб в никакъв случай не мога да се сравня. Точни мисли, които са винаги в целта.
Въпросът е дали има искрени хора, които винаги да са себе си, открити и честни? И отговорът ми е: „НЕ!” Защо? Защото отговорът зависи винаги от Егото.
Сърдечно ти благодаря за чувствата! Поздрав...
цитирай
7. bliz - Умно...
12.05.2015 10:36
"Въпросът е дали има искрени хора, които винаги да са себе си, открити и честни? И отговорът ми е: „НЕ!” Защо? Защото отговорът зависи винаги от Егото."

Е, как да не те чета до края на живота си?! Колко прозрения и как точно ги формулираш!

Откритостта и честността - тези бисери, "не трябва да се хвърлят на прасетата", те трябва да са дар за хората, които обичаме и тези от обкръжението ни, които го заслужават.

Хубав ден!
цитирай
8. bliz - Да не ме разбереш погрешно - уточнение
12.05.2015 11:02
Егоизмът е едно хлъзгаво понятие. Лесно могат да те обвинят в егоизъм , дори когато справедливо се защитаваш. Има и егоизъм , който взема, в името на собственото си добруване.

Поздрави!
цитирай
9. aip55 - Егоизмът е едно хлъзгаво понятие. ...
12.05.2015 12:40
bliz написа:
Егоизмът е едно хлъзгаво понятие. Лесно могат да те обвинят в егоизъм , дори когато справедливо се защитаваш. Има и егоизъм , който взема, в името на собственото си добруване.

Поздрави!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Така е Блиц, вътрешните сили винаги се стремят към материалният продукт! Надявам се, че с това изречение ти отговарям и на двата коментара....Хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1480914
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031