Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2015 20:53 - Няма такова чудо...
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4040 Коментари: 8 Гласове:
13

Последна промяна: 28.06.2015 21:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


    Няма такова чудо еднополови бракове...
    Бракът е съюз между мъж и жена с цел създаване на семейство, т.е. природната форма за продължаване на човечеството чрез сътворяване на поколения.
Онова, което ни втълпяват се нарича “хомосексуално съжителство”. Морален мазохизъм.
Хайде вече да си говорим с истинските термини, а?!
   Аз съм объркан от това, което се случва, а не обичам да съм объркан. От една страна съм много милостив, толерантeн и т.н., а от друга страна виждам в това цунами от обратност, заплаха за нормалността. Тук е грешката на обратните, извинете ме за термина, ако обиждам някого - те не трябваше да превръщат каузата си в заплаха. Много лош PR, казвам го като нормален човек.
  
Не е добре децата да бъдат лишавани от нормалност. Така се нанасят непоправими и увреждащи травми на децата. Да, непоправими, с тежки психически последващи увреждания. Децата трябва да бъдат възпитавани от семейство от мъж и жена. И ако има изоставени такива, държавата трябва да се намеси спешно.
aip55






Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. indiram - Така е!
28.06.2015 22:10
това е друг вид геноцид! Разумните хора знаят!
Държавата да се произнесе! Подкрепям! - И на референдум!
цитирай
2. makont - Светът е станал различен!
29.06.2015 00:35
Не ми се променя. Обичам нашите си християнски ценности. В нашите ръце е да се ге отстояваме. Успешна седмица!
цитирай
3. aip55 - това е друг вид геноцид! Разумните ...
29.06.2015 07:57
indiram написа:
това е друг вид геноцид! Разумните хора знаят!
Държавата да се произнесе! Подкрепям! - И на референдум!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря Ви за подкрепата!
цитирай
4. aip55 - Не ми се променя. Обичам нашите си ...
29.06.2015 08:02
makont написа:
Не ми се променя. Обичам нашите си християнски ценности. В нашите ръце е да се ге отстояваме. Успешна седмица!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Ех, Мак....! Толкова различен, че по-някога се чувствам като задръстеняк в мислите си. Толкова разпусната глезотия в моралните ценности, че чак се преиграва с нормалните човешки инстинкти!
Успешна седмица и на теб...
цитирай
5. coacoa11 - То сега масово младите са го ударили ...
29.06.2015 12:21
То сега масово младите са го ударили на съжителство, без значение еднополово или разнополово :) Не знам дали изобщо бракът като институция ще оцелее дълго.
А децата - те имат нужда само от обич, добро отношение и свобода да се развиват. Може би е по-добре родителите ти да са обратни, отколкото да са с нормална сексуална ориентация, но ежедневно да вдигат скандали, да те пребиват до смърт или да те докарват с тежки увреждания до болница?
Разбира се, нормалното положение е нормални деца в нормално семейство от мъж и жена.
цитирай
6. aip55 - То сега масово младите са го ударили ...
29.06.2015 16:12
coacoa11 написа:
То сега масово младите са го ударили на съжителство, без значение еднополово или разнополово :) Не знам дали изобщо бракът като институция ще оцелее дълго.
А децата - те имат нужда само от обич, добро отношение и свобода да се развиват. Може би е по-добре родителите ти да са обратни, отколкото да са с нормална сексуална ориентация, но ежедневно да вдигат скандали, да те пребиват до смърт или да те докарват с тежки увреждания до болница?
Разбира се, нормалното положение е нормални деца в нормално семейство от мъж и жена.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Хмммм, нестандартни мисли. А може би имаш право. По-скоро усещам някаква безтегловност/безотговорност в отношенията на младите. Агитирането на такъв начин на живот според мене преиграва действителността. Изтървах ме му края и сега те първа с огорчение ще берем плодовете на тази свободия...
Благодаря ти че намина Ж.....! Поздрав.
цитирай
7. milady - колега Ангеле/ мъж си, нали ? извини ме за въпроса ,но....
04.07.2015 17:20
аз от 2 г чета този сайт ,като Учебник по Психология , и
не знам, дали ти си объркан ,сбъркан ,или побъркан....
но , за пореден път поднасяш лесбо /хомо/ материали.. ..
Това е ...ненормална реакция от твоя страна ...
извини ме, дано бъркам ...
цитирай
8. aip55 - аз от 2 г чета този сайт, като Учебник ...
04.07.2015 23:00
milady написа:
аз от 2 г чета този сайт ,като Учебник по Психология , и
не знам, дали ти си объркан ,сбъркан ,или побъркан....
но , за пореден път поднасяш лесбо /хомо/ материали.. ..
Това е ...ненормална реакция от твоя страна ...
извини ме, дано бъркам ...

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Ха-ха! Очарован съм от присъствието ти при мен! Мислех си, че още ми се сърдиш?
Определено мъжкото в мене винаги е на преден план. В немско живях в един покварен свят и това, че съм изложил впечатленията ми от преживяното там, не означава, че нямам право да изложа това, което съм видял и почувствал. Повечето от постовете ми са реалност в живота ми, така че определено си на грешната позиция спрямо мене.
Не мисля, че блога е учебник по Психология. За мене блога е среща на мисли, впечатления на човешки мисли и терзания! Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481415
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031