Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2015 19:08 - Еротично стряскащо
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5718 Коментари: 13 Гласове:
18

Последна промяна: 18.10.2015 20:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Погледна ме стряскащо, вулгарно и искащо.
Търсиш любовта по най-неподходящите места...?
С поглед на омагьосана жена се втренчи в мен...
Стоя в една стая скован от звуците на Бони
Блус мелодия, с песента на Тейлър...
Защо сме такива хората, викаме за помощ?
Спри, моля те! Аз съм този, който ще се погриже за теб...
Сложих заклинание  върху нас...
Всеки пореден път, е един прекрасен
момент за любовта ни.
Целувка с една стегната пргръдка, нежност, страст...
Няма нищо примитивно, а само кражба на желание
и необятност в целувки, копнеж и страст.....
Омагьоса ме. Настръханах! Толкова е нежно и хубаво...
Просто фантастично...Щастлив съм!

aip55








Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bliz - "Щастлив съм!" - ЩАСТЛИВ СИ, ВСЯКА ТВОЯ ДУМА ГО ДОКАЗВА!
11.10.2015 00:23
Минах, разбрах и тихо си отивам, със цветен прашец от дъгата на твоето щастие !

Казвам ти "Добро утро", защото едва ли ще си губиш неделната вечер в блога...

Ах, ама и ти !
цитирай
2. aip55 - Минах, разбрах и тихо си отивам, със ...
11.10.2015 06:57
bliz написа:
Минах, разбрах и тихо си отивам, със цветен прашец от дъгата на твоето щастие !

Казвам ти "Добро утро", защото едва ли ще си губиш неделната вечер в блога...

Ах, ама и ти !

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Morgen Bliz! Надявам се и теб да сполети нюанса/полъха на щастието. Позитивен коментар с цветно въображение.
,,Ах, ама и ти"- сложно и много значещо изречение....Хмммм, ти пък и тииии....
Благодаря за коментара и хубав почивен ден!
цитирай
3. bliz - Да си довърша мисълта : ,,Ах, ама и ти"
11.10.2015 09:33
Понякога в постингите ти споменаваш, че някаква старост те е сполетяла ...

Ти пишеш с такава младежка, възторжена влюбеност и споделяш с една прецизна зрялост на изказа, а двете неща обикновено се разминават.

Имаш талант, влюбен си, с такова писане, освен всичко друго, със сигурност имаш и сърцето и' !

Благодаря за пожеланието, но как да искам нещо, което не ми липсва...

Искренни поздравления за щастието ти и точните думи за него!
цитирай
4. aip55 - Понякога в постингите ти спомен...
11.10.2015 12:00
bliz написа:
Понякога в постингите ти споменаваш, че някаква старост те е сполетяла ...

Ти пишеш с такава младежка, възторжена влюбеност и споделяш с една прецизна зрялост на изказа, а двете неща обикновено се разминават.

Имаш талант, влюбен си, с такова писане, освен всичко друго, със сигурност имаш и сърцето и' !

Благодаря за пожеланието, но как да искам нещо, което не ми липсва...

Искрени поздравления за щастието ти и точните думи за него!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Знаеш, че всичко е на моменти в живота. Да независимо от годините младостта и мечтите при мене не искат да си отидат, все ми се натрапват и ме поддържат в младежко настроение. Сигурно ще ме държат, докато съм още на ТИ в някои неща.
Добре е това, че не ти липсва... Нека никога да не ти липсва и да си все така съобразителна и учтива към приятелите ти, тоест и с мен! Още един път ти благодаря за коментара и вниманието...
цитирай
5. katan - Винаги съм те смятала за млад човек, за човек на възрастта на синовете ми.
11.10.2015 16:27
Понякога, четейки те съм се стряскала наистина от мислите и разсъжденията като на много преживял човек, човек, който е по-близо до моите години, отколкото до синовете ми.
Стресна ме и с това щастие, което ти пожелавам да продължава безкрайно!
Днес ми писа, че имаме сходни мисли и преживявания.
Сега се убедих, че е така:).
"Омагьоса ме. Настръхнах! Толкова е нежно и хубаво..."
Бъди фантастично щастлив! Обичай дъжда и го споделяй с любимия човек!
КатЯ
цитирай
6. aip55 - Понякога, четейки те съм се стря...
11.10.2015 16:54
katan написа:
Понякога, четейки те съм се стряскала наистина от мислите и разсъжденията като на много преживял човек, човек, който е по-близо до моите години, отколкото до синовете ми.
Стресна ме и с това щастие, което ти пожелавам да продължава безкрайно!
Днес ми писа, че имаме сходни мисли и преживявания.
Сега се убедих, че е така:).
"Омагьоса ме. Настръхнах! Толкова е нежно и хубаво..."
Бъди фантастично щастлив! Обичай дъжда и го споделяй с любимия човек!
КатЯ

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Съобразявам се винаги с хората, които са в полезрението на разбиранията ми. Ти си една от тези хора. За мене е удоволствие да сме си виртуални дружки. Поздрав!
цитирай
7. aip55 - Я, каква изненада?
11.10.2015 18:24
Отдел ,,ПОМПАДУРКО" от блога са ме навестили и са ми насвяткали звездни прочети, каквито и не мога да сънувам. Не споделям функцията ви, но не мога нищо да направя, защото нямам вашите способности!
цитирай
8. lidislidis - Поздравления за стихото !
11.10.2015 18:41
Съчетано с тази музика е върховно!
цитирай
9. aip55 - Съчетано с тази музика е върховн...
11.10.2015 18:59
lidislidis написа:
Съчетано с тази музика е върховно!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря ти за мнението Лидис! Хубава вечер!
цитирай
10. troia - Здравей, приятелю!
11.10.2015 22:33
Радвам се на твоето щастие! Музата ти е страхотна и те вдъхновява да пишеш красиво.
Чудесно е!
Хубава вечер!
цитирай
11. aip55 - Радвам се на твоето щастие! Музата ...
12.10.2015 01:01
troia написа:
Радвам се на твоето щастие! Музата ти е страхотна и те вдъхновява да пишеш красиво.
Чудесно е!
Хубава вечер!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Щастието в любовта е гъдела от музи на пишещият за нея.
Благодаря за коментара ти Кате. Хубава вечер и на теб!
цитирай
12. f873 - Приеми че има случаи в които фенове ...
14.10.2015 23:08
Приеми че има случаи в които фенове така подкрепят.
.... С много овации. ;)
Поздрав.
цитирай
13. aip55 - Приеми че има случаи в които фенове ...
15.10.2015 09:38
f873 написа:
Приеми че има случаи в които фенове така подкрепят.
.... С много овации. ;)
Поздрав.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Трудно ми е да разбера такава подкрепа с (попмпи). Няма логика за такава дейност и подкрепа. Все пак ти благодаря за коментара и съвета! Хубав ден ЕФ....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1486716
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930