Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2015 06:05 - На татко...
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6122 Коментари: 15 Гласове:
20

Последна промяна: 30.03.2016 08:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


      Днес 12. 12. 2015 г. се навършва една година от кончината на моя ТАТКО !
     Споням си, Татко,  кога за последно ти казах "Обичам те, Татко!" Но помня, когато за пръв път те срещнах, a бях само на дванадесет.  Как през сълзи премигвах, а ти нежно погледна в моите детски очи. В твоята прегръдка тогава аз намерих моментално утеха и заспах щастливо без страх, без сълзи...
     Мамо, и двамата сте вече в отвъдното.
Ако цветята цъфтят на небето, набери един букет от мен, сложи го в ръцете на татко, кажи му, че не мога да спра още да го обичам толкова силно, че ми липсва... Задръж сълзите си, направи се на силна, както винаги си била.
   Той със сигурност ще ти се усмихне дружелюбно, а ти го целуни, притисни го в обятията си, почувствай го!
   Поредният ден се изниза без вас. Дадохте много за нас, но не искахте нищо!
   Не помня вече, кога с ръка погалих косите ти бели татко, жадувана моя обич?
    Не знам дали бях добър син.
    Но помня, когато двамата бяхме в парка, а ти усмихнато гледаше моята игра.
    Душата си на болка обрече и не показа никога твоите сълзи, какво те боли. Заслужи обичта ми с безграничната ти добрина и човещина!
   Седя сега си самотен и се чудя, защо постоянно си мисля за вас. Не нищо не е същото сега, както онова щастливо време, когато бяхте между нас. А сега съм сам в мъката си по теб мили ТАТКО... без теб! А времето просто изтича...
   Почивайте в мир МАМО и ТАТКО!

   Не помня кога за последно ти казах ,,Обичам те"
   Не помня кога за последно погалих ръката ти,
   косите ти бели, издвайки бащина обич и мъдрост
   И твойта безгранична добрина към нас.
   Обичам те, ТАТКО, дори, когато плача и мълча...

aip55








Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Публикацията ми
12.12.2015 06:30
,,ДЕТСТВО БЕЗ ТАТКО: http://aip55.blog/lichni-dnevnici/2013/09/28/detstvo-bez-tatko.1153182
цитирай
2. valben - Поклон, приятелю!
12.12.2015 09:01
Бъди достоен син! Всъщност аз знам, че ти си точно такъв!
Поклон!
цитирай
3. aip55 - Бъди достоен син! Всъщност аз знам, ...
12.12.2015 09:33
valben написа:
Бъди достоен син! Всъщност аз знам, че ти си точно такъв!
Поклон!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Да, прав си! Опитвам се да запазя човешкото, което имаше ТАТКО!
цитирай
4. ivoki - С ТОПЛО ЧУВСТВО СЪЧУВСТВАМ И СЪП...
12.12.2015 12:01
С ТОПЛО ЧУВСТВО СЪЧУВСТВАМ И СЪПРЕЖИВЯВАМ БОЛКАТА ТИ.
МНОГО МИ Е ПОЗНАТО.......
цитирай
5. bliz - Много истинско!
12.12.2015 12:23
Никакво съмнение в обичта ти! Тя е толкова силна, че замълчавам удивена !

И аз обичах моя, макар, че всички казваха, че той не заслужава и ...така беше, но аз го обичах, липсваше ми, въпреки всичките му недостатъци и най-вече, че не ме обичаше, не му липсвах, не ме търси. Ти си богат с твоята обич- боли, но дава специфична радост и пълнота, правите човек.

Поздрави!
цитирай
6. ikra - Моите съболезнования!
12.12.2015 12:38
Моите съболезнования!
цитирай
7. aip55 - С ТОПЛО ЧУВСТВО СЪЧУВСТВАМ И СЪП...
12.12.2015 13:09
ivoki написа:
С ТОПЛО ЧУВСТВО СЪЧУВСТВАМ И СЪПРЕЖИВЯВАМ БОЛКАТА ТИ.
МНОГО МИ Е ПОЗНАТО.......

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря ти Иво за съчувствието. Амин!
цитирай
8. aip55 - Моите съболезнования! '''''...
12.12.2015 13:10
ikra написа:
Моите съболезнования!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Амин!
цитирай
9. aip55 - Никакво съмнение в обичта ти! Тя е ...
12.12.2015 13:27
bliz написа:
Никакво съмнение в обичта ти! Тя е толкова силна, че замълчавам удивена !

И аз обичах моя, макар, че всички казваха, че той не заслужава и ...така беше, но аз го обичах, липсваше ми, въпреки всичките му недостатъци и най-вече, че не ме обичаше, не му липсвах, не ме търси. Ти си богат с твоята обич- боли, но дава специфична радост и пълнота, правите човек.

Поздрави!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Така е Аден! Аз съм всеотдаен в обичта си и същевременно и крайно наивен в обичта си.
Благодаря ти за доверието и мислите, които имаш за мене! Хубави почивни дни!
цитирай
10. zaw12929 - Разбирам, защото, денят в който ...
12.12.2015 15:32
Разбирам, защото, денят в който почина баща ми беше най трудният в живота ми. Остава спомена. това е живота! Обичта остава
цитирай
11. aip55 - Разбирам, защото, денят в който ...
12.12.2015 17:36
zaw12929 написа:
Разбирам, защото, денят в който почина баща ми беше най трудният в живота ми. Остава спомена. това е живота! Обичта остава

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Това е живота. Борба, борба и пак борба за оцеляване!
Благодаря...
цитирай
12. lidislidis - Докосващо и вълнуващо, макар и тъжно...
12.12.2015 19:11
Обичта към нашите починали родители е силна и ни дава сили да продължим делата им...
Поздрави за постинга!
цитирай
13. aip55 - Най
13.12.2015 23:02
скъпото ни е това, което сме платили с частица от душата и сърцето ни!
Благодаря, че намина...
цитирай
14. troia - Много
14.12.2015 09:26
ми е трудно да коментирам такива постинги, защото е тъжно.
Смъртта е част от живота ни, но това е най-трудно поносимата болка.
Моите съболезнования!
цитирай
15. aip55 - ми е трудно да коментирам такива ...
14.12.2015 21:56
troia написа:
ми е трудно да коментирам такива постинги, защото е тъжно.
Смъртта е част от живота ни, но това е най-трудно поносимата болка.
Моите съболезнования!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Не се притеснявал Кат...И на мене ми е трудно да коментирам някой жанрове в литературата. В приказките също, защото ги усещам някак си детски и не точно в реалността.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1488104
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7323
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930