Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2016 06:37 - Блян сред тишината
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4671 Коментари: 14 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Искам всеки ден да се събуждам и да погаля ангелското ти лице, толкова красиво, до колкото мога аз да опиша с думи.
    Мислеха, че няма да ни бъде, но какво ли знаят те, защото годините минаха, а ние сме все още тук, на сцената на живота ни, а никога дори не съм мечтал, че това може да ми се случи?
   Докато стоя пред теб моя любов, от радост не мога да спра сълзите в очите си, вероятно съм бил голям щастливец, че съм те срещнал на времето. А, може би съм направил на някой нещо добро...? Знае ли се?  Миража с позакъснялото ,,ОБИЧАМ ТЕ" шепти зимният вятър в ноща...
   А сякаш беше вчера, когато ти първа ми каза ,,ЗДРАСТИ", забавно е времето как бързо си отлита, когато си до полуда влюбен.
  Отне ми цялата младост и живот да те намеря, но си заслужаваше чакането, защото най-накрая открих единствената си мечтата.
  Още не мога да повярвам..., дори и не съм мечтал, че това може да ми се случи, стоейки пред теб на колена, а очите ми не спират да сълзят за тебе.
  Щастливец ли съм или късметлия или пък съм направил нещо добро за теб? Какво по хубаво от това за любимата, с която градихме живота да правим нещо и в същност,  просто се радваме на любовтта.
Обещавам ти, че ще те обичам до края на живота си, моя любов, моя крепост...!

                         

aip55





Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bliz - Само ти можеш така да го кажеш!
06.02.2016 10:20
Ти изразяваш твоето щастие по един такъв красив и категоричен начин, че едва ли някой ще се усъмни в него!

Нежно, страстно и една свежест на емоцията - като на влюбен хлапак.

Нека желанията ти за бъдещето да се изпълнят!

Поздрави!
цитирай
2. ivoki - ОБИЧТА, СПОРЕД МЕН, НЕ СЕ НУЖДАЕ ОТ ...
06.02.2016 13:52
ОБИЧТА , СПОРЕД МЕН, НЕ СЕ НУЖДАЕ ОТ ОБЕЩАНИЯ. НЕЯ ИЛИ Е ИМА ИЛИ Е НЯМА....
цитирай
3. aip55 - Ти изразяваш твоето щастие по един ...
06.02.2016 14:36
bliz написа:
Ти изразяваш твоето щастие по един такъв красив и категоричен начин, че едва ли някой ще се усъмни в него!

Нежно, страстно и една свежест на емоцията - като на влюбен хлапак.

Нека желанията ти за бъдещето да се изпълнят!

Поздрави!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря за комплимента, но не съм много съгласен с теб.
Тук има хора, които са също чувствителни, пишат и се изразяват много по
чувствено от мене. Тези хора са моята душа и муза!
цитирай
4. aip55 - ОБИЧТА, СПОРЕД МЕН, НЕ СЕ НУЖДАЕ ОТ ...
06.02.2016 14:42
ivoki написа:
ОБИЧТА , СПОРЕД МЕН, НЕ СЕ НУЖДАЕ ОТ ОБЕЩАНИЯ. НЕЯ ИЛИ Е ИМА ИЛИ Е НЯМА....

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Здрасти Иво!
За да я спечелиш, първо е заговорила химията/интуицията. Във всички случаи се нуждае от уверяване в искреността на двамата влюбени.
Има случаи, когато не се тръгва с обич, а тя сама си намира правилният път за обич след време.
Благодаря, че коментира при мен!
цитирай
5. coacoa11 - Това звучи прекрасно. . . като обет ...
06.02.2016 15:39
Това звучи прекрасно ... като обет за вярност и любов след петдесетгодишен брак примерно :) Дай боже всекиму такова щастие.
цитирай
6. zaw12929 - Да го прочете и Тя- да се просълзи! ...
06.02.2016 16:11
Да го прочете и Тя- да се просълзи! Успех!!

цитирай
7. aip55 - Това звучи прекрасно. . . като обет ...
06.02.2016 17:24
coacoa11 написа:
Това звучи прекрасно ... като обет за вярност и любов след петдесетгодишен брак примерно :) Дай боже всекиму такова щастие.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Добре дошла ...
Надявам се многоточията ми да ти говорят нещо, което ме е впечатлило към теб!
Радвам се, че не си ни забравила. Сега е празник в блоговата ми локвичка с коментара ти.
Чувстваме се някак си сиротни без присъствието ти.
Не сме загубили надеждата, че майстора на сатиричните и сериозни притчи, ще се завърне при нас.
Дано да си здрава и все така емоционална.
Приятелски прегръдки и не забравяй никога колко много те обичаме!
Поздрав!
цитирай
8. aip55 - Да го прочете и Тя- да се просълзи! ...
06.02.2016 17:27
zaw12929 написа:
Да го прочете и Тя- да се просълзи! Успех!!


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Трудно е да се просълзи човек, който никога не плаче..., но все пак е крачка към нещото! Благодаря че намина приятелю!
цитирай
9. valben - Добро е написаното от теб, приятелю!
06.02.2016 20:16
Хареса ми. Поздравявам те!
цитирай
10. aip55 - Хареса ми. Поздравявам те! ''...
06.02.2016 20:42
valben написа:
Хареса ми. Поздравявам те!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря за коментара. Трогна ме Вал...
цитирай
11. lidis - Истинско е
07.02.2016 06:12
Искрено, нежно и истинско е!
Написано от душа.
Поздравления за този текст и чувствата, които си отразил в него!
цитирай
12. troia - Привет!
08.02.2016 22:12
Това твое откровение е като продължение на любовните стихове, които пишеш в последно време.
Бъди щастлив със своята Муза и все така обичан и обичащ. Когато нещо е написано с чувство и от сърце, винаги си личи и е красиво.
Приятна вечер, aip!
цитирай
13. aip55 - Искрено, нежно и истинско е! Н...
09.02.2016 00:48
lidis написа:
Искрено, нежно и истинско е!
Написано от душа.
Поздравления за този текст и чувствата, които си отразил в него!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Радвам се, че ти е харесало Лидис. Благодаря за коментара!
цитирай
14. aip55 - Това твое откровение е като прод...
09.02.2016 00:54
troia написа:
Това твое откровение е като продължение на любовните стихове, които пишеш в последно време.
Бъди щастлив със своята Муза и все така обичан и обичащ. Когато нещо е написано с чувство и от сърце, винаги си личи и е красиво.
Приятна вечер, aip!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
С напредването на възрастта все повече разбираме/осъзнаваме грешките
които сме допускали. Но всяко начало си има и край, а след края на другият ъгъл ни причаква новото начало!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1480937
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031