Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2016 10:11 - слепецът
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4221 Коментари: 9 Гласове:
21

Последна промяна: 13.02.2016 10:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

СЛЕПЕЦЪТ

Сигурно не съм изразявал обичта си,
толкова силно, както би трябвало,
или може би не те прегръщах,
така често, колкото искаше ти.....
Наивен ли съм бил, че да
изрека или направя тези
простички неща, които
е трябвало да направя,
но не съм намерил сили за тях?
Винаги си в мислите ми
от тогава до сега!
Може да не съм те прегръщал,
така нежно през онези,
толкова самотни хладни нощи.
Все си мисля,....така и не ти казах,
колко бях щастлив, че си моя...
Бил съм слепец на любовта ни...,
и ако съм те накарал
да се почувстваш пренебрегната,
моля те прости ми слепотата!
Присъстваш в мислите ми
винаги дори и сега.....
Не може да ми казваш, че
тази твоя любов е угаснала!
Любовта ни зове и иска
да ни даде още един шанс
на слепотата ми, да прогледна и
да те направя щастлива...
А, aко все пак решиш си тръгнеш,
когато, те обичам толкова,
няма да ни остане нищо познато,
в този тъй мрачен свят, само
изпълнена със самотата празна стая,
както празният ми поглед на слепец,
който никога не забеляза лицето ти,
как тъжно и скрито от мене плаче ...

aip55





Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - многооо хубавоо.....амаа... https://youtu.be/hODALOTiH6A
13.02.2016 11:02
щоо така тъжноо..
Open you Heart ,а4о?
цитирай
2. aip55 - щоо така тъжноо. . Open you Heart, ...
13.02.2016 11:25
milady написа:
щоо така тъжноо..
Open you Heart ,а4о?

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря Ю... за клипчето. Пинк флойт са ми от любимите, които винаги са ме очаровали с таланта си. Дейвид Бауи беше кралят на Glam Rock.
Така е, когато всяко начало си има и край, а краят е винаги тъжен..., колкото и да е красив!
https://www.youtube/watch?v=MdC2jPPxAwk
цитирай
3. hloris - Чиста мъжка изповед...от сърце...макар и тъжна.
13.02.2016 16:04
Поздрави за чувството,което си вложил!
Сърцето не пита кога,кой и как да обича.
То просто обича...въпреки.
цитирай
4. aip55 - Поздрави за чувството, което си ...
13.02.2016 16:59
hloris написа:
Поздрави за чувството,което си вложил!
Сърцето не пита кога,кой и как да обича.
То просто обича...въпреки.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Не напразна е пословицата, че малките камъчета обръщат каруцата...
На вид дребни подробности, но излиза, че са били най важни в животът ни! Благодаря, че коментира Хлорче!
цитирай
5. paciencia - Много е хубаво, макар и тъжно. А м...
13.02.2016 18:11
Много е хубаво, макар и тъжно. А музиката в хармония със стиха! Чудесен избор на Пърпъл! Поздрави!
цитирай
6. aip55 - Много е хубаво, макар и тъжно. А м...
13.02.2016 18:53
paciencia написа:
Много е хубаво, макар и тъжно. А музиката в хармония със стиха! Чудесен избор на Пърпъл! Поздрави!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря за хубавото мнение paciencia.
А за теб също едно хубаво парче:
https://www.youtube/watch?list=RD4_3Ug9WNE1s&v=2KEQ7q-32R0
Хубава вечер!
цитирай
7. troia - http://vbox7.com/play:34f1c0fdb6&pos=vr
13.02.2016 19:24
Когато четох твоето стихо-откровение се сетих за тази прекрасна песен. Подходяща е към твоето послание. Надявам се да ти хареса.
Показваш ни тъжното лице на любовта, което няма човек, който да не е видял.
Хареса ми.
Хубава вечер!
цитирай
8. aip55 - Когато четох твоето стихо-откр...
13.02.2016 20:15
troia написа:
Когато четох твоето стихо-откровение се сетих за тази прекрасна песен. Подходяща е към твоето послание. Надявам се да ти хареса.
Показваш ни тъжното лице на любовта, което няма човек, който да не е видял.
Хареса ми.
Хубава вечер!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря за съвета Кат...!
При всеки даден последен шанс от нас губим битката , приемайки удара в/у себе си, за това по доброто е свободата...
Веднага ще го изслушам! Хубава вечер от мене!
цитирай
9. aip55 - Хубав
14.02.2016 09:37
празник св.ВАЛЕНТИН и Трифон зарезан на всички, които ми прочетоха стихото!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1488289
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7324
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930