Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.02.2016 20:35 - Бездомна съвест
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4580 Коментари: 9 Гласове:
12

Последна промяна: 16.09.2018 02:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


   Боли ме от жените, които си свиват гнездо в сърцето ми. А след това комерсиално си отиват завинаги. Комбинацията от смразяващото ми грозно лице, може би бе причината да си омръзнем. По някога хората ме нападаха или бягаха с писъци ужасени от вида ми на квазимодо. Едната ми страна на лицето ми бе изгоряла при пожар и изглеждаше  уродливо грозно и неприятно.
   А тя е красива, но има социална фобия  и не понася да я докосват...?
   ,, -Ами така де, да се разделим докато не сме си омръзнали и отчаяли напълно!"
   Когато обичаш някого, просто го остави на свобода да си тръгне.
  А след това е до полуда тихо...
  Раздиращо. Смутено. Разкъсвам се на хиляди парченца, и отвратително горчиво е в душата ми.
 Това ме научи, как да не обичам и да не се заричам в искреността на обичтта си.
  Как да не вярвам в нежни думи, нито пък в любими хора. Как да съм циничен и лош, за да предпазя себе си от предразсъдъци..., да мразя, толкова да мразя, че пулсът ми съвсем неволно да спира и да изригна когато ми е належащо и нужно.
   И ако не са сълзите, мъката ще ми е изражение на празнота в сивотата на любовта в моето ежедневие. Двойно повече боли самотата...
  Почти готов следвам, подир забързаната катафалка..., краят, колкото и хубав да е... е цинично неудобен и трагичен.
  Не се завръщай при мене отново...!
  Домът ти не е при мен!
 Вече е разрушен, няма го!
 Продадох го за шепа шепот и унижение, заедно с гнусното ти перверзно безразличие.
 Запомних думите ти само, спотаени в най-затънтеното кътче на душата ми,
за да ми напомнят, как не трябваше да ме обичаш. В някои случаи е по-добре да останеш сам...Така поне няма кой да те нарани.
   Винаги така става, когато загубим някого, невъзможно трудно е да можем отново да го преоткрием ...Но има едно ,,НО", в този свят всичко е относително във всеки един момент.
   И така един пожар за мене свърши, но очаквам скоро да се появи непринудено друг. Не изпитвам паника от пламъците, които ще се появят, на сцената на живота ми. Имам крещяща нужда от топлина и светлина в живота си, да бъда обичан, защото бях способен дори и на спотанна обич в този прекрасен свят на вълшебства и красоти безчет, но пък постоянно се страхувам, че мога да живея така в него твърде за дълго. Нежелан от никого, избягван от всички.
   Живея в прелестен град, ала в пълна самота, след като загубих и баща си. Невероятната красота, с която градът често ме изненадва в ясни нощи, в мъртвите часове, под светлинната палитра и блясъка на уличното осветление, ме караше да бъда щастлив, когато потайно си бродя самотно из него. Усмивката  не озаряваше често лицето ми. Четеше се мъка и отчаяние от живота ми в него. И все пак обикалях улиците без страх от пожара..., за да открия някого, когото да обичам или да бъда обичан.

Следва!

aip55






Тагове:   самота,   топлина,   квазимодо,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Хубав разказ.
02.03.2016 09:02
Изпълнен с чувства, болка, самота, надежда за обич ...
Грабна ме с първото изречение: " Боли ме от жените, които си свиват гнездо в сърцето ми."
цитирай
2. aip55 - Изпълнен с чувства, болка, самота, ...
02.03.2016 15:13
katan написа:
Изпълнен с чувства, болка, самота, надежда за обич ...
Грабна ме с първото изречение: " Боли ме от жените, които си свиват гнездо в сърцето ми."

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря за коментара Кате! Имам чувството, че читателите ги е
страх да коментират такива теми. Явни им е трудни да си споделят впечатленията
от разказа ми, а той е според мене много изненадващ и загадъчен! В сюжета му кипят мистерия и находчивост и разголват най-интимните човешки страсти и страхове.
В продълженията ще стане всичко ясно.
Такива моменти в живота на човек рядко се случват.
цитирай
3. katara - Честит Празник ,приятел! Да бъде България !
03.03.2016 09:02
а, ти, защо така минорно....
в крайна сметка ,човек сам се ражда и сам умира...
останалото са просто..капризи...
извини ме, ако нещо не те разбрах.
;)
цитирай
4. aip55 - а, ти, защо така минорно. . . . в кр...
03.03.2016 09:51
katara написа:
а, ти, защо така минорно....
в крайна сметка ,човек сам се ражда и сам умира...
останалото са просто..капризи...
извини ме, ако нещо не те разбрах.
;)

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Привет Ю...., честит празник 3-Март!
И Баба Марта разбира се. Здраве е най- важното, а другото само ще си го търсим.
Е, както в музиката има мажорни и минорни изпълнения, така е и при нас има радостни и тъжни моменти. Но, всичко е на букви и фантазии.
Хубава седмица Катарче!
цитирай
5. koce64 - Много чуства !
04.03.2016 20:35
Винаги съм ти го казвал ,че пишеш не с илюзий ,а с цялото си голямо сърце на честен човек ! Тук малко не съм съгласен с теб ,че оставаш сам понякога ! Винаги съм зад теб и гокаго почустваш липса от две думи можеш да разчиташ на мен !
цитирай
6. aip55 - Винаги съм ти го казвал, че пишеш не с ...
04.03.2016 21:05
koce64 написа:
Винаги съм ти го казвал ,че пишеш не с илюзий ,а с цялото си голямо сърце на честен човек ! Тук малко не съм съгласен с теб ,че оставаш сам понякога ! Винаги съм зад теб и гокаго почустваш липса от две думи можеш да разчиташ на мен !

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря за подкрепата Коце! Хубава вечер!
цитирай
7. aip55 - Давав Ви много време за размисъл ...
04.03.2016 21:07
koce64 написа:
Давав Ви много време за размисъл !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Да но да одобрите поздрават ми !!!!Успех на целият Ви блог БГ. Моята скромно гледна точка !!!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Така е Коце! Блог.бг е разнолик и обхваща много теми за размисъл. Благодарим ти за пожеланията! Хубава вечер!
цитирай
8. kvg55 - Духовната красота на мъжете при...
12.03.2016 15:54
Духовната красота на мъжете привлича повече жените от физическата им красота.
цитирай
9. aip55 - Духовната красота на мъжете при...
07.04.2016 23:44
kvg55 написа:
Духовната красота на мъжете привлича повече жените от физическата им красота.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря Ви! Съгласен съм с мнението Ви!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1486806
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930