Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2016 08:00 - За това ми се мълчи
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2707 Коментари: 6 Гласове:
24

Последна промяна: 24.02.2017 15:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Не ми е тъжно. Просто ми е скучно.

И точно за това ми се мълчи.

Отдавна вече всичко съм ти споделил.

И нямам думи. Само тишини.

  Ще можеш ли в тях да ме намериш?

Ако не, не се отчайвай! Ще те разбера.

Не се завръщай в тъжното ни минало.

Точно там сигурно ще се загубим !

Аз имам своето несбъднато сега,

есенна вечер, червено вино,

и тишината..., отминала история.

  Все още имам надежди и мечти.

Но, сега отново ми е празно...

  Какво да направя, какво да очаквам

щом не върви не върви...

Стихна вече карнавалът ни и

няма вече светлина в тунела...

А точно, за това ми се мълчи.

image







Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kiamzena - :)
20.09.2016 10:58
Светът е голям и спасение дебне отвсякъде.
цитирай
2. aip55 - Светът е голям и спасение дебне о...
20.09.2016 14:17
kiamzena написа:
Светът е голям и спасение дебне отвсякъде.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
По добре болезнена истина, отколкото удобна лъжа...
Няма нищо по-нехигиенично от разновидностите на големият свят!
цитирай
3. stela50 - Понякога имаме нужда само да помълчим...
22.09.2016 19:06
хубаво е, когато има с кого и мълчанието си да споделим...
Вълнуващ, докосващ стих, Аип... Поздрави !
цитирай
4. aip55 - хубаво е, когато има с кого и мълч...
22.09.2016 19:33
stela50 написа:
хубаво е, когато има с кого и мълчанието си да споделим...
Вълнуващ, докосващ стих, Аип... Поздрави !

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Мълчанието е не цивилизован начин да кажеш, че всичко е сбъркано.
А може би всичко е било погрешно. Иска ми се да сравня мълчанието с цинизъм,
защото не се позволява диалог на отсрещната страна, да се
адаптира към ситуацията в момента. А цинизмът в случая е човешка слабост.
Благодаря за коментара Стела...
цитирай
5. jelezov - „Не ми е тъжно. Просто ми е скучно. И ...
27.09.2016 01:04
„Не ми е тъжно. Просто ми е скучно.
И точно за това ми се мълчи.
Отдавна вече всичко съм ти споделил.
И нямам думи. Само тишини.”
Стихотворението ми хареса много. Феноменът „мълчание”, „мълчене” е страшно интересен. В личностен план между глупаци той е невъзможен. Между умните може да говори повече и от най-красивите думи.
В социален план е друго. Какво е, ни казва Мартин Нимьолер в „Когато дойдоха …”
Когато нацистите дойдоха за комунистите, аз мълчах; не бях комунист.
Когато дойдоха за социалдемократите, аз мълчах; не бях социалдемократ.
Когато дойдоха за тези от профсъюзите, аз мълчах; не членувах в профсъюз.
Когато дойдоха за евреите, аз мълчах; не бях евреин.
Когато дойдоха за мен - вече нямаше кой да говори.

В наше време, когото съществуването не само на българите и България, но и на човечеството става все по-проблематично, ДА СЕ МЪЛЧИ Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!
цитирай
6. aip55 - „Не ми е тъжно. Просто ми е скучно. И ...
27.09.2016 07:48
jelezov написа:
„Не ми е тъжно. Просто ми е скучно.
И точно за това ми се мълчи.
Отдавна вече всичко съм ти споделил.
И нямам думи. Само тишини.”
Стихотворението ми хареса много. Феноменът „мълчание”, „мълчене” е страшно интересен. В личностен план между глупаци той е невъзможен. Между умните може да говори повече и от най-красивите думи.
В социален план е друго. Какво е, ни казва Мартин Нимьолер в „Когато дойдоха …”
Когато нацистите дойдоха за комунистите, аз мълчах; не бях комунист.
Когато дойдоха за социалдемократите, аз мълчах; не бях социалдемократ.
Когато дойдоха за тези от профсъюзите, аз мълчах; не членувах в профсъюз.
Когато дойдоха за евреите, аз мълчах; не бях евреин.
Когато дойдоха за мен - вече нямаше кой да говори.

В наше време, когото съществуването не само на българите и България, но и на човечеството става все по-проблематично, ДА СЕ МЪЛЧИ Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Правилно си схванал мисълта ми Железов.
Няма по-голямо престъпление, задкулисен акт, цинизъм от мълчанието!
Благодаря за коментара!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1487314
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930