Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2020 19:27 - Може и да е така, но...
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1599 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 25.01.2022 20:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



   Животът си умира, както е дошъл, умира той, спонтанно - изведнъж,
ей така отминава без да се обръща, да помаха за изпроводяк,
изтръпват сякаш всички сетива и руква бистър - хладен дъжд...
   Отмива всякакви следи, отмива всяка болка,
всяко минало, макар сърцето да кърви треперят чувствата изстинали...
Изчезнали мечти и... дъх на смърт,
в душата тишината ме разнищва, назад поглеждам всеки път и...
Няма нищо - абсолютно нищо!.... Гробна тишина!
Изказахме си думи -  споделихме чувства!
Спомен мъртъв в стаята витае, и носи шум от тътена на...пустоштта!...
И е празно някак, глухо,без сълзи, живот  белязан,
мъка, тежък дъх - опърлени мечти със мирис на живот и... на разлъка!...
Сега боли ме, че не ме боли!
Искам да крещя, но нямам глас,
дъжда, не спира в мене да вали и... няма те  тебе, живот.
Проклет да си! И... няма ни НАС!.....
Живота си умира - изведнъж!

Вече не ми се бърза за никъде.
Бързах достатъчно. Да се родя, да обичам...
И пропуснах толкова много мигове –
ей така – в непрекъснато тичане...
И прескочих толкова много вечности.
... Почти безкрайни са били, вероятно.
Цялата ми необятна човечност –
сега си я искам обратно.
Вече не ми се бърза за никъде.
Бавно пристъпвам. Оглеждам се.
Толкова много забързаност... Стига ми.
Слизам на гара „Надежда”...
За какво беше цялото тичане?
Никой не може да хване времето...
Време има за всичко. И за обичане.
Всъщност, най-вече за него...

aip55


Тагове:   живот,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valben - Натъжи ме, приятелю!
11.10.2020 21:11
Но вярвай, обичай и се надявай до последен дъх!
цитирай
2. aip55 - Но вярвай, обичай и се надявай до ...
12.10.2020 17:57
valben написа:
Но вярвай, обичай и се надявай до последен дъх!


Да Вал. Трябва да сме позитивни.
Хубаво би било да имаме надежда,
да се борим за по-доброто. Но възрастта е сляпа за функцията позивитивизъм.
Колкото и да не ни се иска, усещането за хепи-енд, клони с годините към нула... Затова не отхвърляйте любовта на стари години само защото си мислите, че ще станете за смях. Няма нищо смешно в това двама души на преклонна възраст да се обичат. Но в много случаи старее не само тялото, а и душата…Затова да не отхвърляме любовта на стари години само защото си мислим, че ще станем за смях. Няма нищо смешно в това двама души на преклонна възраст да се обичат. Стареенето е нищо повече от лош навик, който заетият човек няма време да следва.
цитирай
3. zax - А мен гризе ме нощем що е туй Задуш...
07.11.2020 20:50
А мен гризе ме нощем що е туй Задушница.
Задушаваме останали желания с цигара, вино и вся и всьо за у покой,
Или раздаваме За Душата
а да не би да е само, за собствен успокой?
цитирай
4. aip55 - А мен гризе ме нощем що е туй Задуш...
10.11.2020 11:38
zax написа:
А мен гризе ме нощем що е туй Задушница.
Задушаваме останали желания с цигара, вино и вся и всьо за у покой,
Или раздаваме За Душата
а да не би да е само, за собствен успокой?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Заксе! Изглежда, че всичко в този живот е пунта - мара...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481041
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031