Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2014 19:12 - Комплименти за любовтта ти!
Автор: aip55 Категория: Поезия   
Прочетен: 2584 Коментари: 4 Гласове:
9

Последна промяна: 12.08.2014 21:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Когато дойде време адът
да ни раздели от този свят,
къде ще ида и аз не зная,
но егото си мила,
на свято място постави!
  Навсякъде където съм-
там ще си и ти......, ще ти се
радвам, защото бях благословен
да те имам в живота си....
Да мога да те виждам от небето и
да ти се радвам, че си жива още,
че за децата ни се грижиш
 и мястото ми татково
в душата на децата ни,
грижливо да го пазиш ти!
Излез навън по пълнолуние и
погледни нагоре към луната!
Не ме ли виждаш?
Не можеш ли..., да ме познаеш?????
Усмихни се, моля те, и ако
някоя  комета набързо мине,
  по небосклона знай, че това съм аз!
Махни ми ти с ръка, но не плачи,
виждам, че си толкова тъжна и мълчалива,
за това, което заедно изживяхме,
вероятно страдаш ти.......
припомни си, ако ме обичаш още,
  но недей моля те тъжи, и
  за нашите щастливи дни си припомни!
Не тъжи моля те за мене,
 бъди сигурна, че това е
твоят лъч в сънищата ти, ще
те виждам как се извисяваш на високо
за да се докоснат отново и
прегърнат нашите души!
Изглежда всичко е объркано и болка!
Тук на небето, в сърцето ми, винаги
ще има място за теб, както пазя
аз в сърцето си, част от теб и мен и
навсякъде където съм
-там ще бъдеш и ти!
О......., дължа ти толкова много....,
ти бе всичко за мен и
искам да ти благодаря, за всичко,
което беше за мене ти в  живота ни!
Извинявай скъпа, че съм виновен
сега за всички твои сълзи,
нуждаеш се от любов, а си с мечтата
за изминалите ни щастливи дни.
Любовта ни е нещо, което не
можах да скрия  от теб!
Не оставяй любовта ни
да прегори, като свещ!
Искаш любов.....търсиш спасението ни?
Сега на небето, в сърцето ми,
винаги ще има място за теб,
 ще пазя част от теб и мен, за
да продължим завинаги,
а там където съм,
пак ще бъдем АЗ и ТИ!


image
     
                                             aip55







Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. melin - Любов без достатъчно Истина отв...
28.02.2014 19:10
Любов без достатъчно Истина отвежда в царството на Илюзиите, а Истина без Любов води в Ада.
цитирай
2. aip55 - Любов без достатъчно Истина отв...
28.02.2014 20:19
melin написа:
Любов без достатъчно Истина отвежда в царството на Илюзиите, а Истина без Любов води в Ада.

Познато клише, но не виждам общото в стихото ми! Благодаря ти за коментара! Хубави почивни дни......
цитирай
3. coacoa11 - Много объркан лирическия герой, ...
02.03.2014 22:05
Много объркан лирическия герой, Айп. Важното е, че се е възвисил до небето и оттам гледа на нещата. Много лично стихотворение, затова ще се въздържа от повече коментари.
Честита Баба Марта, да си жив и здрав!
цитирай
4. aip55 - Много объркан лирическия герой, ...
02.03.2014 23:42
coacoa11 написа:
Много объркан лирическия герой, Айп. Важното е, че се е възвисил до небето и оттам гледа на нещата. Много лично стихотворение, затова ще се въздържа от повече коментари.
Честита Баба Марта, да си жив и здрав!

Благодаря ти за коментара! Разбира се, трудно е за коментар макар, че знам отлично капацитета ти за коментари.
Благодаря ти и за Баба Марта, като ти пожелавам и на тебе здраве и много щастие,а щях да забравя и най-големият шоколад за 8-ми март.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1487491
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930