Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2015 12:16 - ВЕРБАЛНА НОТА
Автор: aip55 Категория: Поезия   
Прочетен: 5263 Коментари: 14 Гласове:
20

Последна промяна: 10.09.2015 14:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ВЕРБАЛНА НОТА

През където и да минеш,

вероятно искаш да зърнеш

моя истински земен Рай?

Различният свят, който никоя

душа не е открила и любила.

Можеш ли да споделиш

едно твое безгрижие

с една моя мрачна болка?

Виждаш през решетки красотата!

Как успяваш? Разкажи ми?!

Лаконична усмивка, тъжна маска...

С колко мъка успяваш да спестиш

и да заслужиш вниманието ми?

Зная, че заслужаваш вниманието ми.

Ако ли не, поне пробвай

да споделиш с мен душата си.

aip55






Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valben - Поздрави!
01.08.2015 12:34
Добро изразено, чувствено и замислящо!
цитирай
2. bliz - Ех, че ребус!
01.08.2015 13:52
Но има поне един, който знае за какво става точно въпрос и той те чете.

За нас, за другите - емоционално, чувствено е, силно е!

Започнах да чета - нямаше как да не продължа до края и ...останах там. Силно, трогателно, с една деликатна обреченост и надежда, въпрос и покана, многозначителност, зад която се крие една наранена и неоценена мъжественост. Едно "топло кълбо" от емоции и чувства, което е в центъра на света и от там тръгват всички пътища- възможни са , а ти не разбираш защо е тази неподвижност.

Може и да не е така, но така ми се искаше да го напиша.

Поздравления и благодарност, че "разплиска" душата ми!
цитирай
3. aip55 - Добро изразено, чувствено и зам...
01.08.2015 16:04
valben написа:
Добро изразено, чувствено и замислящо!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Така е Вал, когато чувствата изпреварват действителността, а фантазиите изгарят от нетърпение.
цитирай
4. aip55 - Но има поне един, който знае за какво ...
01.08.2015 16:21
bliz написа:
Но има поне един, който знае за какво става точно въпрос и той те чете.

За нас, за другите - емоционално, чувствено е, силно е!

Започнах да чета - нямаше как да не продължа до края и ...останах там. Силно, трогателно, с една деликатна обреченост и надежда, въпрос и покана, многозначителност, зад която се крие една наранена и неоценена мъжественост. Едно "топло кълбо" от емоции и чувства, което е в центъра на света и от там тръгват всички пътища- възможни са , а ти не разбираш защо е тази неподвижност.

Може и да не е така, но така ми се искаше да го напиша.

Поздравления и благодарност, че "разплиска" душата ми!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Моите почитания към емоционалният ти коментар! Хммм, виртуално ти свалям шапка за коментара. Блестящи мисли и дълбоко проникване в това, което съм искал да кажа. Благодаря ти и радвам се, че ме четеш и те замислям върху написаното от мене.
Често се случва и така, че не обръщаме внимание на малките, но много значими неща в живота ни. Човек не трябва да чака нищо от никого, но трябва да оцени всичко получено подобаващо. Подминаваме, задминаваме и чак след като се обърнем назад, разбираме с какво сме се разминали в живота ни. Но...., ето, че и ти сподели с мене мислите, за това, което съм написал! Поздрав.....!?
цитирай
5. stela50 - Прочетох, послушах... харесах...
01.08.2015 17:02
Хубав стих и музикален фон... много.
Поздравления !
цитирай
6. aip55 - Хубав стих и музикален фон. . . мн...
01.08.2015 18:11
stela50 написа:
Хубав стих и музикален фон... много.
Поздравления !

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря за откровението! Хубава събота и неделя Таня!
цитирай
7. troia - Звучи
01.08.2015 18:30
толкова лесно и невинно: "да споделиш душата си".:))
Хубаво и много искрено стихотворение.
Поздрави и приятна вечер, аip!
цитирай
8. aip55 - Каквото и
01.08.2015 19:23
да кажем Кат..., ние често сами си усложняваме нещата. Поздрав!
цитирай
9. troia - Понякога
01.08.2015 20:13
толкова мъдро ми отговаряш, че нямам какво да кажа, а това не ми се случва често.:)
До скоро, аip!
цитирай
10. aip55 - толкова мъдро ми отговаряш, че н...
01.08.2015 21:20
troia написа:
толкова мъдро ми отговаряш, че нямам какво да кажа, а това не ми се случва често.:)
До скоро, аip!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря ти Кат...!
цитирай
11. travell - Страннен бял стих :)
02.08.2015 11:08
Страннен бял стих :)
цитирай
12. aip55 - Страннен бял стих :) ''''''''...
02.08.2015 18:07
travell написа:
Страннен бял стих :)

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Да може би! Въпрос на гледна точка!
цитирай
13. makont - Безгрижието и болката трудно намират опорни точки.
04.08.2015 22:52
Споделянето на душите... Та това е любов. Усмивки!
цитирай
14. aip55 - Споделянето на душите. . . Та това е ...
15.01.2017 12:40
makont написа:
Споделянето на душите... Та това е любов. Усмивки!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря Мак за коментара!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1487362
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930